Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dårlig første inntrykk(mye dårligere enn i betan) Først dette med tulle singleplayer, og nå når jeg prøvde å joine multiplayer, stopper loadinga på "finding players on your level" eller hva faen det står, så etter mange minutter trykker jeg cancel, da frysere hele dritten, og jeg må resette pcen, og det fucker opp så mye at jeg faktisk måtte taste inn passordet på rutern på nytt(aldri skjedd før) 1 Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Hei om man har Origin Access å kjøper Bf nå , kan man spille så mye man vil eller er det bare 10 Timer man har ? Kjøpte spillet men står bare at jeg har 9 timer igjen nå.... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dårlig første inntrykk(mye dårligere enn i betan) Først dette med tulle singleplayer, og nå når jeg prøvde å joine multiplayer, stopper loadinga på "finding players on your level" eller hva faen det står, så etter mange minutter trykker jeg cancel, da frysere hele dritten, og jeg må resette pcen, og det fucker opp så mye at jeg faktisk måtte taste inn passordet på rutern på nytt(aldri skjedd før) Det er vel kanskje eneste buggen sålangt, men er bare å bruke serverbrowsern så fungerer det fint hver gang. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dårlig første inntrykk(mye dårligere enn i betan) Først dette med tulle singleplayer, og nå når jeg prøvde å joine multiplayer, stopper loadinga på "finding players on your level" eller hva faen det står, så etter mange minutter trykker jeg cancel, da frysere hele dritten, og jeg må resette pcen, og det fucker opp så mye at jeg faktisk måtte taste inn passordet på rutern på nytt(aldri skjedd før) Du klager jo på ALLE spill, så at du klager på dette spillet er ingen bombe 7 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Hei om man har Origin Access å kjøper Bf nå , kan man spille så mye man vil eller er det bare 10 Timer man har ? Kjøpte spillet men står bare at jeg har 9 timer igjen nå.... 10 timer frem til release. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Teknisk spm: Prøvde noen timer med origin access, gøy spill, men har problemer med at skjermen fryser med jevne mellomrom (og generelt laber grafikk). Har i dag et 760 kort, vil jeg merke betydelig forbedring med et 1060? Eller blir det og for pinglete? (3570k, P8Z77, 8GB RAM, SSD og lav ping) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Dag og natt forskjell ville jeg nu si. 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Flott, takk! Nytt kort på vei i posten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Operations funker ikke, jeg spilte en runde, og det funka, nå kommer jeg ikke inn på noen av de, usa vs tyskalnd finner ingen matchmaking til meg, og storbritannia vs tyskland begynner med det kjedelige introene også bare faller ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Og nå kommer jeg ikke inn i noen spill Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Gunfreak: Må da bli ti lange timer når du piner deg igjennom en BF1-trial på denne måten? Endret 14. oktober 2016 av Comma Chameleon 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Og nå kommer jeg ikke inn i noen spill Karma is a bitch 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Høres mer ut som om BF1 er ei skikkelig bitch!?! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 timer spilt, level 10, scout level 3. Har K98 min, all is well. Ingen ting bortsett fra server browser funker! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg skjønner ikke hvordan jeg bruker warbonds? Er medic level 1 men får ikke til å kjøpe wep. Heller ikke velge noe annet når jeg er ingame. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Virker som det var en lur avgjørelse å avvente evt. kjøp en stund Har ikke lyst til å ende opp med totalt havari!! Ble litt skeptisk da betaversjonen bare plutselig begynte å kræsje totalt. Ingen spill tidligere i BF serien har vært så ille, selv i beta. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Jeg hadde ingen problemer med betaversonen. Utenom noen snodige flykræsj da. Spillet funker feilfritt av dei 5 timene jeg har spilt. Endret 14. oktober 2016 av MrLuni Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Virker som det var en lur avgjørelse å avvente evt. kjøp en stund Har ikke lyst til å ende opp med totalt havari!! Ble litt skeptisk da betaversjonen bare plutselig begynte å kræsje totalt. Ingen spill tidligere i BF serien har vært så ille, selv i beta. Jeg har bare hatt en ekte krasj på de 5 timene. Skjedde etter en match i resultat screenen. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Hei, har ea access, kjøpt early enlister edit. av spillet, har pre-loadet det. Men får ikke spille, tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå