Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Spørsmål:

Jeg får ikke til å gå ut til hovedmenyen etter endt runde. Jeg må liksom vente til ny runde er i gang og så kan jeg gå quite. Er det virkelig ikke milig??

Den quit knappen er bugga, noen ganger er den der hele tiden, og andre ganger ikke.

Menyene, stats og interface var mye bedre gjennomført på bf4..

Den quit knappen som kommer opp med en gang forsvinner etter noen sekunder. Men om du trykker på continue så du kommer til der hvor battlepacks er for så å trykke previous så dukker den opp igjen. Gjør det ihvertfall hos meg! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker selve spillet kjempegodt, men menyene er regelrett rævva.  Får veldig feelingen av en konsoll-port :p

Synes menyene er pene og lette å bruke. Det eneste som irriterer meg er at det tar så lang tid å loade inn resultatene om hvem som får "best revives" og battlepacks etter en kamp. Bruker flere sekunder, og må sees på nytt om du blar igjennom scoreboard og highlights tab.

Lenke til kommentar

Vi spilte en del runder (type 10 stk) med Domination på Lørdagen som var. Gjengangeren der var at den som ble MVP fikk Battlepack hver gang. Men som Nizzen skriver så er det nok også slik at den som har flest heals, resupply, flag defend/attack også får battlepacks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...