Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm de første medaljene jeg hadde mulighet til å  få var way above my pay grade, sære  ting  jeg ikke hadde nubsjangs   til å  få.

De nye jeg fikk i dag er jo  simple i forhold, spill conquest, vin conquest, ta 10 flag.....

Hadde "Legion of the Skull" hvor jeg skulle få 20 kills i én Team Deathmatch runde. Dvs 1/5 av alle kills på laget (100 ticks) i løpet av runden. Tror jeg måtte hatt et sentry kitt i starten av runden for å få til noe slikt.

Klarte 3 av 5 medaljer.

Legion of the Skull

Play 2 Rounds

Win 1 Round

Get 20 Kills in a Round <- 1/5 av lagets kills iløpet av 100 ticks. Hadde vært enklere om lagene var mindre enn 12 spillere.

Lenke til kommentar

Har bare opplevd en bug til nå, og det er at Battlepacks jeg har fått ikke går an å åpne, og så forsvinner de bare. Ganske irriterende, men har kun skjedd to ganger.

Dette har skjedd to ganger med meg òg. 

Har også problemer med flerspillertrofeene. Jeg er i nivå 4 med assault, og har enda ikke fått trofé for å nå nivå 2. Jeg har heller ikke fått "Play the Objective"-trofeet (gjennomfør 25 squad orders) som jeg burde ha fått for lenge siden. Har tross alt spilt i 10-11 timer, og følger stort sett sersjantens ordre. 

Lenke til kommentar

En ny patch har nå kommet, og skal etter sigende fikse problemet med trofeer som ikke oppnås. Holder på å laste ned filen nå, den er på 2,4GB.

Må man gjøre noe schpez for å få sånne battlepacks etter runden? Har spilt en del, er lvl 12 eller noe, kommet på topp 5 på leaderbord mange ganger, men ikke fått en eneste battlepack.

Oog (sikkert mulig å finne ut et annet sted men) hva inneholder battlepacksene?

Takk! :)

Nei, det er tilfeldig hvem som får battlepacks, og de inneholder våpenskins. Så kan du velge å beholde innholdet i kisten eller forkaste det, og da vil du få "scraps" som kan brukes til å kjøpe nye battlepacks. :)

Lenke til kommentar

En ny patch har nå kommet, og skal etter sigende fikse problemet med trofeer som ikke oppnås. Holder på å laste ned filen nå, den er på 2,4GB.

Må man gjøre noe schpez for å få sånne battlepacks etter runden? Har spilt en del, er lvl 12 eller noe, kommet på topp 5 på leaderbord mange ganger, men ikke fått en eneste battlepack.

Oog (sikkert mulig å finne ut et annet sted men) hva inneholder battlepacksene?

Takk! :)

Nei, det er tilfeldig hvem som får battlepacks, og de inneholder våpenskins. Så kan du velge å beholde innholdet i kisten eller forkaste det, og da vil du få "scraps" som kan brukes til å kjøpe nye battlepacks. :)

Var bare på 702MB her :p

Lenke til kommentar

Tips til våpen på assault og scout klassene?

Gjerne tips rundt handguns også, da jeg fortsatt løper rundt med standardvåpnene på alle klassene.

Hagle om du liker å kjenne ånden til de  du   dreper.

Scout er de fleste våpen  bra, marksman om du vil  ha scope og infantry om du vil  ha iron sights.

Russian rifle har 5 skudd, men raskest reload, Enfield har tregere reload men har 10 skudd. K98 er uburklig, den har 5 skudd men er like treig som  Enfield.

Men det beste våpenet er Martini-Henry.  Den kan med litt flaks one shotte!  men har ikke scope og  må  lades om for hvert skudd.

Beste pistolen er  den du begynner med.

Lenke til kommentar

Funker ikkje cfx i dx11?

Har jeg ikke fått tatt testet. Var sikker på det fungerte siden spillet gikk så smooth men tydeligvis nok med 1 gammelt kort til dette spillet :p

cfx og sli funker ikkje med dx 12 enda ;)

Gikk over til DX11 og da fungerte crossfire, men fikk kansje 5% bedre ytelse med 2 kort og DX11 enn hva jeg får med 1 kort og DX12 så det er ikke verdt all den ekstra varmen :p

Noen som vet når/om Crossfire kommer til DX12 da?

Lenke til kommentar

Men det beste våpenet er Martini-Henry.  Den kan med litt flaks one shotte!  men har ikke scope og  må  lades om for hvert skudd.

Ikke flaks. Den dreper på ett skudd uavhengig av hvor du treffer mellom 30 og 80 meter.

Så den gjør mest skade fra 30 til 80meter? Den gjør mer skade på 40 meter enn rett i ryggen fra 2 meter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...