TheKims Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Hender jo av og til morsomme ting i kampene, så jeg lurer på om det er mulig å gå tilbake etter en kamp for å se på "reprisen", og lagre klipp etc..? Evt triks for å få det til? (Vet man kan "strømme" spillingen sin men aldri testet ut dette...) Har du Nvidia så kan man bruke Shadowplay som lagrer opptil 20 minutter gameplay. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 I kveld? Spiller nå! Rull inn XU! jeg hakke sjans før 2130ish! best du er på! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Hva er prisen på DLCen til PS4 nå? Vet ikke om den har kommet ut enda? DLCen er jo på "early access" for Premium foreløpig. Er vel først om 2 uker (?) den kan kjøpes alene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Er ikke prisen pr DLC ca 120kr? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Noen som har opplevd at hvis man blir revivet, så kan man ikke skyte? Må bytte våpen og så tilbake til main våpen. Håper det er fikset Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Det tror jeg er noe alle har opplevd. Jeg bytter til pistol og tilbake igjen etter revive, så om det er fikset vet jeg ikke. De hadde ikke fikset spasme buggen sist jeg spilte, den hvor man rister som et aspeløv etter revive. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Utrolig isåfall om de enda ikke har fikset dette, blir meget irritert. Ofte jeg glemmer det, og når jeg skal skyte en fiende, så dør jeg fordi jeg ikke kan skyte Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2017 Utrolig isåfall om de enda ikke har fikset dette, blir meget irritert. Ofte jeg glemmer det, og når jeg skal skyte en fiende, så dør jeg fordi jeg ikke kan skyte Du trenger ikke skyte fiender i BF1, hold inne F for å charge folk, å spam G samtidig for å ta de som ser på med granater Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Noen som kan svare meg? Jeg og en kompis har såkalt "game sharing" (min bruker har han sin xbox som hjemme konsoll og han har min xbox som hjemme konsoll) Vis jeg da kjøper battfield 1 premium pass vil han da få fordelene ved å kunne spille før osv eller tror dere dette tilfaller accounten? Takk for svar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Kanskje du bør slenge inn ett innlegg i Xbox One-kaféen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427394&page=1270&do=findComment&comment=23790784 Endret 15. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Er det slik at man må kjøp DLC'en for å unlocke de nye våpnene? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Sånn har det alltid vært i BF. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sånn har det alltid vært i BF. Men hvor kjøper man DLC'en? Jeg kan ikke finne den på origin. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sånn har det alltid vært i BF. Men hvor kjøper man DLC'en? Jeg kan ikke finne den på origin. Du må kjøpe Premium Pass for å få det nå. ellers må du vente til 28.mars(?) om du bare skal kjøpe DLC Med Premium Pass, får du med alle DLC frammover og tilgang 2 uker tidligere. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Sånn har det alltid vært i BF. Men hvor kjøper man DLC'en? Jeg kan ikke finne den på origin. Du må kjøpe Premium Pass for å få det nå. ellers må du vente til 28.mars(?) om du bare skal kjøpe DLC Med Premium Pass, får du med alle DLC frammover og tilgang 2 uker tidligere. Ah.. Jeg ser premium pass ligger på origin til 449,- ja. Så, er det verdt det, tror du? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg ville aldri kjøpt Premium til 449,-. Siden jeg ikke klarer å holde meg til kun BF1, og må spille BF4 og 3 innimellom, blir premium tull. Men elsker du BF1, spiller det dag inn og dag ut, så er det bare å kjøre på med Premium. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) BF Premium er alltid verdt det for min del. Men jeg kjenner meg selv så godt, at jeg vet jeg får ett slikt antall timer ut av det som få andre titler makter. Så er det vel stort sett det eneste spillet jeg kjøper DLC til også, så da tar jeg meg råd til det med god samvittighet. Endret 17. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Hva synes dere om den nye modusen, Frontlines? Foretrekker Operations selv, har hatt veldig varierende matcher i Frontlines - stort sett varer de enten i 5-10 minutter hvor det ene laget gruser det andre, ellers holder vi på i halvannen time eller mer og bare løper frem og tilbake mellom to flagg til det kjedsommelige. Siste match jeg spilte varte i omtrent 1 time og 50 minutter, og da vi endelig tapte var jeg lykkelig for at det var over. Fikk utrolige mengder med kills og revives, så det ble mange poeng, men fy faen så kjedelig å løpe fram og tilbake - til slutt ble det sånn at de fleste spillerne bare ble værende ved flagget som var nærmest deres respektive baser, fordi de visste at de ikke ville kunne ta motstanderens flagg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Da var en rank 110 også. Gratulerer Er selv 103 på BFH med 178 timer. Så jeg regner med det har blitt endel helgespilling på deg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå