TheKims Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Ser ut som DICE har klart å fikse G flagget som var på Empires Edge 2016-12-14 12:43:04 - bf1 Frames: 25507 - Time: 152266ms - Avg: 167.516 - Min: 84 - Max: 199 Må si at jeg er veldig fornøyd med patchen som kom. Spillet flyter 10 ganger bedre her hos meg. Har ikke hatt noe dropp ned mot 40fps som jeg hadde tidligere, så kanskje det blir gøy å spille BF1 igjen nå Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Det sies at den nye oppdateringen foreløpig er kun for de som har premium. Jeg har fått den armbrøsta, men har ikke premium. Gjelder det kun det nye kartet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Det nye kartet får vi ikke før 20 Des med mindre du har Premium. Tror Premium har tilgang i dag Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Det nye kartet får vi ikke før 20 Des med mindre du har Premium. Tror Premium har tilgang i dag Har visst premium og spiller det nye kartet. Medium gøy. Typisk sniperbrett Lenke til kommentar
XU Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Det nye kartet får vi ikke før 20 Des med mindre du har Premium. Tror Premium har tilgang i dag Har visst premium og spiller det nye kartet. Medium gøy. Typisk sniperbrett Ja det ny kartet var litt, meh... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg har ikke premium og spilte på det mappet istad? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2016 Man får spille det nye kartet om man har PREMIUM eller FORHÅNDSBESTILTE spillet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg skulle bare teste settings og framerates i går, og forsøkte å joine en tom server på Giant Shadow. Da stod det at jeg manglet innhold for å spille på denne serveren. Da jeg senere joinet en quickmatch var vi flere ganger innom samme map. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg likte ikke den nye banen noe særlig.. Ganske så *meh*.. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Syntes det var et artig map... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Hvorfor er det mulig å skippe den venteperioden etter du er drept og gå rett til "menyen"? Spilte Operations som medic og er gabske sikker på at 10-15 av de gangene jeg døde var fordi jeg løp mot noen for å revive dem, men så skippet de. Jeg hadde mesg sannsynlig dødd uansett, men da hadde jeg i det minste fått bragt noen tilbake. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 av en eller annen grunn begynner eg allerede å bli lei.. synd å si.. kanskje det er brettene, hvem vet.. håper det tar seg opp igjen for min del, da eg ellers liker bf serien. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Problemet er at spillet mangler dybde, i likhet med Hardline og SWBF. Ekstremt repetitivt og relativt casual gjør det lite givende å spille det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Problemet er at spillet mangler dybde, i likhet med Hardline og SWBF. Ekstremt repetitivt og relativt casual gjør det lite givende å spille det samme om og om igjen. Spiller man squad med venner, som man skal/bør, så blir det veldig gøy. Vinner nesten hver gang 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Er alfa-omega med venner i ett spill som dette ja! Mange hysteriske hendelser som oppstår 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2016 Hvorfor er det mulig å skippe den venteperioden etter du er drept og gå rett til "menyen"? Spilte Operations som medic og er gabske sikker på at 10-15 av de gangene jeg døde var fordi jeg løp mot noen for å revive dem, men så skippet de. Jeg hadde mesg sannsynlig dødd uansett, men da hadde jeg i det minste fått bragt noen tilbake. Er ikke et problem for meg i alle fall. Revive ikonet deres blinker vist de holder inne skip knappen. Så ser du ikonet blinke så skal du bare slappe av. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 Kan ikke si jeg har sett det blinke før. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 Hvis jeg er rimelig sikker på at et eventuelt redningsforsøk vil bli mislykket, holder jeg inne knappen for å skippe så raskt som mulig. Det er ikke noe poeng i å ligge og vente på en stakkars medic når fienden har full kontroll på området. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Hvis jeg er rimelig sikker på at et eventuelt redningsforsøk vil bli mislykket, holder jeg inne knappen for å skippe så raskt som mulig. Det er ikke noe poeng i å ligge og vente på en stakkars medic når fienden har full kontroll på området.Det er Alltid håp De negative taper... Hilsen Medichora Nzz1 Endret 16. desember 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 Den skip knappen skulle ha vært fjernet helt. Folk klager på at de ikke blir revivet å der er grunnen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å springe mot en teammate for å revive h*n også skipper de bare ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå