Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen ting om Quit-knappen? Det vil altså fortsatt være Alt+F4 som gjelder. Heller ingen nyheter om SLI. Det er kanskje Nvidia som må fikse den biten, jeg vet ikke.

Tror de har fikset noe på quit utenfor patch de siste dagene. - I går fikk jeg iallefall opp et spørsmål om jeg ville quite som jeg aldri har sett før etter å ha trykket på quit mellom rundene.

Lenke til kommentar

Var jo snakk om en ytelsesboost hvertfall. Latterlig med fps som går fra 160 og ned til 40 på enkelte brett.

Det der skjer ikkje hos meg.

Evig blinking i tekst på menyer og noen plasser i spill, er det som er sli problemet nå etter nyeste patch. Ytelsen er fortreffelig.

Husker ikke om det var på flagg G på Fao Fortress, eller om det var på Empires Edge det var et sinnsykt fall i FPSen.

Vi var der hele klanen å alle slet voldsomt med ytelsen akkurat på det punktet.

Lenke til kommentar

Var jo snakk om en ytelsesboost hvertfall. Latterlig med fps som går fra 160 og ned til 40 på enkelte brett.

Evig blinking i tekst på menyer og noen plasser i spill, er det som er sli problemet nå etter nyeste patch. Ytelsen er fortreffelig.

Husker ikke om det var på flagg G på Fao Fortress, eller om det var på Empires Edge det var et sinnsykt fall i FPSen.

ma sjekke. sikkert typisk en cpu flaskehals plass :)

Lenke til kommentar

Uhm.. Du spiller vel ikke med den blinkingen håper jeg. Nå kan jeg ikke garantere at bildet i linken nedenfor er ekte, men jeg tror det, og da blir det litt skummelt. Jeg spilte i en periode med Far Cry 3-profilen i Nvidia Inspector, men plutselig begynte det å blinke. Da ga jeg spillet en pause.

"THE SERVER BROWSING SCREEN PERMANENTLY BURNED MY MONITOR!"

Lenke til kommentar

Uhm.. Du spiller vel ikke med den blinkingen håper jeg. Nå kan jeg ikke garantere at bildet i linken nedenfor er ekte, men jeg tror det, og da blir det litt skummelt. Jeg spilte i en periode med Far Cry 3-profilen i Nvidia Inspector, men plutselig begynte det å blinke. Da ga jeg spillet en pause.

"THE SERVER BROWSING SCREEN PERMANENTLY BURNED MY MONITOR!"

Lot serverbrowsermenyen stå på 1 time. Skrifta "brant seg inn" men det gikk bort etter en stund :) Har ips 100hz skjerm.

Fikk helt likt bilde som det der ja :p Typisk internett å overdrive med alt... Permanent er ikkje noen timer for å si det slik....

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Lagde en kort video @ Fao Fortress:

Spillte i 3440x1440 ultra settings men med FXAA High

Vet ikkje hvordan jeg skal få youtubevideoen til 3440x1440 da :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Lagde en kort video @ Fao Fortress:

Spillte i 3440x1440 ultra settings men med FXAA High

Vet ikkje hvordan jeg skal få youtubevideoen til 3440x1440 da :p

Skal ta en liten test for å se om det kanskje var på Empires Edge at G flagget var helt grusomt.  

Er visst ikke bare jeg som plages av sinnsyk fps drop på akkurat det punktet. Folk på Battlefield forumet klager over det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...