Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

 

 

Ah, da blingset jeg. Har bare følt at det var raskere da de gangene jeg husker på å skippe :p

 

NP! Bruker å skrive i chat av og til at man kan bli revivet etter at timeren går ut. Mange som skipper når jeg står med nåla i hånda rett over de. Vil helst revive så mange som mulig jeg. Spiller bare medic og elsker å hustle poeng på heals og revives. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ah, da blingset jeg. Har bare følt at det var raskere da de gangene jeg husker på å skippe :p

NP! Bruker å skrive i chat av og til at man kan bli revivet etter at timeren går ut. Mange som skipper når jeg står med nåla i hånda rett over de. Vil helst revive så mange som mulig jeg. Spiller bare medic og elsker å hustle poeng på heals og revives. :D

 

296 heals i en runde i jungelen :D

Lenke til kommentar

Etter jobbuke fikk jeg endelig starta opp med multiplayer i går og blir  nok mange timer i dette. I dag først fikk jeg kjørt igjennom campaign og den var fantastisk spør du meg! Fokuset på mennesker og ikke bare squad som løper rundt med pewpew likte jeg.

Nå blir det MP levling :)

Lenke til kommentar

Da har jeg søkt om refund.. Problematikken rundt ytelse går meg på nervene, og samtidig så blir jeg ikke helt fortrolig med spillet. Har spilt samtlige Battlefieldspill opp igjennom, og da alltid spilt en hel masse multiplayer og selv om jeg aldri har følt meg spesielt god så har jeg aldri følt meg så lite komfortabel som jeg gjør her.

 

Vet ikke helt hva det er. Blir ikke helt fortrolig med våpnene. Jeg syntes det generelt er litt i overkant av baner som blir ekstremt "snipervennlige" som ut ifra min spillestil blir ganske så frustrerende. Samtidig så er det jo helt utvilsomt det spillet i serien hvor det er vanskeligst å få øye på folk. Det kommer som et resultat og kombinasjon av grafikknivået og hvor "forstyrrende" det fort blir og fargen og utseende på personene og klærne osv.. For meg som er fargeblind så føles det tidvis som et såpass stort problem at det fjerner for mye av spillgleden for min del.

Lenke til kommentar

Da har jeg har jeg testet alt føler jeg. Har deaktivert skjerm nummer to. Prøvd med eller uten G-Sync. Borderless og Fullscreen. Med uten DX12. Med og uten SLI aktivert.. Ender opp med samme ytelsen uansett. Selv med SLI deaktivert så ligger GPU load på så vidt over 60%. Og samme ytelse som når SLI er aktivert, bare at de ligger gjerne load på GPU1 på 4x% og GPU2 load på 2x%.

 

Har fjernet driver med DDU og lagt inn på nytt. Utgjør absolutt ingen forskjell  :thumbdown:

Har du fortalt skjermen din at det er ok å gå over 60 hz?

Lenke til kommentar

Da har jeg søkt om refund.. Problematikken rundt ytelse går meg på nervene, og samtidig så blir jeg ikke helt fortrolig med spillet. Har spilt samtlige Battlefieldspill opp igjennom, og da alltid spilt en hel masse multiplayer og selv om jeg aldri har følt meg spesielt god så har jeg aldri følt meg så lite komfortabel som jeg gjør her.

 

Vet ikke helt hva det er. Blir ikke helt fortrolig med våpnene. Jeg syntes det generelt er litt i overkant av baner som blir ekstremt "snipervennlige" som ut ifra min spillestil blir ganske så frustrerende. Samtidig så er det jo helt utvilsomt det spillet i serien hvor det er vanskeligst å få øye på folk. Det kommer som et resultat og kombinasjon av grafikknivået og hvor "forstyrrende" det fort blir og fargen og utseende på personene og klærne osv.. For meg som er fargeblind så føles det tidvis som et såpass stort problem at det fjerner for mye av spillgleden for min del.

SLI fungerer ikke med DX12.

 

Sitter på 2x 980ti, og får 100% på begge med DX11. Med DX12 hviler det ene skjermkortet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...