Lakus Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Hvorfor spille på lag i det hele tatt Måtte rett og slett registrere en bruker for å hylle dette innspill!Det er slike gamere gamle Norge vil ha. Sarkasme er en fin bil. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Fant ut at Sniper klassen har en Mauser uten scope, så da kan andre jukse så mye de vil, så bruker jeg et historisk korrekt våpen. Snipere har også magiske kuler som kan sprenge det meste. Jeg fikk mano a mano mot en armored car. Jeg skøyt på den, den så meg og fyrte av sim maxim, not giving a fuck, lader jeg om magiske kuler og fyrer av, og sprenger den. En annen gang sprengte jeg igjen en armored car og tok liv av 3 stykker på en gang. Jeg greide også et magisk skudd, ved Flag B, skøyt jeg på en armored car, gjennom en gløtte i en dør og sprengte den på et skudd(var sikkert skadet fra før av) Yay for magiske kuler! Disse prosjektilene er nok noe som hadde sitt utspring i 1ww. Jeg har lest om reversed bullet, som ble brukt mot stålbeskyttelsen i toppen av skyttergraver og tanks. Den kunne skade personer bak stålet ved at det fløy biter av stålet veggimellom inni i eks tanksen. Merkelig formulert, men tror du skjønner.Mer om prosjektilene her. https://en.wikipedia.org/wiki/K_bullet https://en.wikipedia.org/wiki/Reversed_bullet Jeg regna med at det hadde rot i noe ekte. De pleier ikke å ta ting helt ut av løse lufta. Jeg hadde bare ikke hørt om de. De har jo så klart en ekstremt overdrevet effekt i spillet. Noe som er greit. Liker at alle klasser kan ha noe anti kjøretøy våpen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hvorfor kunne de ikke laget et fremtidsspill til ... Er ikke særlig fan av slike spill som dette selv om jeg har spilt mye Medal of Honor. Vel, smaken er som baken. Føler eneste klassen som er brukenes er sniper. Alt annet treffer du jo ikke på om det er litt avstand. Bruker 200 kuler og du har hit på 10. Woooow ... Nei og nei. Det bare funker ikke å ha stort map og middelaldervåpen. De er ikke laget for så store avstander Endret 3. september 2016 av Lami Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Derfor bruker du beina gud gav deg og går nærmere. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Altfor lite område å drive close combat. Noen hus og thats it. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Tre flagg er innenfor det jeg vil kalle bebygget område. Om man er flink så kan jobben man gjør med de tre flaggene være avgjørende for kampen. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Altfor lite område å drive close combat. Noen hus og thats it. Løp mellom C og D, så er det jo nok av close combat. 80% av folka er jo der hele tiden Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Folk må lære seg å spille BF1. Det er en del forandring fra BF4. Det nytter ikke å ligge med Medic-rifla på G og snipe folk på B/D. Skal du være på lang avstand er Scout-klassen veien å gå. Vil man ikke være på avstand så er det bare å henge på C (og ha kontroll på B/D også). Det er et åpent map, da må man spille deretter. edit: Jeg spiller mye med hagle, og det går HELT fint Endret 3. september 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Må ikke basere alt utifra 1 map, er også forskjellige game modes som vil være grunnlag for diverse taktikker og spillstiler m-forskjellige våpen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Digger Gewehr 95-rifla i scout-klassen. Bolt action med iron sight. Så jævlig deilig når man treffer! Og mye letter å treffe enn med sikte. 1 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Flere som synes tanksene er litt overpowered? Hadde en runde med 31-1 i kill. Spiller du rett, dvs rykke tilbake bak dekning og reparere etter hver duell, så kan du sitte i tanksen hele runden og knerte fiender. Den virker i tillegg å være ekstremt dødelig, selv på langt hold med hagleladningen. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Absolutt, spilte med en venn her om dagen. Han fikk 47-0 med akkurat samme taktikk. Klarte vel en 36-0 jeg også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Ikke alle som bruker tank til å bekjempe tank hele tiden. Samt at ikke alle har fått unlocka AT-rocket som hjelper mye sammen med AT grenade. Er jeg først assault så er det ikke noe problem å plukke tanks. Og i tillegg så må man bruke de stasjonære AT-våpnene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Vet ikke hva dere mener, men jeg må si jeg elsker de tilfeldige vær omveltningene altså Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Vet ikke hva dere mener, men jeg må si jeg elsker de tilfeldige vær omveltningene altså Digger det! Dog så virker det som om at det er en bug som gjør at ikke alle alltid får samme været. Blir forhåpentligvis fikset, men jeg så et klipp der to kompiser spilte på samme server der ene hadde sandstorm mens den andre så alt klart. Klar fordel til de som ikke får opp sandstormen. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Har hørt at folk som er langt unna stormen ikke ser den. Slik at du er lett bytte om du befinner deg midt i den. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 De er litt digg. Virker å være litt mindre scriptet enn i Bf4 også. Jeg har opplevd full storm da jeg nesten ikke så en meter foran meg. Andre ganger har det ikke vært så ille. Storm er selvfølgelig stor fordel i rush som angriper, da du slipper å bli tatt på lang avstand. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Helt krise når man plutselig treffer på 3-4 silhuetter som krysser gaten eller sandynen forran deg, for og så stoppe opp og sjekke om du er venn eller fiende Som regel ett salig kuleregn innen kort tid Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Andre som har problemer med å klatre opp visse steder? den begynner animasjonen men midt i bestemmer seg for å spasme helt ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2016 Rapporter Del Skrevet 3. september 2016 Andre som har problemer med å klatre opp visse steder? den begynner animasjonen men midt i bestemmer seg for å spasme helt ut. Skjer spesielt når man skal klatre opp steiner og slikt. Mye småbugs som det. Regner med mesteparten er fikset til launch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå