Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Er veldig mange fps for tiden. BF1, Overwatch, Call of Duty, Titanfall 2. Alle er ekstremt svære titler. Overwatch er sikkert noe av det mest populære på PC, Call of Duty har alltid enormt med spillere og Titanfall 2 har vel vært en suksess også.

Er COD så stort på PC lenger da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://store.steampowered.com/stats/

Ta en titt å se hvor langt nede Cod ligger selv etter release i natt^^ Titanfail gjør desverre ikke mye bedre

COD har nå kommet til det punktet hvor de må friste med andre ting for å få folk til å kjøpe det. Hadde tenkt å droppe det denne gangen, men siden de hadde lagt ved en remastret versjon av COD 4 så ble jeg "lurt" til å kjøpe det.
Lenke til kommentar

Er veldig mange fps for tiden. BF1, Overwatch, Call of Duty, Titanfall 2. Alle er ekstremt svære titler. Overwatch er sikkert noe av det mest populære på PC, Call of Duty har alltid enormt med spillere og Titanfall 2 har vel vært en suksess også.

De fleste av disse er generiske pengemaskiner som kommer ut per 1-2 år, og er i stor grad søppel laget for å loppe folk for penger.

Det er ett spill som overgår alle disse, og det koster hverken mye eller blir erstattet av et nytt på løpende bånd.

Spill CS folkens.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste av disse er generiske pengemaskiner som kommer ut per 1-2 år, og er i stor grad søppel laget for å loppe folk for penger.

Det er ett spill som overgår alle disse, og det koster hverken mye eller blir erstattet av et nytt på løpende bånd.

Spill CS folkens.

+1 hehe :) CS var vel det første online spillet jeg ble hekta på. Deretter kom COD, så tok BF3 over. Nå er det tilbake på CS GO som er og blir et spill jeg aldri blir lei. Men blir litt BF1 også da, for CS er ikke veldig tilgivende når man har 6 halvlitere innabords på en fre/lør kveld. Derimot BF1 kan spilles selv om man ser dobbelt  :w00t:

Endret av €tt@n
Lenke til kommentar

Noen her som noen ganger bruker Anti Air artilery truck ? Min erfaring som pilot er at så og si ingen bruker denne. Jeg har vell et sted mellom 1.200-1.500 kills med fly så langt og har ytterst sjeldent blitt skutt ned av en slik Anti Aircraft truck. Selv har jeg spawnet i en sånn flere ganger og alltid fått massevis av poeng og beskyttet steder veldig godt..2-5 ganger har jeg blitt skutt ned av en sånn og jeg har over 17 timer i fly nå :S

Lenke til kommentar

Kommenterte det endt stykke bak i tråden også, men jeg bruker AA-truck ofte. Sykt OP og en på hvert lag stopper alt av fly, så fremst de har litt aim da. Nytter ikke å skyte rett på flyet ?

Ligger alltid i toppen poengmessig når runden er over.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Mye snodig på skade i spillet idag. Var flere jeg skaut headshot på men ingen skade. Noen fikk bare litt skade. Var flere i squadn som hadde samme problem.

Sentry`s er folk som plukker opp kits, de får mye armor og tåler en hel haug. De som spawner på hester har også armor så det kan hende det var en av dem. Det beste er og bruke K bullets mot dem eller knife. 

øøøh ja veit så klart det da. Mente så klart vanlige folk.

Lenke til kommentar

Mye snodig på skade i spillet idag. Var flere jeg skaut headshot på men ingen skade. Noen fikk bare litt skade. Var flere i squadn som hadde samme problem.

Sentry`s er folk som plukker opp kits, de får mye armor og tåler en hel haug. De som spawner på hester har også armor så det kan hende det var en av dem. Det beste er og bruke K bullets mot dem eller knife. 

øøøh ja veit så klart det da. Mente så klart vanlige folk.

Får du hitmark på headshot da ? Kanskje du burde endre fargene på crosshair så du ser hvor du treffer, jeg får for eks Blå crosshair når jeg treffer noen med headshot

Lenke til kommentar

Skulle ønske det kunne vært litt krav til operation lvl10/20+ rank requirement?(ranked operation)- utallige ganger der übernoobs tar tank og sitter i spawn hele runden til attackers taper... sluttscore på mindre enn 10 kill gg. Sjelden at man tar over området uten en tank på objektet. Etter å ha nådd lvl 70 så jeg min aller første support spiller som dro fram repairtool  og reparerte igår, kudos til han!

Selv går jeg for Heavy Tank med flammekastere, det blir greit massacre på objectene dersom folk som er med i tanken følger med. Pleier å for anti air truck vis jeg merker det er problematisk med mye bombing. På det meste hadde jeg en game der jeg skjøt ned 25 fly.  

Lenke til kommentar

Akkurat nå har PS4 flere aktive spillere en PC og XBO sammenlagt...sykt.

Er vel ikke så rart egentlig. Langt flere som spiller BF på konsoll og sånn har det vært i flere år. Litt merkelig at Ps4 har så mange flere spillere men så er det også langt flere som spiller på Ps4 enn Xbox one.

Det sier seg selv at det alltid vil være langt flere som spiller på billig HW fremfor dyr HW. (Dessverre for oss kresne som vil ha det beste :( ) Hva som skiller mellom Xbox og PS blir mer av andre årsaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...