Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at Sniper klassen har en Mauser uten scope, så da kan andre jukse så mye de vil, så bruker jeg et historisk korrekt våpen.

Snipere har også magiske kuler som kan sprenge det meste.

Jeg fikk mano a mano mot en armored car. Jeg skøyt på den, den så meg og fyrte av sim maxim, not giving a fuck, lader jeg om magiske kuler og fyrer av, og sprenger den.

En annen gang sprengte jeg igjen en armored car og tok liv av 3 stykker på en gang. 

Jeg greide også et magisk skudd, ved Flag B, skøyt jeg på en armored car, gjennom en gløtte i en dør og sprengte den på et skudd(var sikkert skadet fra før av) 

Yay for magiske kuler!

Disse prosjektilene er nok noe som hadde sitt utspring i 1ww. Jeg har lest om reversed bullet, som ble brukt mot stålbeskyttelsen i toppen av skyttergraver og tanks. Den kunne skade personer bak stålet ved at det fløy biter av stålet veggimellom inni i eks tanksen. Merkelig formulert, men tror du skjønner.

Mer om prosjektilene her.

https://en.wikipedia.org/wiki/K_bullet

https://en.wikipedia.org/wiki/Reversed_bullet

Jeg regna med at det hadde rot i noe ekte. De pleier ikke å ta ting helt ut av løse lufta.

Jeg hadde bare ikke hørt om de. De har jo så klart en ekstremt overdrevet effekt i spillet. Noe som er greit. Liker at alle klasser kan ha noe anti kjøretøy våpen.

Lenke til kommentar

Hvorfor kunne de ikke laget et fremtidsspill til ... Er ikke særlig fan av slike spill som dette selv om jeg har spilt mye Medal of Honor.

Vel, smaken er som baken.

Føler eneste klassen som er brukenes er sniper. Alt annet treffer du jo ikke på om det er litt avstand. Bruker 200 kuler og du har hit på 10. Woooow ... Nei og nei. Det bare funker ikke å ha stort map og middelaldervåpen. De er ikke laget for så store avstander :p

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Folk må lære seg å spille BF1. Det er en del forandring fra BF4. Det nytter ikke å ligge med Medic-rifla på G og snipe folk på B/D. Skal du være på lang avstand er Scout-klassen veien å gå. Vil man ikke være på avstand så er det bare å henge på C (og ha kontroll på B/D også). 

Det er et åpent map, da må man spille deretter.

edit: Jeg spiller mye med hagle, og det går HELT fint :)

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Vet ikke hva dere mener, men jeg må si jeg elsker de tilfeldige vær omveltningene altså :D

Digger det! Dog så virker det som om at det er en bug som gjør at ikke alle alltid får samme været. Blir forhåpentligvis fikset, men jeg så et klipp der to kompiser spilte på samme server der ene hadde sandstorm mens den andre så alt klart. Klar fordel til de som ikke får opp sandstormen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...