Nizzen Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Men folk er jo helt elendige i dette spillet.Uten å ha spilt annet enn betaen må jeg si jeg har litt inntrykk av at dette spillet er mer gearet mot de som syntes Battlefront var helt fantastisk og som egentlig ikke har spilt BF før noe særlig. Folk som nærmest tilfeldigvis har kommet over BF for første gangen og blir blendet av fantastisk grafikk og en mer "noobifisert" tilgjengelighet. Snikpellik spiller vel på PS4 eller.no... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Men folk er jo helt elendige i dette spillet.Uten å ha spilt annet enn betaen må jeg si jeg har litt inntrykk av at dette spillet er mer gearet mot de som syntes Battlefront var helt fantastisk og som egentlig ikke har spilt BF før noe særlig. Folk som nærmest tilfeldigvis har kommet over BF for første gangen og blir blendet av fantastisk grafikk og en mer "noobifisert" tilgjengelighet. Snikpellik spiller vel på PS4 eller.no... Deler ikke Vice sitt inntrykk. Føler mer at de forrige Battlefield-spillene var mer "noobifisert" enn dette. Nå er det jo ganske strippet ned. Det er massevis av både Battlefield-nørds, generelle nørds, casual spillere og nye spillere på alle plattformene. Det jeg tenkte på er om rankingsystemet ikke fungerer optimalt, for jeg føler rundene blir for enkle å vinne. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Tenker mye på "noobifiseringen" av kjøretøy(fly), latterlige "juggernauts" som spaserer rundt etc. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Spillet er ganske casual uten tvil, men jeg syntes det er veldig kjekt, kommer ikke til å se tilbake mot Bf4 igjen med det første. Det er klart at det var jo litt gøy med tidligste battlefield spille hvor masse øvelse, skill og gjerne utstyr som "fly" joystick måtte til, men så lenge konsoll har blitt så stort som det har så kommer vi nok aldri tilbake der. Var kjempe skeptisk til hele ww1 settingen, men jeg syntes DICE faktisk har truffet veldig bra til nå i alle fall. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Mye snodig på skade i spillet idag. Var flere jeg skaut headshot på men ingen skade. Noen fikk bare litt skade. Var flere i squadn som hadde samme problem. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Kan ha vært sentries du har skutt på Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Mye snodig på skade i spillet idag. Var flere jeg skaut headshot på men ingen skade. Noen fikk bare litt skade. Var flere i squadn som hadde samme problem. Sentry`s er folk som plukker opp kits, de får mye armor og tåler en hel haug. De som spawner på hester har også armor så det kan hende det var en av dem. Det beste er og bruke K bullets mot dem eller knife. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 finner ingen tester med BF1 på ps4 pro, skulle gjerne sett hvordan grafikken så ut på den Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Regner med en del bedre enn konsoll versjonene. Merker jeg sliter litt med og se fiender på Xbox one. På pc ser spillet fantastisk ut på Ultra. Tipper pro legger seg på High muligens? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Trodde den bare ga mer FPS? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Regner med en del bedre enn konsoll versjonene. Merker jeg sliter litt med og se fiender på Xbox one. På pc ser spillet fantastisk ut på Ultra. Tipper pro legger seg på High muligens? Trodde den bare ga mer FPS? Eller høyere oppløsning, men ettersom frostbite motoren er så relativt lett å kjøre trodde jeg de gjerne skrudde grafikken også høyere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Spesielt at det ikke er mer aktivitet på PC versjonen. BF har jo alltid vært veldig populært på PC. Nå må det jo nevnes at denne oversikten går opp å ned med total oversikt hver 24 time. http://bf1stats.com/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Er vel ikke så rart. Folk tar seg ikke råd til, eller gidder ikke ha en svær PC stående hjemme lenger. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Det blir så tullete å skrive slikt. Det er tross alt nesten like mange som spiller PC som på Xbox One. PS4 leder klart over PC, men som alltid vil PC være der om 15 år. E: litt større differanse enn hva jeg trodde først. Sjekket tallene igjen (110k vs 170). Endret 4. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Er vel ikke så rart. Folk tar seg ikke råd til, eller gidder ikke ha en svær PC stående hjemme lenger. Har vel heller med at pc folk har så mye spill å velge mellom at de ikke nødvendigvis er interesserte i et ganske generisk fps. I motsetning til consol folk som ikke har så mye å velge mellom og må bare spille det EA og UBIsoft lar de få lov til å spille. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Er veldig mange fps for tiden. BF1, Overwatch, Call of Duty, Titanfall 2. Alle er ekstremt svære titler. Overwatch er sikkert noe av det mest populære på PC, Call of Duty har alltid enormt med spillere og Titanfall 2 har vel vært en suksess også. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Spesielt at det ikke er mer aktivitet på PC versjonen. BF har jo alltid vært veldig populært på PC. Nå må det jo nevnes at denne oversikten går opp å ned med total oversikt hver 24 time. http://bf1stats.com/ Det har alltid vært veldig populært på PC ja, men dette er dessverre nærmest ikke ikke BF lenger, men en popularisert versjon som skal treffe bredest mulig blant noobs/casuals. Serien begynte å ta en veldig dårlig nedsving med Star Wars Battlefront og BF1 fremstår som en slags reskin av denne. Man treffer kanskje bredere med et slikt spill, men mister nok veldig mange av de trofaste spillerne med slike stunts. Mange nye spillere blir blendet av den flotte innpakningen og at det er veldig lette for noobs/casuals å komme inn i, men det er ikke noobs/casuals som er med på å holde et slikt spill i live i det lange løp. Det er de trofaste spillerene som har holdt live i de foregående spillene i år etter år. Mitt inntrykk er at veteraner i BF serien, meg selv inkludert, er veldig avventende og har ikke kastet seg på fra første stund slik som med alle tidligere releaser. Blir spennende å se hvordan spillerantallet utvikler seg. tror Dice skal få en ganske stor jobb med svært hyppige utgivelser framover for å kunne klare å holde på spillermassen. 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 http://store.steampowered.com/stats/ Ta en titt å se hvor langt nede Cod ligger selv etter release i natt^^ Titanfail gjør desverre ikke mye bedre Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Det blir så tullete å skrive slikt. Det er tross alt nesten like mange som spiller PC som på Xbox One. PS4 leder klart over PC, men som alltid vil PC være der om 15 år. E: litt større differanse enn hva jeg trodde først. Sjekket tallene igjen (110k vs 170). Det var satt på spissen. Jeg tror det har med å gjøre at færre har en dyr stasjonær datamaskin hjemme, fordi mobiler, nettbrett og bærbare maskiner dekker det daglige behovet. Dermed er det mange som kjøper konsoll for å spille, selv titler som Battlefield. Jeg mener ikke at PC-spillere er dumme, eller at spill på PC kommer til å forsvinne. Men jeg tror selvfølgelig at færre stasjonære datamaskiner selvfølgelig har innvirkning på hvilken plattform folk spiller på. Endret 4. november 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. november 2016 Rapporter Del Skrevet 4. november 2016 Har ikke konsollspillere alltid vært i flertall da? Er vel en grunn til at de tar såpass store hensyn til konsoll og ikke utvikler spill primært for PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå