~ David ~ Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Er det ikke bestemt av kampens resultat, tap, uavgjort eller seier? Tap gir alltid x1.0, uavgjort har jeg aldri opplevd. Seier gir en bonus, men hva som utløser 1.25, 1.5 eller 1.75 er spørsmålet. Behemoth-teorien er plausibel, men gjelder jo ikke Rush. Muligens tiden man bruker..? Andre modes har sikkert sine kriterier også. False. I operation er det rett som det er at jeg får x1.3-1.5 i minor victory bonus selv om vi aldri klarte ta bunkers i monte grappa.Altså vi taper som det synger men får så mye attack poeng at det likevel blir bonus. Ah, the plot thickens.. Nei, da gir jeg opp. Vi får se hva DICE sier, de følger vel med på denne tråden og kommer med en utredning snart 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Er meget forvirret selv. Spesielt over de der rare attack og defense poengene som alltid overskrider noe helt sykt sitt "maks tall" som noen nevnte lengre oppe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Fikk over 1000/27 istad. Superlogisk. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 (endret) Apropos trailer.... https://youtu.be/4G-dcLHtff0 Endret 5. november 2016 av skripis 2 Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Noen som har hørt rykter om leaking av Origin passord? Spilte litt battlefield 1 idag og la merke til at jeg plutselig hadde 21 timer på spillet og at ranken hadde gått fra 9 til 11 snart 12. I tilleg stod det når jeg startet Origin at kontoen er i bruk på en annen pc. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Noen som har hørt rykter om leaking av Origin passord? Spilte litt battlefield 1 idag og la merke til at jeg plutselig hadde 21 timer på spillet og at ranken hadde gått fra 9 til 11 snart 12. I tilleg stod det når jeg startet Origin at kontoen er i bruk på en annen pc.Jeg har ikke engang kjøpt spillet ennå men da jeg logget på igår fant jeg ut at jeg hadde BF1 der og var nesten blitt level 5 allerede Men har faktisk opplevd at det har stått at kontoen er i bruk ett annet sted, men dette har vært rett etter kræsj, så den har nok bare vært min forrige session som hang på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Burde jeg også logge inn og se om jeg har fått et nytt spill jeg også? Ikke prøvd Bf1 enda Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Ingen har rørt min BF1. Ikke bare har jeg bare ikke levla. Men ingen av våpene mine har flere kills. Og totalt har jeg samme kills/deaths Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Logget meg inn på ea sine hjemmesider. Passord var d samme men sikkerhets spørsmål var på russisk og de spurte hvilken barneskole jeg gikk på. Antar det var en russer som har tatt seg fri til å "låne" brukeren min. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Det skjedde meg for et par år siden med BF3.. Alle mine venner var borte og jeg hadde fått nye russiske venner. I tillegg var nicket mitt endret. Så, etter noen timer fungerte ikke passordet lenger. Det løste seg etter en chat med EA og bytte av epostadresse og passord i Origin. Merkelig nok klarte russeren å være innlogget samtidig som meg i en liten periode. Han spurte tynt om lov til å få låne kontoen min... Det fikk han ikke. Kontakt EA på chat, så løser det seg nok. Endret 6. november 2016 av insolvent Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Fant ikke noe EA Chat eller en måte å kontakte selve ea. Men har byttet passord så tror ikke at han kommer seg inn lenger Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 (endret) Ja, min konto var en av de hackete. Fikk nytt bilde og mye russisk. Fant passordet mitt på et russisk forum. Man må ringe EA om man er hacket. Endret 6. november 2016 av Lami Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Her om dagen, sist gang BF1 serverne ble DDOS'd, fikk jeg beskjed at jeg ikke kunne bruke kontoen min på flere steder. Regnte egentlig med at dette kanskje var bare på grunn av at Origin serverne hadde problemer siden jeg hadde logget meg ut og så inn og at servern ikke hadde registrert at jeg hadde logget ut ennå, men for sikkerhets skyld resatte jeg passordet og gikk over fra e-post kode til kode generatoren på mobil. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Har virkelig ikke DICE (eller hvem Nvidia(?) kommet med en fix på det "Direct x function error" pisset? Har hvertfall gått over en uke med det. Bør jo være et stort fokus siden det er en god del som opplever det samme. Frustrert.... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. november 2016 Rapporter Del Skrevet 6. november 2016 Er en lang tråd på over 230 sider om det problemet på battlelog forum. Ganske mye misnøye der ja og lite løsninger. Har ikke linken i hode nå, men tror ikke den skal være så vanskelig å finne. Er vell noe folka fra Nvidia som påstår de jobber med det, men er ingen datoer ute å går enda. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Det skjedde meg for et par år siden med BF3.. Alle mine venner var borte og jeg hadde fått nye russiske venner. I tillegg var nicket mitt endret. Så, etter noen timer fungerte ikke passordet lenger. Det løste seg etter en chat med EA og bytte av epostadresse og passord i Origin. Merkelig nok klarte russeren å være innlogget samtidig som meg i en liten periode. Han spurte tynt om lov til å få låne kontoen min... Det fikk han ikke. Kontakt EA på chat, så løser det seg nok. Hvis du forandrer bostedsland i Origin til USA, så skal det være mulighet til å nå de på chat på supportsidene når du er logget inn. Jeg husket ikke på å nevne det i forrige innlegg. Evt. kan du sikkert ringe norsk support i morgen. Kjipe greier, håper det løser seg! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Har virkelig ikke DICE (eller hvem Nvidia(?) kommet med en fix på det "Direct x function error" pisset? Har hvertfall gått over en uke med det. Bør jo være et stort fokus siden det er en god del som opplever det samme. Frustrert.... Det er feil på Nvidia's drivere, har ingenting med dice å gjøre. En løsning er å gå tilbake til gamle drivere fra 2014 da skal spillet fungere uten å crashe Ok now, as we can see a lot of people find temporary solution with 334.89 driver. nvidia we need respond and fix now. 334.89 is not exact solution because bad performance + other games will effect from this 2014 year driver. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Noen av dere som opplever dårlig ytelse i Battlefield 1? For meg så lagger det forferdelig uansett hva jeg gjør. En kompis av meg opplevde at han fikk bedre ytelse når han skrudde av DrX12, men jeg kan ikke si jeg hadde den erfaringen. Med DrX12 enabled, så har jeg FPS drops fra 100 FPS ned til 30 FPS rett som det er, hele tiden. Og til tider så lagger det bare i 2-3 sekunder, før det gir seg igjen. Selv om jeg stiller ned grafikken fra ultra til high, så er det ingen bedring. Med DrX12 disabled, så plages jeg av rubberbanding, selv om jeg ligger på 30ms. Har selv sjekket portene på routeren, og kjørt tester av tilkoblingen min. Og speedtest, samt pingtest, gir meg 16ms, med ingen feil hverken på det ene eller det andre. Maskinen min er ganske bra også, og burde ikke ha noen problemer med å kjøre Battlefield 1 på høy grafikk, så jeg forstår ikke hva det kan være. Specs: GPU: Nvidia GTX 1070CPU: Intel i7 4790K RAM: 16Gb 16000Mhz DDR3 SSD: Samsung 750 EVO HK: Asus Z97-A PSU: XFX 850W Som dere ser, så burde ikke det være noe problem å kjøre dette spillet på min maskin. Så jeg er tom for ideer. Så hvilket som helst forslag tas imot med stor takknemlighet -B Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Opplever aldrig lagg på min gtx680. Spiller på high og får rundt 70fps. Problemet er at spillet crasher i blant Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 7. november 2016 Rapporter Del Skrevet 7. november 2016 Jeg opplever ofte mye rubberbanding. GTX980ti. Ligger ellers på stabilt 60-70fps og 25-50 i ping. Noen maps verre enn andre.. Har ingen idé om hvordan jeg får fikset det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå