Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Den skip knappen skulle ha vært fjernet helt. Folk klager på at de ikke blir revivet å der er grunnen.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å springe mot en teammate for å revive h*n også skipper de bare ut. 

Helt enig! Den knappen skulle aldri vært der. Det er rett og slett teamplay ødeleggende. De som trykker på knappen tenker BARE på seg selv i 99% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller nesten utelukkende som medic, men likevel er jeg glad muligheten for å skippe er der. Har man blitt drept av en som ligger og camper bak en murvegg, vil hodeskallesymbolet bare lokke nye offer til ham. Hvis noen andre skipper i en slik situasjon hvor jeg er på vei, er jeg takknemlig for at han hoppet ut før jeg gikk i fellen. Det er noe helt annet når noen ligger på trygg grunn og likevel skipper ut kort tid etter å ha blitt skutt når jeg er 10 meter unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er en helt grei funksjon og ha ja, slipper flere frustrerte øyeblikk hvor man blir revivet når man vet man vil insta død igjen med en gang.

Litt rart visst dere ikke kan se blinkingen når noen holder skip knappen inne, ganske sikker på det ikke er en bug hos meg altså :p. Uansett gjør det jobben min mye lettere ved valg av hvem som er verdt bryet å løpe bort til eller ei.

https://m.reddit.com/r/battlefield_one/comments/5e0ukx/comment/da98n9e

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den skip knappen skulle ha vært fjernet helt. Folk klager på at de ikke blir revivet å der er grunnen.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å springe mot en teammate for å revive h*n også skipper de bare ut.

Alstå det synes jeg ikke - det som er feilen her er jo at man ikke kan revives etter at man har trykket skip. - Nå skal det sies at det ofte er lurt å ligge igjen selv om man ikke kan revives for å fortelle squaden om hvor folk kommer og løper, men funksjonen burde vært slik at hvis man hadde skippet og ble revivet fikk man spørsmål om man ville revives eller spawne pånytt.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å skippe revive? Du får ikke spawnet noe raskere, så å ha den funksjonen i spillet er jo bare tull.

Når man spiller medic, så blir det jo bare til at man ikke gidder å prøve å revive en gang fordi 80% velger å sitte å se på spawn skjermen i 10 sekunder.

Du kommer jo litt raskere igang hvis du ønsker å spawe et annet sted, og kan også dirigere andre fra mapet.

Lenke til kommentar

BF1 er ikke et dårlig spill, men synes kanskje at det har blitt litt for casual, samt at spillet mangler endel dybde.

Jeg har unlocked alt som er å unlocke allerede, så man har liksom ikke et mål å streve etter lengere, annet enn å jakte medaljer og noen skins til de få våpnene man har.

Serr, allerede. Har ikke unlocket alt til BF4 ennå og jeg har spilt over 1000t. Høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar

BF1 er ikke et dårlig spill, men synes kanskje at det har blitt litt for casual, samt at spillet mangler endel dybde. 

Jeg har unlocked alt som er å unlocke allerede, så man har liksom ikke et mål å streve etter lengere, annet enn å jakte medaljer og noen skins til de få våpnene man har.

Jeg jakter etter fiender å kille og flagg å cappe :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...