Mala Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Rammen bør ikke være noe problem i hele tatt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Rammen burde ikke skape så store problemer i det hele tatt. Ville også sjekket at kabelen er koblet på riktig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Hei Har vært konsoll-gamer så og si hele livet, men kjøpte nettopp denne pc'en: https://www.komplett.no/komplett-gamer-crazy-gtx-1060/11145#!tab:extra.Kan ingenting om pc, men fikk denne anbefalt til mitt budsjett. Nesten alle spillene jeg har spilt må jeg kjøre på low/medium for at det ikke skal hakke. Det samme med Battlefield 1 beta som ikke er spillbart på low en gang. Hva kan være årsaken til dette? Som de andre sier så er det noe alvorlig galt her. Mitt oppsett er ikke så langt unna ditt og jeg spiller BF1 på Ultra i 1080 med 80-100 FPS. Kabelen i hovedkort kontra grafikkkort er et godt tips. Har vært fornøyd med PS4 i noen år nå, og det er lenge siden jeg har hatt en skikkelig PC å spille på. Nå når jeg faktisk har brukt litt penger på det igjen, kan jeg ikke fatte og forstå at jeg har vært fornøyd! Jeg er ikke ute etter diskusjonen om konsoll vs PC, jeg bare sier at jeg ikke forstår at jeg har vært fornøyd. Forskjellen er så vanvittig stor, det er sykt. Endret 5. september 2016 av Espp 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hm, er level 4 sniper nå og level 27 totalt. Løpt litt rundt med den Enfield carbine. Et fint våpen, selv om jeg hadde foretreukket om den ikke hadde "teit sikte" men heller iron sights. Løp også rundt som assault litt og juksa med automat våpen. Jeg er helt klart bedre med rifler enn SMGs. Er det noen andre som syns det er ekstremt lett å skyte ned fly med AA guns? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Får vel skreddersy våpen i release. kan sikkert spille med iron sights på alt da. Jeg lurer på om det vil være 3 "utgaver" (trench, artillery, sharpshooter etc) av hvert våpen til release eller om det er noe de har gjort i beta ettersom customisations ikke er aktivert. Endret 6. september 2016 av barezell Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. Tåpelig bra eller dårlig? Er ganske enkelt å plukke folk på hest. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har blitt drept av hestrytter. Endret 6. september 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ja hester er ufattelig lett å ta ut. Men er beta mange, sikkert mange som får litt panikk som Scout og ikke skifter til pistol. Ellers syns jeg hestegameplayet er noe av det beste jeg har sett i et spill. Animasjonene er helt sinnsykt bra laget. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Andre kjører solid 60 fps med high på sitt GTX670 kort, jeg kjører lov og 40-60 fps ... Nitrist. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Synes hest funker kanon bra, det er artig å ri. jeg får lett kills men jeg synes også det er relativt lett å ta ut en på hest. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Andre kjører solid 60 fps med high på sitt GTX670 kort, jeg kjører lov og 40-60 fps ... Nitrist.Høres tvilsomt ut, kjører medium med 40-70 fps. Får ofte drops ved eksplosjoner, sand storm osv. Heldig om jeg ligger på 60 fast lenge med mitt Asus 670. Har også 3770K klokket til 4,5ghz. Ganske sikker på du skal ut med bedre skjermkort en lille 670 for å kjøre high på stabil 60+. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Andre kjører solid 60 fps med high på sitt GTX670 kort, jeg kjører lov og 40-60 fps ... Nitrist.Høres tvilsomt ut, kjører medium med 40-70 fps. Får ofte drops ved eksplosjoner, sand storm osv. Heldig om jeg ligger på 60 fast lenge med mitt Asus 670. Har også 3770K klokket til 4,5ghz. Ganske sikker på du skal ut med bedre skjermkort en lille 670 for å kjøre high på stabil 60+. Ops ... Leste feil haha det var visst for BF4. Hm. Skjønner. Men klarer ikke medium engang. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Bf4 kan jeg heller forstå, her går high veldig bra, men kjørte medium i Bf4 også for å utnytte 120hz. Men jeg tror nok det burde vært et uskifte i gpu om jeg skal kjøpe bf1, er plagsomt nok med fps droppsene på medium. Blir fort litt for dyrt til å gidde da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. Spawn killing er vel ikke kult enten du gjør det med sniper eller hest. .. Jeg ligger stabilt på 60fps med alt på ultra(minus noe aa saker) og 1080p med mine 780 (er usikker på om spillet bruker begge kortene eller ikke) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. Tåpelig bra eller dårlig? Er ganske enkelt å plukke folk på hest. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har blitt drept av hestrytter. Nei bare føltes litt tåpelig i det hele tatt å gallopere rundt og slakte folk med sabel, men mulig jeg er gammeldags Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. Spawn killing er vel ikke kult enten du gjør det med sniper eller hest. .. Angriper man først med hest må det nesten være et sted uten mye bebyggelse, og der det er folk. Ikke så voldsomt med alternativer plutselig, og om ingen stopper deg så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Liker hestene jeg, særdeles lette sniper mål. Men plagsomt med smg da jeg som regel blir overkjørt og drept av hesten etter jeg allerede har knertet rytteren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Den hesten er noe av det tåpeligste jeg har sett. Samla opp ti kills før jeg døde ved å ri rundt hovedspawnen til fienden og samle opp de som ikke hadde gjemt seg på klippene. Spawn killing er vel ikke kult enten du gjør det med sniper eller hest. .. Angriper man først med hest må det nesten være et sted uten mye bebyggelse, og der det er folk. Ikke så voldsomt med alternativer plutselig, og om ingen stopper deg så hvorfor ikke. Best å snipe der det ikke er for mye bebyggelse også og hvis ingen stopper deg... Har aldri giddet å hoppe på hesten. Er ikke slik kavaleri funker. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Liker hestene jeg, særdeles lette sniper mål. Men plagsomt med smg da jeg som regel blir overkjørt og drept av hesten etter jeg allerede har knertet rytteren. Mulig jeg hadde en usedvanlig god runde, aldri prøvd hesten før, men slapp liksom alltid unna med noen hp igjen så lenge jeg ikke ble oppdaget på veldig lang avstand. Føles litt sleipt å ri i sirkel rundt et fjellparti å jakte, men var igrunn litt tilfredstillende og Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Har ikke prøvd å ri hestene noe særlig selv, man spawner jo med et eget kit da. Tviler ikke på man kan ha noen gode runder med hestene, de er ganske sneaky av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå