€tt@n Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Spørsmål: Jeg får ikke til å gå ut til hovedmenyen etter endt runde. Jeg må liksom vente til ny runde er i gang og så kan jeg gå quite. Er det virkelig ikke milig?? Den quit knappen er bugga, noen ganger er den der hele tiden, og andre ganger ikke. Menyene, stats og interface var mye bedre gjennomført på bf4.. Den quit knappen som kommer opp med en gang forsvinner etter noen sekunder. Men om du trykker på continue så du kommer til der hvor battlepacks er for så å trykke previous så dukker den opp igjen. Gjør det ihvertfall hos meg! Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hos meg forsvinner den når nedtelleren er på 30 sekunder og komme tilbake på 15 sekunder.. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg liker selve spillet kjempegodt, men menyene er regelrett rævva. Får veldig feelingen av en konsoll-port 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg liker selve spillet kjempegodt, men menyene er regelrett rævva. Får veldig feelingen av en konsoll-port Synes menyene er pene og lette å bruke. Det eneste som irriterer meg er at det tar så lang tid å loade inn resultatene om hvem som får "best revives" og battlepacks etter en kamp. Bruker flere sekunder, og må sees på nytt om du blar igjennom scoreboard og highlights tab. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Flere enn meg som sliter med å få battlepacks? :/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Har fått mange jeg Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 haha, jeg får "hele" tiden til alles frustrasjon Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 haha, jeg får "hele" tiden til alles frustrasjon Jeg også, kanskje fordi jeg får enten flest heals, revieves eller flest resupply "hver gang" Ikkje vet jeg hvem som får. Trodde kanskje man fikk hvert nye level? Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vi spilte en del runder (type 10 stk) med Domination på Lørdagen som var. Gjengangeren der var at den som ble MVP fikk Battlepack hver gang. Men som Nizzen skriver så er det nok også slik at den som har flest heals, resupply, flag defend/attack også får battlepacks. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Skal visst være random. Men jeg får "ingen" og en annen fyr jeg spilte med fikk omtrent hver runde. Det er sånn "ekte tilfeldighet" fungerer, men likevel... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Snipere fortjener sjeldent battlepack 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 haha, jeg får "hele" tiden til alles frustrasjon Jeg også, kanskje fordi jeg får enten flest heals, revieves eller flest resupply "hver gang" Ikkje vet jeg hvem som får. Trodde kanskje man fikk hvert nye level? helt random sies det! Lenke til kommentar
Canario Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hva er "squad spot"? Mtp medalje.. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg gleder meg til man kan kjøpe Battlepacks.. /s Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Snipere fortjener sjeldent battlepack Jeg er ikke sniper, er scout. Jeg har ikke noe scope capper og defender flag som bare det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hva er "squad spot"? Mtp medalje.. At du spotter en person som en i squaden din dreper. Man spotter på "Q" på PC iallfall, og det vil si at man markerer de for allierte (de får en rød ting over hodet). 1 Lenke til kommentar
XU Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Battlepacks er helt random. Har joinet servere hvor runden er akkurat slutt og det jeg ser er defeat eller victory. Selv da har jeg fått battlepack. Lenke til kommentar
Canario Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hva er "squad spot"? Mtp medalje.. At du spotter en person som en i squaden din dreper. Man spotter på "Q" på PC iallfall, og det vil si at man markerer de for allierte (de får en rød ting over hodet). Takk Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvilke våpen foretrekker dere i de forskjellige klassene? Synst våpenene er ganske like denne gangen. Mulig det opplåses mer etterhvert men lite variasjon no i starten ihvertfall Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Hvilke våpen foretrekker dere i de forskjellige klassene? Synst våpenene er ganske like denne gangen. Mulig det opplåses mer etterhvert men lite variasjon no i starten ihvertfall Venter du på laservåpen er det feil spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå