Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Absolutt DIGGER Battlefield 1 foreløpig! Måtte begynne på en 10-timers trial nr 2 jeg :D

 

Hvordan fikk du til det? Laget ny konto og kjøpte Origin Access på nytt? Har hørt noe om at hvis man laster ned trial spiller 10 timer og deretter kjøper spillet så får man 10 nye timer. Noen som vet om det stemmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Absolutt DIGGER Battlefield 1 foreløpig! Måtte begynne på en 10-timers trial nr 2 jeg :D

Hvordan fikk du til det? Laget ny konto og kjøpte Origin Access på nytt? Har hørt noe om at hvis man laster ned trial spiller 10 timer og deretter kjøper spillet så får man 10 nye timer. Noen som vet om det stemmer?

Forhåndsbestilte etter mine 10 timer, men fikk ingen flere. Det eneste som funker er å bruke en ny konto. Jeg kjøpte bare access på samboerens konto.

 

Lett verdt 35 kr for 10 timer BF1! Rått spill.

Lenke til kommentar

 

Dere som har spilt det. Fikk dere testa singleplayer delen også. Og event åssen er den. Blir og kjøpe det uansett bare for mp. Men hadde vært bra med en god sp del også. 

 

SP delen er i mine øyne magisk. Ble faktisk litt rørt i enkelte cut scenes. Spenende og god historie.

 

Takker så mye. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke cheating.

 

Suger du så jævelig at du må cheate for å vinne? 

 

Jeg har aldri cheatet i en spill, og kommer aldri til å gjøre det. Det ødelegger hele gleden med spillet for min del. Jeg hater all form for cheating, selv i spill som mc. 

 

Det har vel vært forsket på det her før, det er ikke at dem vinner som gjør det, da ville jo folk holdt det litt mer hemmelig og ikke kjørt på med 115 kills og 2 deaths som han jeg spilte med igår. Dem cheater åpenbart og dem gjør det for at folk skal "rage", bli sint noe som skjer hver eneste gang. Så det verste man kan gjøre mot sånne folk er å si gg og ikke hisse seg opp. Statsen i seg selv burde være nok til å fange dem.

Eneste jeg ønsker er en enklere måte å rapportere dem på. Jeg må huske nicket, så søke opp under Add Friend, så gå på profilen dems og derfra kan jeg rapportere.

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg må laste ned BF1 på nytt når det er release 21? Ordnet EA access å håper det fungerer som en pre download ettersom jeg sitter med håpløst tregt nett. 

Du trenger ikke laste ned på nytt. Muligens at det kommer en update som ingen vet størrelsen på da. Hvis du kjøper Deluxe-versjonen får du spille fra 18. oktober, hvis du ikke allerede har kjøpt da.

Lenke til kommentar

Tror dere jeg vil klare å spille battlefield 1 på medium med i5 2500k (overklokket 4,5Ghz og 670, 8GB ram?

 

Klarte det fint på betaen, men nå som minimum requirements er på intel core i5 6600k, så stusser jeg litt

Hva slags videosetting kjørte du, low?

 

Har samme oppsett bare i5 3570k. Lurer på hvordan den klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...