Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er bra de legger ved en SP del også, men har alltid kjøpt BF for MP først og fremst. Har kjøpt COD for SP primært, etter at de kom ut med den sykt bra SP delen i MW. Dessverre har COD tapt seg mye og bare blitt enda mer ekstrem med framtidstullet sitt nå ser det ut som, så i likhet med BF1 venter jeg nok til etter release før jeg evt. kjøper.

Lenke til kommentar

 

Singleplayer i BF4 er for meg under 0,5% av total spilletid.

 

Det er selvfølgelig gøy om man kan sitte igjen med en virkelig positiv opplevelse. Men slike spill kjøper man ikke for SP-delen.

Jeg har ikkje testa singleplayer engang, men MP derimot :D

Egentlig interessant: Man skulle tro at "ingen" ville bry seg om det ikke var kampanje i spillet, i og med at de fleste bruker mesteparten av tiden på multiplayer. Men da Battlefront kom ut uten kampanje ble det ramaskrik.

Lenke til kommentar

 

 

Singleplayer i BF4 er for meg under 0,5% av total spilletid.

 

Det er selvfølgelig gøy om man kan sitte igjen med en virkelig positiv opplevelse. Men slike spill kjøper man ikke for SP-delen.

Jeg har ikkje testa singleplayer engang, men MP derimot :D
Egentlig interessant: Man skulle tro at "ingen" ville bry seg om det ikke var kampanje i spillet, i og med at de fleste bruker mesteparten av tiden på multiplayer. Men da Battlefront kom ut uten kampanje ble det ramaskrik.

Det er helt vanlig å savne det som ikkje finnes. Typisk internett whining ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst til å unlocke 249 lmg (noe i den dur). Gjorde meg ferdig med enspillerdelen. Spiller nesten ikke support, så det var ikke så mye vits i :p

 

Men at bugs ikke var rettet på selv da jeg prøvde det (i vår), sier litt om hvor mye tid som legges i for å få en god enspiller-del.

M249 er vel 99% lik som MG4, så ikke all verdens vits å unlocke den. P90 har jeg derimot hatt det mye gøy med, en av de beste våpnene til hipfire bruk.

 

Var et sant mareritt å pine seg igjennom singleplayer delen, var en bug på et brett hvor jeg måtte svømme. Føltes ut som om man prøvde å svømme opp et fossefall, så det brettet tok det 30 minutter å komme seg igjennom, når det egentlig bare skulle ta 1 minutt. 

 

Håper DICE driter i å låse våpen til SP eller DLCer for den saks skyld i BF1, men det er vel å forlange for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Singleplayer i BF4 er for meg under 0,5% av total spilletid.

 

Det er selvfølgelig gøy om man kan sitte igjen med en virkelig positiv opplevelse. Men slike spill kjøper man ikke for SP-delen.

Jeg har ikkje testa singleplayer engang, men MP derimot :D

Egentlig interessant: Man skulle tro at "ingen" ville bry seg om det ikke var kampanje i spillet, i og med at de fleste bruker mesteparten av tiden på multiplayer. Men da Battlefront kom ut uten kampanje ble det ramaskrik.

 

Battlefront var nok aimet mot et annet publikum enn det Battlefield er. Tror 99% av Battlefield fansen kjøper spillet kun for MP delen. 

Lenke til kommentar

Bf4 var helt krise i hvertfall, kom meg aldri igjennom på Ps4 og husker ikke om jeg en gang orket å forsøke på PC. Men BF1 såg faktisk ut som noe jeg kunne tenkt meg å spille :)

Det verste med bf4 singleplayer er at du spiller SEALs men i hele spillet løper du rundt med en kjip revolver. Hele poenget med å være SEAL er at du kan bruke den ultimate P226!

Lenke til kommentar

M249 er vel 99% lik som MG4, så ikke all verdens vits å unlocke den. P90 har jeg derimot hatt det mye gøy med, en av de beste våpnene til hipfire bruk.

 

Var et sant mareritt å pine seg igjennom singleplayer delen, var en bug på et brett hvor jeg måtte svømme. Føltes ut som om man prøvde å svømme opp et fossefall, så det brettet tok det 30 minutter å komme seg igjennom, når det egentlig bare skulle ta 1 minutt. 

 

Håper DICE driter i å låse våpen til SP eller DLCer for den saks skyld i BF1, men det er vel å forlange for mye.

+1

 

Hadde samme problemer med svømmedelen. Etter 3. mission restart fungerte det nogenlunde. Virket som det var planlagt. De ønsket å drøye ut tiden det skulle ta så vi ikke fullførte sp-delen alt for fort!

Lenke til kommentar

Har Origin Access ja. Det er dønn verdt det. Den lille månedsavgiften sparer man fort inn ved å få 10% avslag på spill + man får flere gratis spill. Men er vel 18 oktober vi tidligst får spilt det mener jeg.

Jeg betaler allerede for EA Access på xbox one og er litt irritert for at ikke EA kan ha en felles tjeneste på det. Ettersom Origin access er akkurat det samme bare for PC, men tipper jeg blir så gira på bf1 at jeg hvertfall kjører 1 måned.

 

Early access, en prøveperiode på 10 timer starter 1 uke før release for medlemmer av Origin Access. Frem til den 18. er det kun 4 maps tilgjengelig.

 

Den 18. Kan alle med deluxe early enlister editions starte spille uten noen tidsbegrensning på fullversjonen av spillet. 

 

Prøveperioden kan også benyttes etter 18. og etter release for de som ikke har kjøpt spillet, men har selvsagt fortsatt begrensning på 10 timer.

 

Noen må gjerne rette på meg om dette er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...