RamGuy Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Testet litt nærmere nå med Afterburner så jeg hadde litt statistikk. Med SLI så har jeg en GPU load på 48% på GPU1 og 38% GPU2.... Dette med og uten G-Sync aktivert på DX11. Veldig dårlig SLI skalering? Ser også at spillet rapporterer om at den faktisk bruker maksimal mengde med VRAM, altså 3.8GB. Må sette helt ned på medium før VRAM dropper litt, da går det ned til 3,4GB VRAM og da har jeg straks bedre ytelse men fremdeles kun 48% load på en GPU og 38% på den andre. Det med VRAM må nok taes med en klype salt. Virker som det er Afterburner som roter litt med SLI så den rapportere dobbelt forbruk. Var plutselig oppe i 4,2GB av 3,8GB, det er jo interessant. Endret 22. oktober 2016 av RamGuy Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Altså hva FAEEEEEEER skjer, prøver på den forbannade nubtoob challengen i spillet og ALLE går over granatene med mindre enn 15hp mistet... hvordan i helskotten skal man klare den da? (ingen andre som klager på selve spillet så da får jeg gjøre det =) ) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 4k ultra. Sli funker bra Endret 22. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvorfor i allverden er SLI skaleringen så vanvittig bingo? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Legg til ChristofferRudi hvis noen vil spille. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Da har jeg har jeg testet alt føler jeg. Har deaktivert skjerm nummer to. Prøvd med eller uten G-Sync. Borderless og Fullscreen. Med uten DX12. Med og uten SLI aktivert.. Ender opp med samme ytelsen uansett. Selv med SLI deaktivert så ligger GPU load på så vidt over 60%. Og samme ytelse som når SLI er aktivert, bare at de ligger gjerne load på GPU1 på 4x% og GPU2 load på 2x%. Har fjernet driver med DDU og lagt inn på nytt. Utgjør absolutt ingen forskjell Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Irriterende at det tar så lang tid å respawne når du dør. Og at du ikke kan scrolle gjennom alle våpnene og granatene med musehjulet. I battlefront kunne man respawne med engang, mens her rekker en jo å lage en pizza, se en film, og sove litt før det er ferdig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Du kan velge å skippe revive-tiden. Korter ned ventetiden litt i hvertfall. Ellers er det alltid kjekt å ha en fungerende Medic i squaden Endret 22. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Rett meg om jeg tar feil men, timern for respawn er vel den samme uansett om du skipper eller ikke? Er vel bare at du kommer til spawn screen og mister muligheten til å bli resset? respawn tid er hva da 8-10 sek? Creds å rekke mat, film og sove på den tiden. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Altså hva FAEEEEEEER skjer, prøver på den forbannade nubtoob challengen i spillet og ALLE går over granatene med mindre enn 15hp mistet... hvordan i helskotten skal man klare den da? (ingen andre som klager på selve spillet så da får jeg gjøre det =) ) Hmm, klarte den utrolig enkelt selv. Pass på at du bruker den noobtuben med mest damage mot inf og ikke den som er best mot kjøretøy. Bruk den gjerne inn vinduer i bygninger hvor folk camper. funker fjell! Det er nok mer effektivt å bruke primary fire på "åpen" slagmark, da granatene fra noobtube ikke har all verdens eksplosjons radius. Man har jo 3 nades som reloades relativt fort og. så er jo bare å ploppe inn i bygninger så renner killsa inn. Endret 22. oktober 2016 av barezell Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Du kan velge å skippe revive-tiden. Korter ned ventetiden litt i hvertfall. Ellers er det alltid kjekt å ha en fungerende Medic i squaden Korter ikke ned ventetiden i det hele tatt. Det eneste som telles ned er tiden til du kan respawne. Du kan bli revivet hele den perioden og en periode etter at timeren er gått ut. Det eneste du kan spare på er at du er raskere å velge spawn-punkt, men tiden til du får lov å trykke deploy er helt lik. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 jeg sliter med å spotte på ps4. kjent bug? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Spilte min desidert dårligste runde i sted. Jeg er ikke en spesielt god spiller. Jeg pleier å ha 15-20 kills og 8000-12000 score. Men siste runde i dag kom jeg ikke opp på 5000 en gang hadde 5 kills og 30 deaths. Vi ble så utklasset som det går ann. Uansett hvor du spawner. Var det fiender over alt! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 En ting jeg har undret meg over i mange battlefield spill nå: Er det ikke mulig å endre oppsettet på classene, feks våpen, attachments og slik, UTENFOR in-game? Det er litt kjipt at det går ut over laget når jeg bruker tid på å vurdere våpen etc jeg skal "spare" til. Dice skal vist ha svart på reddit angående dette at det var orginalt planlagt og var i spillet en periode men slet med å få det til å fungere så det er delayed, og vil komme etterhvert Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Irriterende at det tar så lang tid å respawne når du dør. Og at du ikke kan scrolle gjennom alle våpnene og granatene med musehjulet. I battlefront kunne man respawne med engang, mens her rekker en jo å lage en pizza, se en film, og sove litt før det er ferdig. må være slik ellers ville man bare spawnrapet med squads ville ikke fungert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Du kan velge å skippe revive-tiden. Korter ned ventetiden litt i hvertfall. Ellers er det alltid kjekt å ha en fungerende Medic i squaden Korter ikke ned ventetiden i det hele tatt. Det eneste som telles ned er tiden til du kan respawne. Du kan bli revivet hele den perioden og en periode etter at timeren er gått ut. Det eneste du kan spare på er at du er raskere å velge spawn-punkt, men tiden til du får lov å trykke deploy er helt lik. Ah, da blingset jeg. Har bare følt at det var raskere da de gangene jeg husker på å skippe Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Altså hva FAEEEEEEER skjer, prøver på den forbannade nubtoob challengen i spillet og ALLE går over granatene med mindre enn 15hp mistet... hvordan i helskotten skal man klare den da? (ingen andre som klager på selve spillet så da får jeg gjøre det =) ) Hmm, klarte den utrolig enkelt selv. Pass på at du bruker den noobtuben med mest damage mot inf og ikke den som er best mot kjøretøy. Bruk den gjerne inn vinduer i bygninger hvor folk camper. funker fjell! Det er nok mer effektivt å bruke primary fire på "åpen" slagmark, da granatene fra noobtube ikke har all verdens eksplosjons radius. Man har jo 3 nades som reloades relativt fort og. så er jo bare å ploppe inn i bygninger så renner killsa inn. Tok bittelit tid, men jeg fant meg ei trapp i fiendebase på conquest og campet der. Peisa en granat i trynet på dem som kom opp trappa og da gikk det kjapt Det jeg brukte mest tid på var at jeg ikke skjønte at jeg måtte gjøre ting i riktig rekkefølge. Forbanna meg jævelsk at jeg ikke fikk acheivment når jeg slakta 5+ Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 I beta var resolutiom scale 42% som var normal instilling. Og 100% var noe helt sinnsyk høy innstilling nesten ingen kunne spille med. Har de fiksa det nå slik at 100% er riktig, eller er det derfor dere sliter med fps, fordi dere egentlig skal kjøre med 42%? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 I beta var resolutiom scale 42% som var normal instilling. Og 100% var noe helt sinnsyk høy innstilling nesten ingen kunne spille med. Har de fiksa det nå slik at 100% er riktig, eller er det derfor dere sliter med fps, fordi dere egentlig skal kjøre med 42%? Nå er 100% faktisk oppløsning ja. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 100% er 100% edit: to slow Endret 22. oktober 2016 av barezell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå