Barista Bob Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 Jeg trodde det skulle bli vanskeligere å skille venn fra fiende i HC enn det er. Gikk overraskende greit. Syns det gir mye ekstra dynamikk til spillet når du må tenke før du skyter. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 Jeg er ganske ambivalent til War Pigeons. Ja, det er veldig gøy og veldig hektisk når lagene bytter konstant på duen og du får passe langvarige kamper, men samtidig blir det nesten for hektisk til tider. Litt avhengig av kartet blir det et sabla rør, spesielt der hvor det finnes undergrundstunneller hvor alle stikker og barrikaderer seg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Det finnes snille mennesker som spiller Battlefield https://youtu.be/u8WgYij2LG4?t=9m41s 3 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Noe galt gjør du i så fall. Har ingen problemer med å drepe folk jeg. Skal ikke se bort fra at for mange øl kan ha en øøøøørliten innvirkning sånn rent teoretisk sett.......kan iallefall ikke se at jeg bommer ;-) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Det finnes snille mennesker som spiller Battlefield https://youtu.be/u8WgYij2LG4?t=9m41s Jeg lo Takk! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) *Feil tråd* Ooops Endret 22. november 2016 av TheKims Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Helt sykt mye granater i Operations? Hadde en runde der jeg ble drept sikkert 20 ganger av granater, er ikke ofte jeg begynner og bli sint når jeg spller BF men kjente sinnet begynte der Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Operation bunkerfield + squad boost= evig XP. Hender en får både 2-3 nye ranks på en runde, gjerne en eller to class ranks i tillegg. Grei plass å ranke både class og få warbonds. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Nå har jeg prøvd 4-5 runder i Operations og syns det er vekdig moro, mye fordi der er store slag, men det føles som om det angripende laget har noen fordeler. Mest fordi jeg har aldri vært i nærheten av å vinne på drt forsvarende laget, men på det angripende laget knuser vi alt og alle. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Bare å spille monte grappa da. Har spillet dette brettet på operation i mer en 10 timer(sikkert nærmere 20). Kun sett angripende laget vinne en eneste gang. Havner av en eller annen grunn alltid på Defender laget automatisk, men det er helt greit fordi det er her man kan farme poeng i bunkers. Spiller 64 players. Endret 22. november 2016 av Bendorama Lenke til kommentar
XU Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Operation bunkerfield + squad boost= evig XP. Hender en får både 2-3 nye ranks på en runde, gjerne en eller to class ranks i tillegg. Grei plass å ranke både class og få warbonds. Hvis en har lav rank ja, går ikke så fort når en har passert 90+. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Operation bunkerfield + squad boost= evig XP. Hender en får både 2-3 nye ranks på en runde, gjerne en eller to class ranks i tillegg. Grei plass å ranke både class og få warbonds. Hvis en har lav rank ja, går ikke så fort når en har passert 90+. Ser den, er nok kun nede i midten av 30 tallet selv. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Hvordan får en xp squad boost? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Hvordan får en xp squad boost? Jeg fikk i en battlepack mener jeg på... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Stemmer det at du får dem i battlepacks. Evt kan du joine en squad hvor noen allerede har aktivert sin, det kan sees med et tegn i squad menyen. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 333,- for spillet på Origins nå, noen sjangs for at det blir billigere i løpet av året? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Stemmer det at du får dem i battlepacks. Evt kan du joine en squad hvor noen allerede har aktivert sin, det kan sees med et tegn i squad menyen. Ja, eg har sett dette og vært snar med å joine . Men den er god, battlepacks it is Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Er det virkelig ikke noen måte å rapportere cheatere på? Heldigvis ikke vært så mange av de sålangt, men irriterende å møte på folk som oneshotter deg med LMG fra andre enden av kartet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Moro video Morten A ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå