Johannes Entenmann Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Medalje systemet må være laget av en syv åring. Elendig system.Skal ikke se bortifra at faktisk hele BF1 er laget av syvåringer... Fordi? Jeg ble iallefall lei utrolig fort. Og jeg er ikke alene. Et glimrende spill men altfor lite innhold og det ble fort repeterende. Hjalp ikke at de fjernet alt av ribbons og hvor mange medaljer er det nå i dette jalla systemet? Spillet i seg selv meget artig men fort kjedelig.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg ble iallefall lei utrolig fort. Og jeg er ikke alene. Et glimrende spill men altfor lite innhold og det ble fort repeterende. Hjalp ikke at de fjernet alt av ribbons og hvor mange medaljer er det nå i dette jalla systemet? Spillet i seg selv meget artig men fort kjedelig..Er vel ikke uten grunn til at BF1 døde veldig fort! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Er vel ikke uten grunn til at BF1 døde veldig fort! Haha. Spøk regner jeg med? BF1 er jo langt ifra dødt. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Haha. Spøk regner jeg med? BF1 er jo langt ifra dødt.Syvåringer,,, Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Vil ikke si dette er dødt Om alle disse er 7 år gamle har jeg ingen statistikk på. Endret 15. januar 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg ble iallefall lei utrolig fort. Og jeg er ikke alene. Et glimrende spill men altfor lite innhold og det ble fort repeterende. Hjalp ikke at de fjernet alt av ribbons og hvor mange medaljer er det nå i dette jalla systemet? Spillet i seg selv meget artig men fort kjedelig..Er vel ikke uten grunn til at BF1 døde veldig fort! Vi har skjønt at du ikkje liker BF. Du har jo klaget her på diskusjon.no om alle bf spilla i flere år... 3 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 http://bf1stats.com/ https://bf4stats.com/ Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Er det noen som vet om Premium følger bruker? Eller må man evt ha en premium pr konsoll / pc? Har premium på PC i dag, og vurderer å kjøpe BF1 til ps4 for å spille med kamerater - da hadde det vært greit at Premium fulgte brukeren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Så mye goodwill er det neppe å hente hos EA. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Medaljene er låste slik jeg har skjønt det ja. Jeg skjønner Det var egentlig det jeg lurte på Ser nå at jeg formulerte meg veldig dårlig i de første innleggene. Var litt for trøtt Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Er det noen som har laget seg noen oversikt over hvilken våpen som er best i de forskjellige klassene? Rent teknisk, ikke personlig meninger. Men gjerne fortell hva slags våpen dere personlig foretrekker også Men bare hold det unna hva som er vest rent teknisk Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Er det noen som har laget seg noen oversikt over hvilken våpen som er best i de forskjellige klassene? Rent teknisk, ikke personlig meninger. Men gjerne fortell hva slags våpen dere personlig foretrekker også Men bare hold det unna hva som er vest rent teknisk Edit: Prøv de forskjellige og se hva som passer best for deg og din spillestil. Ellers er det noen gode tips i videoen.. Endret 16. januar 2017 av insolvent Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Mine favoritt våpen er. Assault: Automatico m1918 Storm og M97 Sweeper Medic: Selbstlader Marsksman Support: Madsen Storm Scout: Gehwer 98 Marksman Spiller mest Support å byttet ut BAR mot Madsen. De 12 ekstra kulene kommer godt med, samt at Madsen er litt mere nøyaktig på lengere avstander. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass Gleder meg til å gasse Melee Eliteclass Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass Gleder meg til å gasse Melee Eliteclass når er dette da ? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Er det noen som har laget seg noen oversikt over hvilken våpen som er best i de forskjellige klassene? Rent teknisk, ikke personlig meninger. Men gjerne fortell hva slags våpen dere personlig foretrekker også Men bare hold det unna hva som er vest rent teknisk https://www.youtube.com/watch?v=a6Vc9XYwdNw Edit: Prøv de forskjellige og se hva som passer best for deg og din spillestil. Ellers er det noen gode tips i videoen.. Jeez som han hater cei rigotti. Desidert det våpenet jeg har flest kills med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass Gleder meg til å gasse Melee Eliteclass Han kommer til å gasse deg Melee weapon and a big arsenal of grenades. Akkurat det vi trengte Føles ut som det er litt for lite granater til tide. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser litt frem til MegaTanks og Melee Eliteclass Gleder meg til å gasse Melee Eliteclass Han kommer til å gasse deg Melee weapon and a big arsenal of grenades. Akkurat det vi trengte Føles ut som det er litt for lite granater til tide. Aksepter venneforespørsel da Slik at jeg kan spille med dere gutta boys Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 når er dette da ? They shall not pass er antatt i Mars http://www.pcgamer.com/bf1-dlc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå