Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slet en del med ørkendelen, før jeg prøvde meg på en helt annen taktikk og da var det nesten for enkelt.

Gjorde du det samme som meg? Jeg fant en parkert tank og angrep alle tre fortene "head on"? Ikke akkurat et snikeoppdrag

Snek meg gjennom den så det er fult mulig.

Om du sliter med ett oppdrag på enspillerdelen så kan det godt hende du "angriper" det feil.

Prøv å gå en annen vei f.eks.

Slet en del med ørkendelen, før jeg prøvde meg på en helt annen taktikk og da var det nesten for enkelt.

Er på siste oppdrag i "The Runner" hvor du må følge en korridor som fører mot en åpen "gårdsplass". Ikke akkurat så mye rom for alternative ruter.

Der må du nsten bare springe. Ta ut de største fiendene å legg på sprang.

Hm, får denne error melding ofte...

q266kVF.png

Andre som opplever det samme?

Testet med dx12? Lakt inn siste skjermkortddriver?

Lenke til kommentar

q266kVF.png

flere av nvidia gtx modellene sliter med dette - sjekk ut denne tråden

https://forums.geforce.com/default/topic/972627/geforce-drivers/battlefield-1-directx-crashes-mostly-gtx770-/5/

In the thread about the issue on the BF forums one EA rep wrote the following:

The Dev team continues to investigate and work on this issue. Definitely understand how frustrating this is.

One of our QA guys had the same issue with his GTX770 and tracked it down to an outdated Realtek Audio driver. He updated the driver and swapped Windows Power Settings from Balanced to High Performance and hasn't experienced a crash since.

Those experiencing this issue, give that a try.

Lenke til kommentar

Jeg sliter fortsatt med "Bf1 has stopped working" jeg finner ikke ut hva som er feil, hadde ikke problemet mye før siste dagen i beta, men fra Battlefield 1 offisiell utgave så har feilen vært der fra første matchen.  Jeg får som regel spille en match eller nesten en hel før det skjer men dette er også random så jeg kan av og til få inn noen matcher. (Spillet kræsjer kun når jeg har spilt MP en liten stundt uansett om det er 8 eller 64 spillere på server.

NB: Kun bf1 jeg får feil med noe som helst.

Spillet krever svært mye av cpu, så veldig sansynlig at det er ustabil overklokk. Ser at du har overklokket cpu i signaturen. BF4 var også veldig sensitiv for ustabil overklokk av minne og cpu.

Er level 39, og spillet har ikkje klikket en eneste gang. Spillet virker særdeles stabilt hos meg. Alpha BF1 klikket et par ganger. CTD

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

q266kVF.png

flere av nvidia gtx modellene sliter med dette - sjekk ut denne tråden

https://forums.geforce.com/default/topic/972627/geforce-drivers/battlefield-1-directx-crashes-mostly-gtx770-/5/

In the thread about the issue on the BF forums one EA rep wrote the following:

The Dev team continues to investigate and work on this issue. Definitely understand how frustrating this is.

One of our QA guys had the same issue with his GTX770 and tracked it down to an outdated Realtek Audio driver. He updated the driver and swapped Windows Power Settings from Balanced to High Performance and hasn't experienced a crash since.

Those experiencing this issue, give that a try.

Takk! Skal sjekke det ut, men fikk faktisk spilt ca en halvtime uten det problemet nå. Singelplayer velogmerke. Disablet Direct x 12 og Origin overlay kan ha gjort susen.

Lenke til kommentar

Det er det at fps hopper såpass mye som gjør at det føles utrolig grøtete. Jeg er vant til å spille BF4 med 120fps uten drops, så det er ganske så vanskelig å klare å venne seg til såpass lav fps.

Ja, dårlig hardware ødelegger gode spill :p

Har klart meg fint i alle andre spill å hatt stabil 120fps. Får håpe det bare er dårlig optimalisert å at det kanskje kommer en patch i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Jeg sliter fortsatt med "Bf1 has stopped working" jeg finner ikke ut hva som er feil, hadde ikke problemet mye før siste dagen i beta, men fra Battlefield 1 offisiell utgave så har feilen vært der fra første matchen. Jeg får som regel spille en match eller nesten en hel før det skjer men dette er også random så jeg kan av og til få inn noen matcher. (Spillet kræsjer kun når jeg har spilt MP en liten stundt uansett om det er 8 eller 64 spillere på server.

NB: Kun bf1 jeg får feil med noe som helst.

Slitt med det samme, mens alt fungerte perfekt i beta. Men etter skiftet fra full-screen til borderless under video settings så har det fungert veldig pent noen runder.

Muligens verdt et forsøk i det minste.

Lenke til kommentar

Ville tatt en setting eller to ned et lite hakk. Deretter låst fps-en.

Spiller med alt på low utenom mesh som jeg har satt til high. Prøvde en clean install av grafikk driveren å det gjorde susen. Minimum fps ligger på rundt 90 nå å det kan jeg leve med. Får prøve å google meg frem til hvordan man låser fpsen :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...