Dr.Peedee Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Har spilt det online 64 player conquest både på Xbox One og PC nå. Pluss et stykke inn i singelplayer på begge systemene. Har en I7 6700 Skylake + 2 stk Nvidia 1080 i SLI i PC'n. Det ser riiiimelig lekkert ut på PC, ja. Spiller både konsoll og PC på en 78 tommer 4K Samsung JS9500 TV. PC i native 4K selvfølgelig og Xbox One oppskalert nødvendigivs. Likevel overrasket hva det har fått ut av Xbox One. Tips til de med Xbox One S, som kan oppskalere selv til 4K. Don't. Sett konsollen til 1080p og la TV'n oppskalere til 4K selv. Det ser faktisk merkbart bedre ut. Skuffende oppskalering på Xbox One S, enda så hypet det er både på forum, youtube og i spillpressen. Blir ikke venner med mus og tastatur i spill, så selv på PC'n spiller jeg med Xbox One kontrolleren, også online! Det funker greit for meg. Viktigst, pc eller konsoll - dette er det beste Battlefield på lenge! Kartene er mer interessante, væreffektene mer interessante, våpnene er... artige de også. Pluss singelplayer campaign ser faktisk ut til å virke OK den også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Jobber jo selvsagt nattskift denne uken, så må nok pent vente til i morgen ettermiddag før jeg får boltret meg på slagmarken. Er forøvirg veldig opppløftende å lese så mye positivt her inne i forveien! Gleder meg noe helt hinsidig mye Endret 17. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2016 Uhm hvordan kjøper jeg nye weapons?Du får war bonds du kan kjøpe våpen og utstyr med. Men de fleste våpen må du også ha level i den klassen. Feks må du ha level 2 i scout før du kan kjøpe k98 rifla. Som for meg til å tenke. K89 og russian rifle har helt like stats bortsett fra at russerne skyter fortere. Jeg ser ingen fordel med k98 over russian rifle. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 9/10 hos Gamereactor. http://www.gamereactor.no/anmeldelser/475573/Battlefield+1/?page=2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Uhm hvordan kjøper jeg nye weapons?Du får war bonds du kan kjøpe våpen og utstyr med. Men de fleste våpen må du også ha level i den klassen. Feks må du ha level 2 i scout før du kan kjøpe k98 rifla. Som for meg til å tenke. K89 og russian rifle har helt like stats bortsett fra at russerne skyter fortere. Jeg ser ingen fordel med k98 over russian rifle. Joa skjønte det, men lurte på hvor jeg fikk tak i nye våpen. Fant det ut etter en god stund med knoting xD Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) For de som lurer på om BF1 bruker mye cpukraft i multiplayer 64 player: 6900k ht=off 3400mhz ddr4 2x1080 med HB sli bridge 3440x1440 @ ultrasettings Får 120-150fps Endret 18. oktober 2016 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Venter på X1s BF1-konsollen men Game Stop er trege og har ikke fått den inn, så blir vel ikke spilling i dag heller 10-timers trialen ble brukt opp første dagen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Så, er DX12 noe bra i BF1? eller skal jeg kanskje spørre, hvilke er bedre, fortsatt dx11? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Føler det er marginalt bedre med DX12 med GTX1080 ihvertfall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Med under 10 minutter igjen av mine 10 timer, kom jeg meg til level 14, er nesten level 6 i scout og enda mer nesten level 2 i support, de andre klassene har jeg nesten ikke spilt. Jeg finner ikke noe oversikt på "total kills" bare kills pr våpen. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Har ikke sett så mye etter det i selve BF1, men du kan gå inn på battlefield.com og career for å se alt av stats. Hva bruker dere for å sjekke FPS? Føler at FPSen dropper ganske lavt iblant, får opp det ene gule/oransje symolet på siden av skjermen i blant, og har settings på en mellomting av high og medium. Noen med noe lignende specs som i-4690K og 970 som kunne posta fpsen sin og hvordan settings de bruker. Liker mesteparten av kartene så langt, men synes Argonne Forest var elendig, ikke noe særlig glad i smale maps (Op. locker og metro f.eks.) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Har ikke sett så mye etter det i selve BF1, men du kan gå inn på battlefield.com og career for å se alt av stats. Hva bruker dere for å sjekke FPS? Føler at FPSen dropper ganske lavt iblant, får opp det ene gule/oransje symolet på siden av skjermen i blant, og har settings på en mellomting av high og medium. Noen med noe lignende specs som i-4690K og 970 som kunne posta fpsen sin og hvordan settings de bruker. Liker mesteparten av kartene så langt, men synes Argonne Forest var elendig, ikke noe særlig glad i smale maps (Op. locker og metro f.eks.) Takk fant det der! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Uhm hvordan kjøper jeg nye weapons?Du får war bonds du kan kjøpe våpen og utstyr med. Men de fleste våpen må du også ha level i den klassen. Feks må du ha level 2 i scout før du kan kjøpe k98 rifla. Som for meg til å tenke. K89 og russian rifle har helt like stats bortsett fra at russerne skyter fortere. Jeg ser ingen fordel med k98 over russian rifle. Må si jeg foretrekker Lawrence of Arabia. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Uhm hvordan kjøper jeg nye weapons?Du får war bonds du kan kjøpe våpen og utstyr med. Men de fleste våpen må du også ha level i den klassen. Feks må du ha level 2 i scout før du kan kjøpe k98 rifla. Som for meg til å tenke. K89 og russian rifle har helt like stats bortsett fra at russerne skyter fortere. Jeg ser ingen fordel med k98 over russian rifle. Må si jeg foretrekker Lawrence of Arabia. Den har ikke jeg Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Prøvde å få permanent visning av FPS i spillet, men var ikke bare-bare.Fulgte guidene under, men spillet ville fremdeles ikke vise FPS når jeg startet det opp. Måtte manuelt skrive inn kommandoene hver gang jeg startet spillet (og hver gang jeg respawnet ingame?).How to Show The FPS in Battlefield 1 How to Limit or Cap The FPS in Battlefield 1 (Kan kanskje være greit for Freesync/Gsync så spillet ikke går utenfor FPS range til skjermen og gi "tearing".)Det jeg måtte gjøre var å lage samme user.cfg filen i Notepad++ (Win10 notepad funket ikke for meg). Da lagres filen som .cfg og ikke .txt.Mulig det er enklere måter å gjøre det på enn å laste ned Notepad++.Edit:FPS vises i menyen og helt til jeg spawner ingame, så forsvinner den. Kommer tilbake når jeg går ut i menyen. Ser ikke ut som det finnes noe vei utenom å bruke andre programmer (fraps, msi fireburner osv.).Håper de fikser dette. Endret 18. oktober 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Prøvde å få permanent visning av FPS i spillet, men var ikke bare-bare. Fulgte guidene under, men spillet ville fremdeles ikke vise FPS når jeg startet det opp. Måtte manuelt skrive inn kommandoene hver gang jeg startet spillet (og hver gang jeg respawnet ingame?). How to Show The FPS in Battlefield 1 How to Limit or Cap The FPS in Battlefield 1 (Kan kanskje være greit for Freesync/Gsync så spillet ikke går utenfor FPS range til skjermen og gi "tearing".) Det jeg måtte gjøre var å lage samme user.cfg filen i Notepad++ (Win10 notepad funket ikke for meg). Da lagres filen som .cfg og ikke .txt. Mulig det er enklere måter å gjøre det på enn å laste ned Notepad++. Msi afterburner gjør jobben lettere Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Msi afterburner gjør jobben lettere Hadde EA/Dice gjort jobben sin riktig hadde det vært aktiverings knapp i spillet... Bruker forsåvidt Asus GPUTweak men vet ikke om det har fps counter. Endret 18. oktober 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Med mindre Nvidia har noen nye drivere å trylle frem, så vinner AMD denne runden. https://m.youtube.com/watch?v=ZxsIOV2AjMc Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Med mindre Nvidia har noen nye drivere å trylle frem, så vinner AMD denne runden. https://m.youtube.com/watch?v=ZxsIOV2AjMc Gjør de? http://www.guru3d.com/articles_pages/battlefield_1_pc_graphics_benchmark_review,6.html Hvem bryr seg om midrange skjermkort uansett Ser jammen ut som om nvidia troner alene på topp jeg Endret 18. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 18. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2016 Med mindre Nvidia har noen nye drivere å trylle frem, så vinner AMD denne runden. https://m.youtube.com/watch?v=ZxsIOV2AjMc Takker for linken. Var interessant å se at AMD er bedre i DX12 vs. DX11,mens Nvidia er bedre i DX11 vs. DX12 Nyttig info!! Kort oppsummert: Har du AMD bruk DX12, har du Nvidia bruk DX11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå