Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Ser ut som DICE har klart å fikse G flagget som var på Empires Edge :)

2016-12-14 12:43:04 - bf1
Frames: 25507 - Time: 152266ms - Avg: 167.516 - Min: 84 - Max: 199

Må si at jeg er veldig fornøyd med patchen som kom. Spillet flyter 10 ganger bedre her hos meg. Har ikke hatt noe dropp ned mot 40fps som jeg hadde tidligere, så kanskje det blir gøy å spille BF1 igjen nå :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det mulig å skippe den venteperioden etter du er drept og gå rett til "menyen"? Spilte Operations som medic og er gabske sikker på at 10-15 av de gangene jeg døde var fordi jeg løp mot noen for å revive dem, men så skippet de.

Jeg hadde mesg sannsynlig dødd uansett, men da hadde jeg i det minste fått bragt noen tilbake.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det mulig å skippe den venteperioden etter du er drept og gå rett til "menyen"? Spilte Operations som medic og er gabske sikker på at 10-15 av de gangene jeg døde var fordi jeg løp mot noen for å revive dem, men så skippet de.

Jeg hadde mesg sannsynlig dødd uansett, men da hadde jeg i det minste fått bragt noen tilbake.

Er ikke et problem for meg i alle fall. Revive ikonet deres blinker vist de holder inne skip knappen. Så ser du ikonet blinke så skal du bare slappe av.
Lenke til kommentar

Hvis jeg er rimelig sikker på at et eventuelt redningsforsøk vil bli mislykket, holder jeg inne knappen for å skippe så raskt som mulig. Det er ikke noe poeng i å ligge og vente på en stakkars medic når fienden har full kontroll på området.

Det er Alltid håp :)

De negative taper...

Hilsen Medichora Nzz1 ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...