Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jo???  Vanvittig forskjell. BF1 går jo kjempefort og flyter veldig bra.

 

Husker jeg gikk fra 2142 -> MW1 -> 2142, da var 2142 helt sinnsykt rart å spille. tok flere dager å venne seg til :p

COD serien har jo generelt alltid vært en god del raskere en BF serien så om du merket forskjell mellom BF2142 og MW1 var ikke det rart. MW1 var veldig raskt. Forskjellen mellom BF1 og BF2142 er neppe stor, om noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Synes BC2 singleplayeren var bra, ellers har det bare vært meh. Blir nok mest sannsynlig ikke å spille BF1 singleplayer uansett om den er bra eller ikke. Singleplayer fenger meg liksom ikke mere å jeg blir veldig fort lei.

Er litt sånn selv, blir dritt fort lei av singelplayer på spill jeg også. Det går bare i mulitplayer for min del nå. Men som sakt skal prøve singelplayeren på BF1. Tviler på at jeg fullfører, men man vet jo aldri. BF1 kan jo være det som får meg tilbake til singelplayer :).

Lenke til kommentar

Alle SP i BF/BC serien har vær jevnt over helt ok, men BC2 var vel den eneste der de hadde en liten sekvens hvor man kunne kjøre stridsvogn. Ellers virket SP traileren til BF1 som om det var veldig standard FPS som alle krigsspill hadde for 10+ år siden + en slags latterlig spillversjon av den eldgamle filmen "Lawrence of Arabia" (!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...