Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om du blir drept mye, selv om du capper mye, så "nullifiserte" det Skill etter min erfaring. Jeg dedikerte mye tid til AAA, spesielt i BF3 hvor luft-bakke balansen var veldig skjev til fordel for luft, og ble ganske god etterhvert med AAA. Skill gikk helt enormt opp når jeg holdt luftrommet rent, selv om vi tapte så det suste. Og om man gadd å sitte med mortar i noen runder så gikk Skill vanvittig opp!

Lenke til kommentar

Går mye på SPM egentlig.

Ta mange flagg, drep en del, spill squad, del ut ammo og medisin til teamet. Alt som gir poeng virker inn.

Helt klart.. SPM spesielt i BF3 da man ikke hadde alle de 25/50/100/200% boosterene som i BF4, var det som man så på for å finne ut om noen spillere var gode eller ikke! 

Lenke til kommentar

Har det blitt mindre populært å spille som medic i det siste? Jeg hadde ikke spilt Battlefield i det hele tatt siden før jul da jeg tok meg tre runder Conquest i går kveld. Tipper jeg ble drept mellom 10 og 15 ganger per runde, og ble revived totalt én gang i løpet av de tre rundene(!)

Problemet er vel at alle løper rundt med rifle grenade, og da må man kutte ut enten syringe eller kassa.

Lenke til kommentar

Er hjemme i julen og prøvde å spille litt battlefield 1. Men spillet er uspillbart. De første minuttene funker spillet helt perfekt. Null lagg eller noe. Men etter de første minuttene klikker spillet. Jeg kan bevege meg i noen sekunder før jeg blir "teleportert" tilbake. Akkurat som jeg lagger. Men pingen er lav.

Har ikke hatt lignende problem der jeg bor når jeg studere. Så lurer på om det kan være noe med nettverket. Men kan ikke skjønne helt hva det er. Andre online spill funker greit.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg får max ~20 fps i meny og ingame uansett hva jeg setter instillingene på.
Når jeg starter spillet viser det derimot ~90 fps (freesync) men dropper ned til ~20 når jeg kommer inn i menyen.

Har ikke fått sett så mye på problemet enda. Noen som har opplevd dette? Har vært en del updates i spillet siden sist jeg var inne (2 mnd siden).

Edit: Kjørte "reparasjon" av spillet i Origin og deretter restartet PCen, ser nå ut som problemet har forduftet...

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Skjønner ikke.

Spilte Ultra en liten stund med GTX1060 med over 100 i fps, men nå klarer jeg ikke 60 fps på high engang.

Har du ved et uhell endret fra Dx 11 til Dx 12?

Har du 1060 3gb-versjonen?

Har prøvd med både DX12 og DX11 fordi tenkte det var det. Men nope.

Ser at spillet rævkjører prosessoren min på 4,2GHz (3570K), så det er vel det. Var vel kun kort glede første stunden da alt gikk fint i Ultra. Ufattelig rart at det gikk fint i begynnelsen ...

EDIT: Leser noe om at det er noe problemer at det går fint første gang men ikke etter.

Forresten har jeg og fått opp denne feilmeldingen for andre gang nå, vet ikke hva den betyr men ...:

bf1.png

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Finnes det kun DICE servere?

Prøver å finne andre servere med litt andre regler. (F.eks uten scout eller med friendly fire)

Men får kun opp servere fra utvikler der alt er lov.

Spiller på PS4

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...