Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Er det noen "fornuftig" vei å gå på våpen på medic? Jeg blir kjapt slakta med 1skuddsvåpenet (begynner..) samt den semiautomatiske med 22 (?) skudd..

 

Eller burde jeg campe i bakgrunnen med nåla klar.. Og suecide-resse..?

Ingen "bra" våpen til medic da de fleste sliter, men de som er aktuelle er den "Mondragon" våpnene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Med M1916 kan du duellere med snipere om du ønsker, og drepe mer eller mindre alt på nesten alltid 3 skudd. Med 26 kuler i magasinet kan du på medium avstand holde veldig god kontroll på et område. Autolading 8 skyter så fort at du omtrent kan bruke den som et maskingevær, og dreper derfor såpass fort at på nærmere avstand kan du henge med fint sålenge fienden ikke overrasker deg. Med 16 kuler har du nok til å ta hvertfall to fiender selv om du bommer, før du må lade om. Mondragon blir en slags mellomting mellom disse to. Skader like mye som M1907 og skyter fortere, men har bare 10 kuler.

 

Veksler mellom de tre litt avhengig av mappet og kan ikke si jeg sliter egentlig. Har like mye poeng som de andre på toppen av scoreboardet :huh:

Lenke til kommentar

Har to gtx780 i sli med [email protected]. Får 60-90 fps uten vsync med medium instillinger på de fleste banene. Men når jeg spiller conquest på f.eks Monte Grappa dipper jeg helt ned til 40fps, og måtte stille grafikken ned til low for å ikke gå noe lavere enn 55ish. Er dette normal ytelse?

 

Sammenlignet med andre tester jeg fant på nett virker det nesten som jeg ligger litt lavere enn jeg burde forvente.

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...