MR SPEED Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Er dette noe å ha ? Er det ikke litt kjedelig med så gamle våpen og de begrensningene det medfører ? Spiller fortsatt Battlefield 3 jeg og der er man jo kongen med helikopter og fly.. Vil ha nytt Vietnam spill jeg da med feller og konge grafikk. Battlefield: Vietnam var jo bare syre med musikk inne i spillet og tuneller og god stemning Første gang jeg spiller Battlefield. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Er dette noe å ha ? Er det ikke litt kjedelig med så gamle våpen og de begrensningene det medfører ? Spiller fortsatt Battlefield 3 jeg og der er man jo kongen med helikopter og fly.. Vil ha nytt Vietnam spill jeg da med feller og konge grafikk. Battlefield: Vietnam var jo bare syre med musikk inne i spillet og tuneller og god stemning Det er en befrielse. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Vel, det gikk ikke som planlagt Origin møtte på en feil ved innlasting av siden. Prøv å laste det inn på nytt. Hvis ikke det fungerer, kan du prøve å starte klientprogramvaren på nytt eller prøve igjen senere. Flere som har fått den feilmeldingen når de har logget på Origin? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Kan man VPNe seg tilgang slik som tidligere eller må man vente til midnatt? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Er dette noe å ha ? Er det ikke litt kjedelig med så gamle våpen og de begrensningene det medfører ? Spiller fortsatt Battlefield 3 jeg og der er man jo kongen med helikopter og fly.. Vil ha nytt Vietnam spill jeg da med feller og konge grafikk. Battlefield: Vietnam var jo bare syre med musikk inne i spillet og tuneller og god stemning Siden spillet ikke har noe med WW1 å gjøre trenger du ikke bekymre deg. Tenk på våpene som bare nye skins på de samme våpene fra BF3 og BF4. Du kan til og med få optikk på de fleste våpen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 20. oktober 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Siden spillet ikke har noe med WW1 å gjøre trenger du ikke bekymre deg. Sååå, når har du tenkt å gi deg? Jeg tror de fleste her er veldig lei av å høre deg fortelle hvor lite dette har å gjøre med WW1. 11 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Siden spillet ikke har noe med WW1 å gjøre trenger du ikke bekymre deg. Sååå, når har du tenkt å gi deg? Jeg tror de fleste her er veldig lei av å høre deg fortelle hvor lite dette har å gjøre med WW1. En person spør pm det er noe vits å spille med så gamle våpen Jeg forklarer at du ikke spiller med gamle våpen. Men skins på moderne våpen. Om du syns det er så interessant kan du bare ikke lese. Men tydeligvis er det interessant nok til at du måtte svare bare meg og finne frem en gif. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 TB er ikke fornøyd med singleplayer delen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvem bryr seg om single-player i Battlefield? 6 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvem bryr seg om single-player i Battlefield? Når folk og anmeldere sier det er den beste singleplayer battlefielden evah blir man nysgjerrig Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hvordan scaler det hos dere som kjører SLI ? Med 2x1080 her ligger det kun på rundt 50% pr kort Endret 20. oktober 2016 av KriZZ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Kan vi starte en forumtråd eller denne med origin tag på pc. Har veldig lysst å spille med folket Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Noen som har problemer med Order of Hippocrates? Jeg har slakta 5folk+ på et liv, men får ikke achievment. Har seff medaljen på og kjører medic. Skøt med m1907 (eller hva den heter) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvem bryr seg om single-player i Battlefield? Jeg gjør det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan scaler det hos dere som kjører SLI ? Med 2x1080 her ligger det kun på rundt 50% pr kort 85-95% hos meg etter at jeg tok å avinstallerte nvidiadriveren med DDU, og installerte den nyeste driveren. Kjører på 3440x1440 ultrasettings. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Noen andre som synes det er litt rart at de har valgt å legge inn mørkhudet tysk soldat? Spilte en runde på kartet Kaiserschlacht, som ble utkjempet i Belgia/Frankrike i 1918. Det var ingen mørkhudete tyske soldater i det slaget, men DICE legger dem likevel inn, La meg presisere at jeg selvsagt ikke har noe problem med ulike hudfarger i spill. Det er bare pluss. Det blir imidlertid litt pinlig politisk korrekt å legge inn mørkhudete i tysk uniform i Frankrike (ja, jeg vet at Tyskland brukte noen soldater fra koloniene på den afrikanske slagmarken). Skal DICE ha mørkhudete i tysk uniform i ww2-spill også? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Test Battlefield 1 bare litt på pc men måtte oppdatere skjermkortet mitt, begynner å spille i morgen. Donkey Kong. da jeg så han svarte fyren, så tenkte jeg må være feil et sted han passer ikke inn spillet da. Endret 20. oktober 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 20. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2016 Verdt å kjøpe? Vurderer det veldig, selv om jeg vet at jeg ikke får mye spilletid ukene fremover. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2016 Uten tvil verdt et kjøp sier jeg. Fantastisk spill. 2 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) 85-95% hos meg etter at jeg tok å avinstallerte nvidiadriveren med DDU, og installerte den nyeste driveren. Kjører på 3440x1440 ultrasettings. Hmm, har gjort dette uten forbedring her Mulig Win10 som kødder til, har du skrudd av auto auto oppdatering av drivere i windows i enhetsbehandling? Kan være windows fucker det til før jeg rekker og installere 373.06, etter å ha brukt DDU Får prøve å huke av auto oppdatering av drivere og kjøre DDU igjen etter jobb Endret 21. oktober 2016 av KriZZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå