Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

 

Gå fra PC i BF til playstation/xbox BF, må være 100ganger værre enn å treffe på et par cheatere innimellom  :confused:

Spørs på hvor dårlig du er med en kontroller det.. selv går jeg for noe mindre presisjon over å spille med jukse paver any day.

 

Spørs vel enda mer på hvor mye aim assist som er blitt lagt til denne gang :D?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Spørs på hvor dårlig du er med en kontroller det.. selv går jeg for noe mindre presisjon over å spille med jukse paver any day.

 

Blir nok ikke et stort problem etter release, da de må kjøpe BF1 på nytt hver gang de blir tatt. Nå er det nok med en ny Origin Access konto for å fortsette å cheate.

 

Har opplevd et par cheatere (som går 82-1 osv) utifra ca 10 timer in-game nå. Også sett flere som har blitt bannet av fairfight. Det er ikke et problem, selv om det er surt når cheatere er på en server. Det er ikke noe som er verdt å migrere til konsoll for i alle fall. Det blir også et enda mindre problem med tiden tenker jeg. Aldri opplevd cheating i BF4 feks, selv om jeg vet at noen gjør det.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Tror dere jeg vil klare å spille battlefield 1 på medium med i5 2500k (overklokket 4,5Ghz og 670, 8GB ram?

 

Klarte det fint på betaen, men nå som minimum requirements er på intel core i5 6600k, så stusser jeg litt

 

Jeg kjører med en god gammel i7 920 (@3.2 GHz), 670 og 12 GB ram og kjører på Medium / SSAO / post process low + skrudd av den gpu/ram begrensnings option som jeg ikke husker eksakt navn på. Holder seg rundt 50-60 (vsync) jevnt over. Innimellom detter den ned til 40 når det skjer vedlig mye på en gang.

 

BF1 er foreløpg ekstremt CPU-slukende, så du får nok bedre resultater enn meg.

 

IMO følte jeg at både alpha og betaen var smoothere og mindre krevende på grafikken, men det kan vel også være for at de har spart litt på kruttet frem mot release (?).

Lenke til kommentar

 

Jeg har en maskin med de samme delene på stua så jeg kan jo rett og slett teste?

 

Gi meg litt tid til å laste ned så kan vi se.

Ja kan du sjekke? Hadde vært helt supert! Kjørte medium settings på betaen, hadde fra 60-70FPS
Fikk det samme med det meste på medium og litt antialiasing på 1080p. Lot bare spillet sette settings selv, egentlig. Fløyt helt fint og så fortsatt bra ut.
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke cheating.

 

Suger du så jævelig at du må cheate for å vinne? 

 

Jeg har aldri cheatet i en spill, og kommer aldri til å gjøre det. Det ødelegger hele gleden med spillet for min del. Jeg hater all form for cheating, selv i spill som mc. 

 

Det har vel vært forsket på det her før, det er ikke at dem vinner som gjør det, da ville jo folk holdt det litt mer hemmelig og ikke kjørt på med 115 kills og 2 deaths som han jeg spilte med igår. Dem cheater åpenbart og dem gjør det for at folk skal "rage", bli sint noe som skjer hver eneste gang. Så det verste man kan gjøre mot sånne folk er å si gg og ikke hisse seg opp. Statsen i seg selv burde være nok til å fange dem.

Eneste jeg ønsker er en enklere måte å rapportere dem på. Jeg må huske nicket, så søke opp under Add Friend, så gå på profilen dems og derfra kan jeg rapportere.

 

 

Er litt som Cheating i Division. De bryr seg ikke om å vinne, det er rage og oppmerksomhet de vil ha. En cheater fortalte faktisk hva man skulle gjøre dersom man ble utsatt for en. Ignorer dem, litt som man gjør med bøller.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd det nå den 10timers saken?

Spiller medic og legger merke til at kuler forsvinner, det skjer så og si hver gang jeg prøver å gjøre som alle andre på spillet ved å ligge litt smart/stå litt gjemt. Men med en gang jeg er på flat bakkke så kommer kulene fram. Det ender jo opp med at jeg dør alle gangene -.- noe som er plagsomt. (Ca 30ping til serveren og andre medspillere med ca 50)

Lenke til kommentar

Sniper(scout) er den eneste klassen verdt å spille.

 

Der bruker man våpen faktisk brukt i stor grad i krigen. (Og med k98 kan man til og med spille uten scope)

 

Support har også våpen mye brukt (lewisgun og MG15) Men våpene gjør ingen skade.

 

De to andre klassene bruker for det meste våpen nesten ikke brukt eller ikke brukt i krigen. (Amerikanerne brukte hagle til en viss grad. Men er lagt fra sikker på om det var så mange flere hagler enn mp18 i krigen)

Lenke til kommentar

BF1 var vel aldri ment som en WW1 simulator, så DICE kommer nok til å ta seg friheter til å legge til våpen som aldri ble brukt på den tiden, noe som jeg synes er helt greit. 

 

Synes de fleste klassene ser ganske så bra balansert ut, med unntak av support som kanskje kunne ha trengt litt mere kjærlighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BF1 var vel aldri ment som en WW1 simulator, så DICE kommer nok til å ta seg friheter til å legge til våpen som aldri ble brukt på den tiden, noe som jeg synes er helt greit. 

 

Synes de fleste klassene ser ganske så bra balansert ut, med unntak av support som kanskje kunne ha trengt litt mere kjærlighet.

 

Det er et hav mellom simulator og fri fantasi. Er som å si at ringenes herre er en historisk film om korstogene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...