Nizzen Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 Sykt surrete å ha origin access og early enlister. Kan spille 10 timer 7 dager før på 4 kart. for så og få låst opp alt 3 dager før release. Dette er noe jeg ikkje skjønte. Har du link? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 http://www.gamespot.com/articles/you-can-play-battlefield-1-early-if-youre-willing-/1100-6439575/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Han under har nok rett! Endret 26. september 2016 av Espp 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Espp: Tror ikke det helt stemmer Slik jeg har forstått det: Forhåndsbestill Delux eller Ultimate nå for å få "early enlister" --> Tilgang 18. oktober Har du EA Access / Origin acess --> Tilgang 13.oktober, MEN 10 timer limit Hva som inngår i de ulike greiene ut over tidlig access osv har jeg ikke sjekka Kilde: https://www.battlefield.com/en-gb/news/article/battlefield-1-play-first-trial-details Bestiller du Ultimate til kroner 1128,- får du Premium pass: Battlefield™ 1 Premium PassLed angrepet mot fantastiske nye frontlinjer, få battlepacks og mer med Battlefield 1™ Premium Pass. 4 tematiserte utvidelsespakker: Få to ukers forsprang for alle kommende utvidelsespakker. Inneholder 16 nye kart, nye spillmoduser, Elite-klasser, 20 nye våpen med mer. Slutt deg til kampen med den franske hæren i den første utvidelsen, Battlefield™ 1 They Shall Not Pass, i mars 2017. 14 Battlefield 1 battlepacks og identitetsmerker: Disse battlepacksene leveres månedlig og inneholder våpendrakter som skiller seg ut, slik at fienden vet hva de har i vente på slagmarken. I tillegg får du 14 unike, Premium-eksklusive identitetsmerker. Endret 26. september 2016 av Solsviken Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 Ja, det kan se ut som at du har rett. Jeg gikk rett og slett litt fem på av Gamespot sin artikkel. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 Sjekket ut dette i helgen. Kjøper du Standard + Premium koster det totalt 948,- Kjøper du Deluxe + Premium eller Ultimate koster det 1128,- + Evt. Origin Access til 33,50 Så det koster 33,50 kr for å spille en begrenset versjon 10 timer mellom 13.-18/21, og 180,- kr for å spille fra den 18. Men leste også at progress du gjør f.o.m 13. er permanent, ergo overføres det når du får fullversjon den 18. eller 21. For min del tar jeg Deluxe + Origin Access nå, så kjøper jeg heller Premium når det nærmer seg første DLC dersom jeg ser at spillet er verdt å satse på i lengden - i motsetning til Battlefront og Hardline hvor Premium pengene gikk rett i vasken siden jeg slutten å spille de lenge før det var snakk om noen DLCs. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. september 2016 Rapporter Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Kjører samme løsning som Feh, hadde premium i bf4 og spilte knapt første exp pack. Jeg er derimot gira på å spille fortest mulig så trur jeg også går for origin access. Sykt irriterende at EA ikke har en felles greie. Må liksom ha EA access på xbox og origin access på PC. Kunne jeg ikke betalt 50-60 kr måneden for å hatt access til EA uansett hvor jeg velger spille. Endret 26. september 2016 av barezell Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. september 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Jeg tror for første gang i min BF historie at jeg skal vente med kjøp til etter release. Syntes ikke de kartene vi har sett til nå har vært så veldig imponerende. Store åpne kart uten noen plass å søke dekning passer litt dårlig for meg som liker best å være infanteri. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Helt enig. Blir første gang i BF historien jeg ikke kjøper på release. (Dvs. jeg droppet Battlefront helt da jeg var veldig skeptisk, noe som viste seg å være med rette) Lukter endel "Battlefront" av BF1 også derfor er jeg veldig tilbakeholden når det gjelder kjøp. Tror det er veldig lurt å vente litt for å se hvordan BF1 ender opp. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Kjøpte før jeg prøvde Alfa, mulig det blir 600kr bortkasta. Venter fortsatt på neste bad company... Men only time will tell. Bf4 var jo uspillelige første året, men LA reddet skinnet dems til slutt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Det er litt synd at det har blitt sånn som dette bildet viser: http://i.imgur.com/Dzmg7Xk.jpg Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Noe nytt om Hardcore mode? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Det er litt synd at det har blitt sånn som dette bildet viser: http://i.imgur.com/Dzmg7Xk.jpg Håper ikke det skjer. Men BF serien har vært "snillere" når det kommer til slik.For BF4 og BFH del har dlcene vært gratis i perioder. Kan godt betale 100-150kr for en dlc hvis det har bra innhold, men da må jo selvfølgelig grunnspillet være veldig bra og ikke mangelfull slik som visse nyutgivelser er. Endret 27. september 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Det er litt synd at det har blitt sånn som dette bildet viser: http://i.imgur.com/Dzmg7Xk.jpg Håper ikke det skjer. Men BF serien har vært "snillere" når det kommer til slik.For BF4 og BFH del har dlcene vært gratis i perioder. Kan godt betale 100-150kr for en dlc hvis det har bra innhold, men da må jo selvfølgelig grunnspillet være veldig bra og ikke mangelfull slik som visse nyutgivelser er. Når BF4 kom i 2013 betalte jeg vel 4-500kr for spillet. Så kom premium på samme pris rett etter nyttår. Hvordan kan du tenke at BFserien er snillere? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Spillet var vertfall et fullverdig spill. Ikke som Destiny som føltes som en ryggmarg av et spill til 550 spenn. BF er ikke perfekt, men du får et fult spill for pengene. BF4 var ikke perfekt under release, var vell endel bugs om jeg ikke husker feil. Var en film på youtube som forklarer det jeg mener bedre, men selvfølgelig finner jeg den ikke nå. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Det tok over et år før bf4 ble ett fullverdig spill. Men ja, du har delvis rett Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Blir lett origin passet for de 10 timene spilletid før release! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 Noe nytt om Hardcore mode? Det kommer sikkert, og vil sikkert bli en samlingsplass for snipernoobs som vanlig 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 http://itavisen.no/2016/09/27/dedikerte-tilhengere-gjenoppliver-battlefield-2142/ 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2016 Rapporter Del Skrevet 27. september 2016 2142 var hygge det. men fyfader så treigt og seigt det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå