Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 nye kart tilgjengelig nå. Beste kartdesignet i et BF spill hittil, alle er helt unik. Empires Edge kommer til å sjokkere. Hvis du synes en sandstorm var ekkelt så vent til tåken gjør at du ser knappe 2 meter foran deg. Fiendene popper opp når du allerede er face til face mot dem. Også et vertikalt kart så mye klatring og flanking, utrolig nice kart. 

Og Argonne Forest...... amazing!

 

CosJcsr.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Det er det første BF spillet eg har likt på ganske lenge. Når eg spawna inn på Argonne Forest med Asus Rog Swift og GTX 1080 fikk eg hakeslepp. 

 

Personligt så hater eg alt som hetter kjøretøy/tanks og fly.. Mest pågrunn av at eg ikkje er vandt med å spille mot det, så det er nok bare ein vanesak for ein som har spillt CS og COD i alle år.

Lenke til kommentar

4 nye kart tilgjengelig nå. Beste kartdesignet i et BF spill hittil, alle er helt unik. Empires Edge kommer til å sjokkere. Hvis du synes en sandstorm var ekkelt så vent til tåken gjør at du ser knappe 2 meter foran deg. Fiendene popper opp når du allerede er face til face mot dem. Også et vertikalt kart så mye klatring og flanking, utrolig nice kart. 

Og Argonne Forest...... amazing!

 

CosJcsr.jpg

 

:love:

Lenke til kommentar

Jeg var på det tysker vs Britte brettet. Alt gikk strålende. Jeg drepte 5 Britter med øksa mi på under 1 minut(i det huset ved D. Og alt var bra. Så fikk britene en milliard tanks. Uansett hvor jeg Spawna hadde de en heavy tanks. Mer World of tanks enn Battlefield like vel fikk jeg top flag defender med 12 flags

Lenke til kommentar

Om man har early enlister (deluxe/ultimate) kan man koble seg på VPN til Australia og spille nå :) Jeg hadde en betalt VPN tjeneste fra før (PIA) og koblet meg først til New Zealand uten at det virket, men så koblet jeg meg til Sydney Australia og da gikk det fint :) Det er allerede europeiske servere oppe.

 

Var enkelt:

 

1. Lukk origin

2. Koble til VPN

3. Åpne origin

4. Trykk play

5. Alt+tab og koble fra VPN

6. Profit!

Lenke til kommentar

Kan jeg dra dette spillet med de her specsa?

 

Intel Core i5 4670K @ 3.40GHz

12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)

ASUSTeK COMPUTER INC. Z87-PRO (SOCKET

1150) 28 °C

2047MB NVIDIA GeForce GTX 770 (MSI)

 

Dro betaen relativt greit...

 

Bumper denne..

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Noen andre som har forhåndsbestilt fra Komplett? Kjøpte PC-utgaven for 5 uker siden. I og med at jeg også måtte betale frakt antar jeg at spillet blir sendt i posten. Fortsatt har jeg ikke mottatt spillet, og serverne åpner om 3 timer.

 

Hvorfor i all verden skal jeg i fremtiden forhåndsbestille hos Komplett når jeg er sikret å spille ved release dersom jeg kjøper fra Origin? Jeg ser nå at jeg har vært en komplett idiot (pun intended).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...