Nlklas Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Men det negative med å låse fps med vsync i multiplayerspill er at det vil komme noe inputlag som ikke akkurat virker til din fordel. Lenke til kommentar
mna Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg sliter fortsatt med "Bf1 has stopped working" jeg finner ikke ut hva som er feil, hadde ikke problemet mye før siste dagen i beta, men fra Battlefield 1 offisiell utgave så har feilen vært der fra første matchen. Jeg får som regel spille en match eller nesten en hel før det skjer men dette er også random så jeg kan av og til få inn noen matcher. (Spillet kræsjer kun når jeg har spilt MP en liten stundt uansett om det er 8 eller 64 spillere på server. NB: Kun bf1 jeg får feil med noe som helst. Slitt med det samme, mens alt fungerte perfekt i beta. Men etter skiftet fra full-screen til borderless under video settings så har det fungert veldig pent noen runder. Muligens verdt et forsøk i det minste. Hehe bfbc 2 trikset. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg sliter fortsatt med "Bf1 has stopped working" jeg finner ikke ut hva som er feil, hadde ikke problemet mye før siste dagen i beta, men fra Battlefield 1 offisiell utgave så har feilen vært der fra første matchen. Jeg får som regel spille en match eller nesten en hel før det skjer men dette er også random så jeg kan av og til få inn noen matcher. (Spillet kræsjer kun når jeg har spilt MP en liten stundt uansett om det er 8 eller 64 spillere på server. NB: Kun bf1 jeg får feil med noe som helst. Spillet krever svært mye av cpu, så veldig sansynlig at det er ustabil overklokk. Ser at du har overklokket cpu i signaturen. BF4 var også veldig sensitiv for ustabil overklokk av minne og cpu. Er level 39, og spillet har ikkje klikket en eneste gang. Spillet virker særdeles stabilt hos meg. Alpha BF1 klikket et par ganger. CTD Jau tenkte på det men så sitter jeg med ratt og pedaler nå så da går det i mye annet enn bf, har ikke prøvd å snurre tilbake overclock tenkte litt på det selv siden jeg har ganske grei overclock inne - sier ifra her om det løser problemet. Takk for tips som alltid! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Og folk lo av 5820k og intel 750 ssd til gaming Det er vel ingen nevneverdig forskjell på 6700k og sekskjernerne i dette spillet. Skylake gir faktisk marginalt mer fps i snitt ifølge benchmarks jeg har lest. Kanskje flere kjerner kommer til nytte under selve innlastingen av kart Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Liker spillet svært godt, men sliter med at spillet plutselig fryser i flere sekunder. Det skjer ikke så alfor mye men nok til at det ødelegger opplevelsen. Spiller på PC. Noen andre som har hatt samme eller har et slikt problem? Skal ikke være noe hardware relatert: gtx 1070 intel i5 6600k 8gb ddr4 ram Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Til å være en krig mest kjent for brutale frontlinjeslag er jeg overrasket over hvor mye sniking og stealth det er. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Til å være en krig mest kjent for brutale frontlinjeslag er jeg overrasket over hvor mye sniking og stealth det er.Det er litt hva man gjør av det da. Stor valgfrihet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Liker spillet svært godt, men sliter med at spillet plutselig fryser i flere sekunder. Det skjer ikke så alfor mye men nok til at det ødelegger opplevelsen. Spiller på PC. Noen andre som har hatt samme eller har et slikt problem? Skal ikke være noe hardware relatert: gtx 1070 intel i5 6600k 8gb ddr4 ram Du trenger mere enn 8 GB ram Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Serr? Mer enn 8? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Serr? Mer enn 8?Ja Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Til å være en krig mest kjent for brutale frontlinjeslag er jeg overrasket over hvor mye sniking og stealth det er. Bare vent til hardcore kommer. Da blir det fint mindre charging. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Serr? Mer enn 8? 16gb RAM står som anbefalt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Det er jo helt sykt egentlig. Mye som tydeligvis må oppgraderes på PCen for BF1 ja. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Er vel de samme menneskene som eier Nvidia som eier EA da, eller at de spiller golf sammen elns. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Ser det er anbefalt med 16. Har aldri hatt noe porblem med 8, men tiden er vel kanskje kommet. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Jeg har ikke giddet å lese igjennom alt av poster. Men er brettet Wake Island på BF1? Vet at dette brettet er satt til stillehavet og har fint lite med WW1 å gjøre. Synes det er tidenes beste brett fra BF1942 til idag. Endret 1. november 2016 av Stampy Lenke til kommentar
Fatboy_slim Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Ser det er anbefalt med 16. Har aldri hatt noe porblem med 8, men tiden er vel kanskje kommet. I følge Linus Tech Tips så trenger man ikke 16gb ram, selv om det er anbefalt. De kjørte spillet fint med bare 4gb ram. Jeg har samme specs som deg og har ikke hatt noen problmer, prøv å oppdater sjermkort driveren din. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Til å være en krig mest kjent for brutale frontlinjeslag er jeg overrasket over hvor mye sniking og stealth det er. Bare vent til hardcore kommer. Da blir det fint mindre charging. Da blir det nok 64 Scouts som ligger i hver sin spawn å prøver å snipe hverandre 3 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Bare jeg som er litt skuffet over utvalget av kjøretøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå