Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

BF1 er ikke et dårlig spill, men synes kanskje at det har blitt litt for casual, samt at spillet mangler endel dybde.

Jeg har unlocked alt som er å unlocke allerede, så man har liksom ikke et mål å streve etter lengere, annet enn å jakte medaljer og noen skins til de få våpnene man har.

Serr, allerede. Har ikke unlocket alt til BF4 ennå og jeg har spilt over 1000t. Høres ikke bra ut.

Tok vel meg ca 70 timer å unlocke alt i BF1. Har ca 1200 timer i BF4 å jeg har heller ikke unlocked alt der. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg.

Jeg syntes unlocks var en artig liten ting man hadde itillegg til å spille med venner og samarbeide.

Likte også å eksperimentere med forskjellige attachment for å se hva det gjorde med våpnet man brukte

Lenke til kommentar

Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg.

Selvfølgelig. Du vil jo ha det beste til enhvert våpen?

Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ...

Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg ....

Det er HC servere i bf1 :)

Aha good. Hvordan er HC systemet? Likt som BF4/3? Aka dør lett?

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på Black friday.

Oppdaterte drivere i går.

I dag spiller jeg BF4.

/sigh

Hva skjedde? :p

Nei det var bare at jeg ikke orket å "sette meg inn i et nytt spill"

Jeg er lat. Når jeg først setter meg ned for å spille litt, foretrekker jeg noe jeg kan fra før av. Så ble bare BF4 av den grunn. Nå har jeg imidlertid prøvd meg noen matcher. Og jeg hadde det moro! Men det betyr nok ikke at jeg sletter BF4 fra disken :D

Lenke til kommentar

Nei det var bare at jeg ikke orket å "sette meg inn i et nytt spill"

Jeg er lat. Når jeg først setter meg ned for å spille litt, foretrekker jeg noe jeg kan fra før av. Så ble bare BF4 av den grunn. Nå har jeg imidlertid prøvd meg noen matcher. Og jeg hadde det moro! Men det betyr nok ikke at jeg sletter BF4 fra disken :D

Er jo det samme som BF4 da. Bare i en "Dumbed down" konsoll versjon, med styggere skins :)
Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Du vil jo ha det beste til enhvert våpen?

Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ...

Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg ....

Det er HC servere i bf1 :)
Aha good. Hvordan er HC systemet? Likt som BF4/3? Aka dør lett?
Det er faktisk ikke så ekstremt viktig for meg å ha det aller beste til enhver tid, våpenet påvirker i liten grad om jeg spiller bra eller dårlig.

Poenget var uansett at på enkelte høres det ut som om spillet er dårlig fordi de unlocker "alt" med en gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Liker BF1 godt jeg, men er det flere enn meg som ikke helt synes nærkamp-systemet fungerer særlig godt? Liker ikke helt at man blir "låst" til en animasjon og at utfallet er garantert.

En annen ting er jo at operations virker å være ekstremt ubalansert? Tenkte ikke over det i begynnelsen, men det er jo (nesten) alltid laget som angriper som vinner, ofte forsterket av at de får luftskip/tog osv. Før ble jeg alltid plassert på forsvarslaget (som derfor alltid var undertallig siden folk teamswitchet og nå skjønner jeg jo hvorfor).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...