Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe eg kan gjøre for å få bedre ping?

Ligger normalt rundt en 50

Flytt til oslo og nærmest mulig nix. Fikk 0.8 i ping til nix på Furuset med bredbåndsbolaget fiber. 5 ping til sverige.

Bor nå i Molde, så nå får jeg 22 i ping. Lokasjon har mest å si.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Får eg lavere ping ved økning fra 30/10 til 60/20?

Ikke mot noen bf1-servere :)

Redigert: Det er mye som kan spille inn her... Men om du har kablet nettverk og ikke belaster nettet nevneverdig ellers, er det ingenting å hente hva gjelder ping mot et sted i europa.

Jeg har gått fra 12/5 til 250/20 her jeg bor nå, og alltid hatt samme ping mot vg.no (min go-to pingtest).

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal bestille spillet, men er litt usikker på om jeg skal gidde å gå for deluxe eller noen av tilleggene. Hva sier magefølelsen til dere som har spillet?

Gå for din egen magefølelse du og ikke noen andres! Jeg kjøper det muligens før Jul selv (med mindre jeg venter til det havner på tilbud etter jul engang) men kommer neppe til å kjøpe noen Deluxe utgave denne gangen. Har ikke blitt overbevist av det jeg har lest/hørt/sett om spillet så langt så vil gjerne spille litt først og oppleve spillbarhet, og ikke minst kart-kvaliteten, før jeg vil investere.

Lenke til kommentar

Tips til dere begge; Prøv 10-timers prøveversjon dere får via EA/Origin Access, så får dere gjort opp en mening. Det koster 30-35kr for en måned, og de pengene sparer dere eventuelt inn da dere får 10% rabatt på Battlefield 1 via EA/Origin Access.

Takk for tipset.

Har sett det abonnement-tilbudet, men har ikke satt meg inn i hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Har gjort litt research på grafikk innstillinger i BF1, da jeg ønsket bedre FPS gunnet kun 1xGTX980 @1440p/144hz men samtidig ønsker det penest mulig. Nå spiller jeg med disse innstillingene som gjør at jeg majoriteten av tiden ligger over 100fps: 

GPU Mem rest = On

Texture Quality = High

Texture Filtering = High

Lightning Quality = Low (veldig krevende)

Effects Quality = High

Post Process Qual = Low (veldig krevende)

Mesh Quality = Ultra (gir deg mye bedre draw distance / ser rett og slett lenger)

Terrain Quality = Med

Undergrowth Qual = Med

Antialiasing = Off (ca. 8% bedre ytelse enn hvis man bruker TXAA)

Ambient Occulsion = Off (HBAO tar ca. 10% mens SSAO tar ca. 5%)

Enjoy :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til dere begge; Prøv 10-timers prøveversjon dere får via EA/Origin Access, så får dere gjort opp en mening. Det koster 30-35kr for en måned, og de pengene sparer dere eventuelt inn da dere får 10% rabatt på Battlefield 1 via EA/Origin Access.

Ikke så dumt det nei. Glemmer alltid muligheten for at slike "tulle-abonnement" faktisk kan lønne seg noen ganger. (De 10% kan vel også uansett brukes mot andre spill om man ikke skulle like BF1)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

Kan noen fortelle meg åssen man unlocker nye våpen? Skjønner ikke en dritt..har 390 warbonds eller hva det kalles. :O

Du har 10 levels pr klasse som du må levle opp for å unlocke nye våpen. Står foran hvert våpen hvilken level du må være i klassen for å få tilgang til det våpenet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...