grim_reaper_jib Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 JEEZEZ F...INGS CHRIST. Fikk min "fysiske" kopi av spillet i dag. Første jeg leser på coveret download only no disc included whuahahaha whaaaaaaaaaaaat????????????????? jadda med 4mbit linje tar det nok aldri 20timer og laste ned dritten 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 JEEZEZ F...INGS CHRIST. Fikk min "fysiske" kopi av spillet i dag. Første jeg leser på coveret download only no disc included whuahahaha whaaaaaaaaaaaat????????????????? jadda med 4mbit linje tar det nok aldri 20timer og laste ned dritten Kunne vel like gjerne sendt Key på mail... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja er det noe vits å kjøpe "hardcover" nå for tiden da? Er vell alltid et lass med patching osv før man kan spille. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Flere som sliter med å finne servere (ps4) ? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Eg får bare beskjed på at eg ikkje får kontakt med ea servers .. Noen ideer ? Spillre på pc Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fint lite vits og selge fysisk kopi når det ikke er noen fysisk kopi. Blir bare for dumt. Hva er vitsen med og selge en plastikk boks med cover på liksom. 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Matchmaking nede? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Eg får bare beskjed på at eg ikkje får kontakt med ea servers .. Noen ideer ? Spillre på pc samme her ja :S Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Får ikke koblet meg opp til serverne! Haha typisk EA Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 sliter her og på ps4. Funka mye bedre tidilgere i dag. Er vel sprengt alt nå siden alle har kjøpt spillet og skal på samtidig. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 sliter her og på ps4. Funka mye bedre tidilgere i dag. Er vel sprengt alt nå siden alle har kjøpt spillet og skal på samtidig. Om dette er tilfelle er det jo helt tragisk.. Skal absolutt ikkje skje i 2016 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Dukker vel opp en liten DDoS løpet av kvelden, får håpe at det ikke skjer! Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Eg får bare beskjed på at eg ikkje får kontakt med ea servers .. Noen ideer ? Spillre på pc samme her ja :S Har du på Gsync når du får såpass bra scaling som du nevnte tidligere? Testet uten Gsync aktivert og da ligger jeg på 90-99% scaling på begge kortene. Så fort Gsync er på, da ligger jeg på 50-68% Grøt uten Gsync! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 JEEZEZ F...INGS CHRIST. Fikk min "fysiske" kopi av spillet i dag. Første jeg leser på coveret download only no disc included whuahahaha whaaaaaaaaaaaat????????????????? jadda med 4mbit linje tar det nok aldri 20timer og laste ned dritten Føler med deg, jeg sitter på 3mbit linje og laster for tiden ned i forrykende 150kbs. Snart 42% og ca 20t igjen og laste ned. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg fant bare Nederlandske offisielle servere når jeg spilte multiplayer. Er det noe jeg overser? Jeg fikk ikke valgt land. Bare region(Europa) osv. På pc Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Serverne står i Nederland og Irland. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Joda, men er det ingen andre som har satt opp server enda? Svenskene f.eks Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Æsj. Nå må de få på plass nok servere asap, jeg spilte fint i hele formiddag men ikke nå lenger. Total krise det her:-) Glad jeg ikke måtte vente til lanseringsdatoen med å få testet det, og så bli møtt med det her. Da hadde jeg klikka. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Mange land som sliter med BF1, se her: http://downdetector.com/status/ea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå