Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestilt spillet, det skulle trekkes via PayPal nå men hadde ikke nok penger på kontoen. Fikk mail om å endre betalingsmåte men jeg førte bare over så jeg har nok på konto. Noen som vet om de bare forsøker på nytt eller må jeg gjøre noe for å gjennomføre kjøpet?

Lenke til kommentar

Var irriterende det der. Forhåndsbestilte i august med god råd, normalt reserveres eller trekkes beløpet når man legger inn preorder. Plutselig var jeg jo 700 kr fattigere i går:p

 

wooooord...

 

Er litt snodig det greiene der. antar man må inn på origin access ->  trails og laste ned derfra.

 

Riktig. 47 GB så jeg må ta en høstrengjøring på harddisken først :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter med inntrykk av at færre kommer til å kjøpe UE, men heller venter for å se hvordan den første DLCen kommer til å bli. Får håpe de har fjernet at de med Premium blir prioritert først i køen. Jeg har hatt Premium i både BF3 og 4, men mener fortsatt at det er en idiotisk ting.

 

Jeg kommer hvertfall til å vente, siden DLCene til BF4 var forferdelig dårlige etter min mening.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Jeg sitter med inntrykk av at færre kommer til å kjøpe UE, men heller venter for å se hvordan den første DLCen kommer til å bli. Får håpe de har fjernet at de med Premium blir prioritert først i køen. Jeg har hatt Premium i både BF3 og 4, men mener fortsatt at det er en idiotisk ting.

 

Jeg kommer hvertfall til å vente, siden DLCene til BF4 var forferdelig dårlige etter min mening.

Premium på BF3/4 var greit nok, selv om det var endel dårlig map-design der. Det jeg har sett av maps til BF1 så langt har ikke imponert,for å si det mildt, så blir absolutt ikke noe premium med det første. Blir ikke engang noe kjøp på slippdagen faktisk. Om man har is i magen tipper jeg det havner på tilbud ganske kjapt slik som Battlefront og Hardline.

Lenke til kommentar

 

Jeg sitter med inntrykk av at færre kommer til å kjøpe UE, men heller venter for å se hvordan den første DLCen kommer til å bli. Får håpe de har fjernet at de med Premium blir prioritert først i køen. Jeg har hatt Premium i både BF3 og 4, men mener fortsatt at det er en idiotisk ting.

 

Jeg kommer hvertfall til å vente, siden DLCene til BF4 var forferdelig dårlige etter min mening.

Premium på BF3/4 var greit nok, selv om det var endel dårlig map-design der. Det jeg har sett av maps til BF1 så langt har ikke imponert,for å si det mildt, så blir absolutt ikke noe premium med det første. Blir ikke engang noe kjøp på slippdagen faktisk. Om man har is i magen tipper jeg det havner på tilbud ganske kjapt slik som Battlefront og Hardline.

 

Jeg velger også å vente litt til de værste bugsene er luket ut å får kose meg med Overwatch i mellomtiden.Ikke sånn super imponert over mapdesignen i BF1 jeg heller. Det burde være en god balanse mellom infanteri og kjøretøy før jeg føler at et map er bra. Virker som det er lite cover på de brettene jeg har sett så langt, så blir vanskelig å cappe flags til fots. 

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...