~ David ~ Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Battlefield 1 - the waiting game. Faen for noen lastingstider. Bare å komme seg til hovedmenyen etter å ha avsluttet en match tar jo flere minutter.. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Bare å kjøpe seg SSD Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Battlefield 1 - the waiting game. Faen for noen lastingstider. Bare å komme seg til hovedmenyen etter å ha avsluttet en match tar jo flere minutter.. SSD! Selv om spillet er inspirert av forrige århundre trenger ikke harddisken å være det samme! ? 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Eneste som kanskje kan forandres litt på, er Behemoth spawns i Operations (som er litt vel urettferdig noen ganger), samt kanskje litt buffs til support klassen (kan bare være meg som ikke helt får dem ordentlig til, men føler de er bare ørlite grann svakere enn de andre klassene). Zeppelin er ganske easy å ta ut. Spawn som secondary i et fly med support å bail oppe på den med limpet charge. Har selv klart å ta ut et par stykker med denne metoden Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Kan også fortelle at jeg får load på 16 tråder på cpu under loading i BF1, så noe skjer under loading ja. Altså Loadinga suger ut all kraft som maskinen har. SSD og mange kjernet cpu er garantert ikkje negativt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Og folk lo av 5820k og intel 750 ssd til gaming Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Og folk lo av 5820k og intel 750 ssd til gaming Jepp, og det skal de få lov til fortsatt Jeg kommer så godt som alltid først inn på baner, så kan velge fly hver gang. Taxi Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Kan også fortelle at jeg får load på 16 tråder på cpu under loading i BF1, så noe skjer under loading ja. Altså Loadinga suger ut all kraft som maskinen har. SSD og mange kjernet cpu er garantert ikkje negativt. Må nok kanskje pensjonere min gamle 3570K snart. Selv på low settings med 980, så får jeg massiv fps drop ned mot 50 og 60 tallet Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Må nok kanskje pensjonere min gamle 3570K snart. Selv på low settings med 980, så får jeg massiv fps drop ned mot 50 og 60 tallet Det høres ut som at det er der det ligger ja. Har stabilt 60-70 fps på high i 1440p med 970 og 6700k. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Det er nok en del cheatere der ute ja. Ser at Fairlight jobber aktivt, selv om jeg er usikker på hvordan systemet jobber. På den første uken har ca 50 stk blitt bannet i spillene jeg har vært i. Regner med at tallene er ganske syke totalt broadcaster ikke den bare? de spillerne som står i chat er vel ikke nødvendigvis på server? Jeg vet null om systemet selv, men kan liksom ikke huske å ha lagt merke til de navna som dukker opp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen tips for hvordan man slår ut tanks som assault? pleier bruke dynamitt og AT nades. Sniker meg rundt, over, under. Veldig viktig å bruke terrain og holde deg unna line of sight. Ikke kast ut alle dynamittene om du ikke er sikker på at du kan gjøre det sikkert. om det er mye kuler som flyr eller om tanken er obs på deg så bruk så kan 1-2 holde til å ta ut tracks som gjør at du enkelt kan ta han ut med AT nades når han er disabled. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Hm sjekka statsene mine og overraskende har helga mi tredd flest kills etter Lewis gun og 1911, syns ikke jeg har brukt den så mye Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen andre som opplever "ugyldig lisens" når en åpner spillet? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Enspillerkampanjen er veldig flott med en meget god atmosfære, men den følelsen fra det første oppdraget hvor du virkelig kjente på det å være alene, ubeskyttet og rett og slett sårbar forsvinner fort. Det å knerte 50 soldater og ta over et helt fort alene gjør at du egentlig ikke bryr deg særlig om du spiller "rett", altså sniker på et "snikeoppdrag" eller all-guns-blazing på et "all-guns-blazing-oppdrag. Jeg syns spillet er veldig bra, men når det blir så "urealistisk" at du nærmest tar livet av en hel hær alene, så kan det liksågodt være så urealistisk at du har uendelig med ammunisjon og helse. Ett av de første oppdragene hvor du var veldig sårbar trengte kanskje 10 forsøk på, men jeg ble aldri lei. Her har jeg tatt livet av det som føles som et tresifret antall soldater, og er på mitt 5 forsøk og er dritt lei. Ikke misforstå meg, jeg liker både snikeoppdrag og storslagne kamper, men det blir så vanskelig å engasjere seg. Endret 29. oktober 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Om du sliter med ett oppdrag på enspillerdelen så kan det godt hende du "angriper" det feil. Prøv å gå en annen vei f.eks. Slet en del med ørkendelen, før jeg prøvde meg på en helt annen taktikk og da var det nesten for enkelt. Endret 30. oktober 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Slet en del med ørkendelen, før jeg prøvde meg på en helt annen taktikk og da var det nesten for enkelt. Gjorde du det samme som meg? Jeg fant en parkert tank og angrep alle tre fortene "head on"? Ikke akkurat et snikeoppdrag Endret 30. oktober 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 Om du sliter med ett oppdrag på enspillerdelen så kan det godt hende du "angriper" det feil. Prøv å gå en annen vei f.eks. Slet en del med ørkendelen, før jeg prøvde meg på en helt annen taktikk og da var det nesten for enkelt. Er på siste oppdrag i "The Runner" hvor du må følge en korridor som fører mot en åpen "gårdsplass". Ikke akkurat så mye rom for alternative ruter. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg sliter fortsatt med "Bf1 has stopped working" jeg finner ikke ut hva som er feil, hadde ikke problemet mye før siste dagen i beta, men fra Battlefield 1 offisiell utgave så har feilen vært der fra første matchen. Jeg får som regel spille en match eller nesten en hel før det skjer men dette er også random så jeg kan av og til få inn noen matcher. (Spillet kræsjer kun når jeg har spilt MP en liten stundt uansett om det er 8 eller 64 spillere på server. NB: Kun bf1 jeg får feil med noe som helst. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 Kan også fortelle at jeg får load på 16 tråder på cpu under loading i BF1, så noe skjer under loading ja. Altså Loadinga suger ut all kraft som maskinen har. SSD og mange kjernet cpu er garantert ikkje negativt.Må nok kanskje pensjonere min gamle 3570K snart. Selv på low settings med 980, så får jeg massiv fps drop ned mot 50 og 60 tallet Tror du det er og pga 3570K at jeg kjørte low i beta? (GTX670 kort som GPU). Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2016 3570Ken din burde klare å følge med. Men GTX670 er vel litt i grenseland mtp at GTX660 er minimumskravet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå