Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette er den mest smoothe og positive lanseringen av et BF spill jeg noengang har vært med på. Alle i chatten igår skrøt spillet opp i skyene, til og med singleplayeren skal være episkt og være verdt å spille. Nye kartene var helt konge, lydopplevelsen og det visuelle fantastisk. Dem som venter på at bugs skal bli fikset, vel hvilke bugs? 10/10

Lenke til kommentar

Tror mye er blitt teknisk bedre bare ved at de har fjernet det håpløse web-interfacet i battlelog. 99% prosent av alle problemer jeg hadde med BF4 skyldtes dette.Riktignok skal det sies at det største problemet jeg noensinne har hatt i BF serien var med BF1 betaen. Etter et par dager kræsjet hele spillet før det i det hele tatt fikk startet opp. Det var riktignok en beta så det er akseptabelt.

Lenke til kommentar

Spennende.

 

Virker som det er litt mer positiv mottakelse på BF1 i forhold til BF4, så jeg kjøper det garantert når det har vært ute en stund og de verste bugsene har blitt luket ut og spillet har blitt litt mer balansert.

 

Det eneste jeg er litt pessimistisk til er at det ser ut til å bli litt vel "run&gun" enn det jeg foretrekker, noe som går på bekostning av lagspill (etter min mening), samt at det skal innføres medaljer man kan oppnå ved å (tilsynelatende) måtte grinde forskjellige ting. Husker jeg hatet maks i BF4 å spille på lag med folk som på død og liv skulle løpe rundt med pads for å låse opp L85 eller campe i skorsteinen i Operation Firestorm for å få låst opp GOL Magnum.

Lenke til kommentar

 Dem som venter på at bugs skal bli fikset, vel hvilke bugs? 10/10

Ikke bare det, men de har også fikset MYE siden betaen og spillet føles enda bedre ut nå. De har gjort medic-klassen mye bedre og fikset revive-systemet. Jeg som elsker å spille medic storkoser meg nå. Mulig de nerfer medic-riflene bittelitt siden mange klager på at de er OP.

 

Digger spillet. Jeg hater å gå i mot egne prinsipper, men her blir det pre-order for å få spille fra den 18. okt. Er ikke noe galt å pre-ordre når du faktisk har fått spilt spillet så mye før release uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Digger spillet. Jeg hater å gå i mot egne prinsipper, men her blir det pre-order for å få spille fra den 18. okt. Er ikke noe galt å pre-ordre når du faktisk har fått spilt spillet så mye før release uansett!

Vi får nå se om det er noen bugs å ta fatt på, men jeg sier hold på dine prinsipper!

 

Blit litt som å si at "I dag kjører jeg i 120 km/t i 80-sona... Jeg har jo kjørt denne veien før!"

 

:D

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke kalle det forhåndsbestilling da. Kjøper early enlister edition for å spille det noen dager tidligere. Blir ikke det samme som å pre-ordre noe man aldri har prøvd. Nå har vi spilt fullversjonen, dog med bare noen få maps. Kjøper man early enlister den 17/18 så blir det som å kjøpe det på release IMO.

Storkoser meg med BF1 nå da. De 10 timene blir å fly kjapt avgårde. Ser ut til at dette blir årets/neste års spill for min del. DET spillet man går til. Klarer nok å dytte Rocket League og Overwatch  ned fra tronen min :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn følger  jeg det nå

 

 bare bytt  ut pave med Nivida

 

Måtte oppdatere experience, fordi BF1 krevde  en  ny driver, under installasjonen av  ny experience, krasjer installasjonen etter den  hadde "avinstallert" finner ikke  experience på pcen  i det fuckings motherfuckings hele tatt.

 

Laster ned ny experience  manuelt, driver å  maser om logg in og mother fucknigs  dritt, så går den  gjennom  hele pcen og legger til alle  spill, men jeg egentlig bare ville ha den motherfuckings driver oppdateringa.

Lenke til kommentar

Kom meg inn i spillet,  tror  jeg dropper singleplayer, du starter med automat våpen og alle  tyskerne ser  ut til  å ha automat våpen, 

 

Ille nok at de føler de må gi automat våpen i MP pga sure pissy 12 åringer, ikke  vet hvordan  ekte våpen  er.

 

Men  de kunne spart seg for det i singleplayer  og holdt seg marginalt mer tro  mot virkeligheten.

Lenke til kommentar

Tror mye er blitt teknisk bedre bare ved at de har fjernet det håpløse web-interfacet i battlelog. 99% prosent av alle problemer jeg hadde med BF4 skyldtes dette.Riktignok skal det sies at det største problemet jeg noensinne har hatt i BF serien var med BF1 betaen. Etter et par dager kræsjet hele spillet før det i det hele tatt fikk startet opp. Det var riktignok en beta så det er akseptabelt.

Synes battlelog har vært noe av det beste med de nye spillene jeg. - Riktignok var det litt problemer så lenge de brukte plugin, men etter at den funksjonaliteten ble bygget inn i Origin så har alt fungert smertefritt for meg, og vil mye heller ha dette på web enn inn i spillklienten.

Lenke til kommentar

 

 

Får jo boltaction våpen og da

 

Når jeg står med automat våpen og plaffer ned tyskere som også har automat våpen. Spiller jeg et WW2 spill (eller de er enda være i flere WW2 spill har faktisk de fleste tyskere k98.

Tror det er ww3 altså =)

Alternative history, på samme nivå som bøker der nord taper borgerkrigen. Og sør statene blir med akse maktene i WW2.

Eller at man rir rundt på drager under Napoleons krigene.

Lenke til kommentar

 

Tror mye er blitt teknisk bedre bare ved at de har fjernet det håpløse web-interfacet i battlelog. 99% prosent av alle problemer jeg hadde med BF4 skyldtes dette.Riktignok skal det sies at det største problemet jeg noensinne har hatt i BF serien var med BF1 betaen. Etter et par dager kræsjet hele spillet før det i det hele tatt fikk startet opp. Det var riktignok en beta så det er akseptabelt.

Synes battlelog har vært noe av det beste med de nye spillene jeg. - Riktignok var det litt problemer så lenge de brukte plugin, men etter at den funksjonaliteten ble bygget inn i Origin så har alt fungert smertefritt for meg, og vil mye heller ha dette på web enn inn i spillklienten.

 

Etter at de begynte å fikle med fjerning av plugin fikk jeg enda større problemer. Begynte å mase hele tiden om at Origin ikke var startet, uansett om jeg hadde plugin eller ikke og uansett hvor jeg startet fra. Byttet browser til Chrome. Samme problem. Byttet til IE og da fikke jeg det til å fungere. Helt håpløst opplegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...