Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Ah, da blingset jeg. Har bare følt at det var raskere da de gangene jeg husker på å skippe NP! Bruker å skrive i chat av og til at man kan bli revivet etter at timeren går ut. Mange som skipper når jeg står med nåla i hånda rett over de. Vil helst revive så mange som mulig jeg. Spiller bare medic og elsker å hustle poeng på heals og revives. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Ja poengene renner jo inn Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Ah, da blingset jeg. Har bare følt at det var raskere da de gangene jeg husker på å skippe NP! Bruker å skrive i chat av og til at man kan bli revivet etter at timeren går ut. Mange som skipper når jeg står med nåla i hånda rett over de. Vil helst revive så mange som mulig jeg. Spiller bare medic og elsker å hustle poeng på heals og revives. 296 heals i en runde i jungelen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 296 heals i en runde i jungelen Nice! Jungelen er veldig fin plass å få heals/revives da du kan gjemme deg fint mens de andre løper på linje og dør. Min favoritt-ting å gjøre er å gå amok med Flametrooper. Utrolig kult å bare storme inn og brenne ned alle sammen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Ganske greit å stå i en bottleneck å resse alle sauene som prøver å komme seg igjennom. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Vant nettopp en runde med 1000 - ~300. Ikke særlig balansert. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Vant nettopp en runde med 1000 - ~300. Ikke særlig balansert. Vært på et par kamper med 1000 mot X<500. Definitivt oftere etter offisiell release, da det er mange nybegynnere her nå. Gi det litt tid, så blir det bedre. Spillet er stort sett greit balansert, såvidt jeg merker. Lenke til kommentar
TheMuck Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Etter jobbuke fikk jeg endelig starta opp med multiplayer i går og blir nok mange timer i dette. I dag først fikk jeg kjørt igjennom campaign og den var fantastisk spør du meg! Fokuset på mennesker og ikke bare squad som løper rundt med pewpew likte jeg.Nå blir det MP levling Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Om det er noen som vil spilel sammen er det bare å legge meg til. Gulrotsaft Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Da har jeg søkt om refund.. Problematikken rundt ytelse går meg på nervene, og samtidig så blir jeg ikke helt fortrolig med spillet. Har spilt samtlige Battlefieldspill opp igjennom, og da alltid spilt en hel masse multiplayer og selv om jeg aldri har følt meg spesielt god så har jeg aldri følt meg så lite komfortabel som jeg gjør her. Vet ikke helt hva det er. Blir ikke helt fortrolig med våpnene. Jeg syntes det generelt er litt i overkant av baner som blir ekstremt "snipervennlige" som ut ifra min spillestil blir ganske så frustrerende. Samtidig så er det jo helt utvilsomt det spillet i serien hvor det er vanskeligst å få øye på folk. Det kommer som et resultat og kombinasjon av grafikknivået og hvor "forstyrrende" det fort blir og fargen og utseende på personene og klærne osv.. For meg som er fargeblind så føles det tidvis som et såpass stort problem at det fjerner for mye av spillgleden for min del. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Du vet du bruker mye bolt action rifler, når våpenet du har nest flest kills med(79) Er colt .45! Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Da har jeg har jeg testet alt føler jeg. Har deaktivert skjerm nummer to. Prøvd med eller uten G-Sync. Borderless og Fullscreen. Med uten DX12. Med og uten SLI aktivert.. Ender opp med samme ytelsen uansett. Selv med SLI deaktivert så ligger GPU load på så vidt over 60%. Og samme ytelse som når SLI er aktivert, bare at de ligger gjerne load på GPU1 på 4x% og GPU2 load på 2x%. Har fjernet driver med DDU og lagt inn på nytt. Utgjør absolutt ingen forskjell Har du fortalt skjermen din at det er ok å gå over 60 hz? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Skjermen står naturligvis på 100Hz.. Det skal jo uansett ikke ha noe å si når du tester uten G-Sync og uten V-Sync aktivert. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Skjermen står naturligvis på 100Hz.. Det skal jo uansett ikke ha noe å si når du tester uten G-Sync og uten V-Sync aktivert. Eg måtte inn i innstillingene til nvidia, å velge 144hz. Uansett hva eg gjorde nådde eg bare 60. Men da er det ihvertfall ikke det som er problemet hos deg Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Er det flere som får directx feil? Spilte i går uten noen problemer og i dag får jeg en god del ctd med directx feil. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Du kan prøve med å deaktivere Origin-overlay. Det fungerte for meg! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Får ikke startet spillet. får opp et vindu der en loade sirkel dukker opp og like etterpå spretter jeg bare ut igjen til windows. Prøvd og bytte til nyeste skjerm driver men skjer akkurat det samme Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Er det flere som får directx feil? Spilte i går uten noen problemer og i dag får jeg en god del ctd med directx feil. Jeg får DirectX error hvis CAM til mine X41 er på. Slår jeg av CAM går det bra. Du kan også prøve å kjøre en repair på DirectX i BF1 filmappen (VC). Lenke til kommentar
skripis Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Da har jeg søkt om refund.. Problematikken rundt ytelse går meg på nervene, og samtidig så blir jeg ikke helt fortrolig med spillet. Har spilt samtlige Battlefieldspill opp igjennom, og da alltid spilt en hel masse multiplayer og selv om jeg aldri har følt meg spesielt god så har jeg aldri følt meg så lite komfortabel som jeg gjør her. Vet ikke helt hva det er. Blir ikke helt fortrolig med våpnene. Jeg syntes det generelt er litt i overkant av baner som blir ekstremt "snipervennlige" som ut ifra min spillestil blir ganske så frustrerende. Samtidig så er det jo helt utvilsomt det spillet i serien hvor det er vanskeligst å få øye på folk. Det kommer som et resultat og kombinasjon av grafikknivået og hvor "forstyrrende" det fort blir og fargen og utseende på personene og klærne osv.. For meg som er fargeblind så føles det tidvis som et såpass stort problem at det fjerner for mye av spillgleden for min del. SLI fungerer ikke med DX12. Sitter på 2x 980ti, og får 100% på begge med DX11. Med DX12 hviler det ene skjermkortet... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Er det noen "fornuftig" vei å gå på våpen på medic? Jeg blir kjapt slakta med 1skuddsvåpenet (begynner..) samt den semiautomatiske med 22 (?) skudd..Eller burde jeg campe i bakgrunnen med nåla klar.. Og suecide-resse..? Endret 23. oktober 2016 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå