TheKims Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 BF1 er ikke et dårlig spill, men synes kanskje at det har blitt litt for casual, samt at spillet mangler endel dybde. Jeg har unlocked alt som er å unlocke allerede, så man har liksom ikke et mål å streve etter lengere, annet enn å jakte medaljer og noen skins til de få våpnene man har. Serr, allerede. Har ikke unlocket alt til BF4 ennå og jeg har spilt over 1000t. Høres ikke bra ut. Tok vel meg ca 70 timer å unlocke alt i BF1. Har ca 1200 timer i BF4 å jeg har heller ikke unlocked alt der. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Problemet mitt er jo at jeg uteluklende spillte mine 600t i bf4 på HC rush servere (nærmest). Når da dice velger å myrde denne kategorien så er det ikke så mye håp for meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ... Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg .... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg. 6 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ... Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg .... Det er HC servere i bf1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg. Jeg syntes unlocks var en artig liten ting man hadde itillegg til å spille med venner og samarbeide. Likte også å eksperimentere med forskjellige attachment for å se hva det gjorde med våpnet man brukte Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg. Selvfølgelig. Du vil jo ha det beste til enhvert våpen? Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ... Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg .... Det er HC servere i bf1 Aha good. Hvordan er HC systemet? Likt som BF4/3? Aka dør lett? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Vanskelig å skille friend/foe i hc...!! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Kjøpte spillet på Black friday. Oppdaterte drivere i går. I dag spiller jeg BF4. /sigh Hva skjedde? Nei det var bare at jeg ikke orket å "sette meg inn i et nytt spill" Jeg er lat. Når jeg først setter meg ned for å spille litt, foretrekker jeg noe jeg kan fra før av. Så ble bare BF4 av den grunn. Nå har jeg imidlertid prøvd meg noen matcher. Og jeg hadde det moro! Men det betyr nok ikke at jeg sletter BF4 fra disken Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2016 Nei det var bare at jeg ikke orket å "sette meg inn i et nytt spill" Jeg er lat. Når jeg først setter meg ned for å spille litt, foretrekker jeg noe jeg kan fra før av. Så ble bare BF4 av den grunn. Nå har jeg imidlertid prøvd meg noen matcher. Og jeg hadde det moro! Men det betyr nok ikke at jeg sletter BF4 fra disken Er jo det samme som BF4 da. Bare i en "Dumbed down" konsoll versjon, med styggere skins Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Handler spillet om å unlocke mest mulig? Har jeg misforstått helt? Spiller fordi det er gøy å vinne matcher gjennom samarbeid med kompiser jeg.Selvfølgelig. Du vil jo ha det beste til enhvert våpen? Sykt kjapt det gikk å unlocke alt. Hva faen gjør man etterpå ... Er det ikke HC på BF1?! Hva faen har jeg ønsket meg .... Det er HC servere i bf1 Aha good. Hvordan er HC systemet? Likt som BF4/3? Aka dør lett?Det er faktisk ikke så ekstremt viktig for meg å ha det aller beste til enhver tid, våpenet påvirker i liten grad om jeg spiller bra eller dårlig. Poenget var uansett at på enkelte høres det ut som om spillet er dårlig fordi de unlocker "alt" med en gang. 3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Er jo det samme som BF4 da. Bare i en "Dumbed down" konsoll versjon, med styggere skins Jeg kjente ikke igjen et eneste kart! Neida Noen ganger er kjente omgivelser tryggere Derfor vender jeg nok tilbake litt. Men når jeg blir bedre kjent med BF1, blir nok muligens det å foretrekke Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Vanskelig å skille friend/foe i hc...!! Ja og bra er det. Du må spotte for å se forskjell på litt avstand. Skiller noobsa fra hveten Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Noen ganger er kjente omgivelser tryggere Derfor vender jeg nok tilbake litt. Men når jeg blir bedre kjent med BF1, blir nok muligens det å foretrekke Jo, er jo alltid litt slitsomt å sette seg inn i nye kart. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Liker BF1 godt jeg, men er det flere enn meg som ikke helt synes nærkamp-systemet fungerer særlig godt? Liker ikke helt at man blir "låst" til en animasjon og at utfallet er garantert. En annen ting er jo at operations virker å være ekstremt ubalansert? Tenkte ikke over det i begynnelsen, men det er jo (nesten) alltid laget som angriper som vinner, ofte forsterket av at de får luftskip/tog osv. Før ble jeg alltid plassert på forsvarslaget (som derfor alltid var undertallig siden folk teamswitchet og nå skjønner jeg jo hvorfor). Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Faen i helvete da.. Prøvd nå i 20 min med å få joinet servere, står bare at session expired elns. Jeg har just fått juleferie fra skolen, nå vil jeg faen med spille. Forpulte drittspill, jeg gir faen med opp.. Endret 20. desember 2016 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Brukerfeil. Endret 20. desember 2016 av barezell Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Brukerfeil? Sure m8. Fungerte senest igår, er inne nå også forresten. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Noen som vet om progress fra ista ble lagret? Mens jeg spilte var alle classes lvl 0; og man fikk ikke se scoreboard etc pga bug. Hadde noen heftige runder. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 Og der havnet BF1 allerede i billigkurven, slik jeg hadde antatt og håpet. 40% rabattert standardutgave nå til julesalget: https://www.origin.com/nor/no-no/store/battlefield/battlefield-1/standard-edition 25% på ultimate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå