Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Fant ut at Sniper klassen har en Mauser uten scope, så da kan andre jukse så mye de vil, så bruker jeg et historisk korrekt våpen.

 

Snipere har også magiske kuler som kan sprenge det meste.

 

Jeg fikk mano a mano mot en armored car. Jeg skøyt på den, den så meg og fyrte av sim maxim, not giving a fuck, lader jeg om magiske kuler og fyrer av, og sprenger den.

 

En annen gang sprengte jeg igjen en armored car og tok liv av 3 stykker på en gang. 

 

Jeg greide også et magisk skudd, ved Flag B, skøyt jeg på en armored car, gjennom en gløtte i en dør og sprengte den på et skudd(var sikkert skadet fra før av) 

 

Yay for magiske kuler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, i frykt for å oppdage enda et område av min ignoranse, hva skal de kulene liksom være?

 

Jeg er ærlig ikke sikker. Anti tank rifler under WW2 var svære greier som fryte av kuler i ren messing. og de var ikke effektive på noe særlig mer enn 150 meter.

 

Nå er jo tanks under WW1 langt dårligere saker, men jeg har ikke hørt om noen kuler som kan fyres av fra vanlig rifler som penetrerer tanks. Noen av de lette tanksene og bilene kunne penetreres av feks Maxim på kloss hold(akurrat som halftracks under WW2) 

 

Så jeg er like ignorant som deg. Derfor inntil videre sier jeg de er magiske, støpt av Sauron i Mount Doom!

 

One bullet to bind them all!

Lenke til kommentar

Noen som bruker surround (PC seff) høyttalere i BF1?

Har et Logitech Z-906 og har koblet til med analoge kabler. får bare stereo lyd høres det ut som.
Tenkte å prøve med optical/coaxial men må finne eller evt kjøpe en 7~8m om den skal nå frem.

I f.eks Overwatch får jeg surround slik det er koblet nå.

Noen som vet litt mer om hva battlefield bruker av lydformat i surround?

Lenke til kommentar

Gewehr kan unlockes for 40 warbonds. sniper uten scope. minner om K98 fra Bf1942. dreper på 1hs og gjør typ 90 skade i brystet. trenger bare 1 skudd med pistolen for å drepe noen du har truffet. Helt herlig våpen og skikkelig moro å spille "angrep" sniper.

Jepp veldig digg. Eneste måten å spille på (dog man taper mot ekte snipere. Har flere ganger prøvd å treffe "refleksjonen" fra snipere på lang avstand. Og treffer ikke (vi snakker nærmere 500-1000 meter)

Derimot har jeg sittet i et hjørne på B flaget og drept 7 tyrkere med rifla og pistol før de drepte meg. Er level 20 nå.

Lenke til kommentar

Herregud så OP missilene + ekstra fart ability på fightern var da. Gjør ikke meg noe :love: Får glatt over 1000 poeng ved å sprenge et bombefly. Å la folk spawne på samme sted i lufta er noe av det dummeste DICE har gjort.  Har et lag fått luftdominans fra start så har motstanderen tapt den resten av runden. Vanskelig å hamle opp med tre fly alene. Spesielt når de spawner en og en, de blir jo grise-eid. 

Lenke til kommentar

Noen som bruker surround (PC seff) høyttalere i BF1?

 

Har et Logitech Z-906 og har koblet til med analoge kabler. får bare stereo lyd høres det ut som.

Tenkte å prøve med optical/coaxial men må finne eller evt kjøpe en 7~8m om den skal nå frem.

 

I f.eks Overwatch får jeg surround slik det er koblet nå.

 

Noen som vet litt mer om hva battlefield bruker av lydformat i surround?

Du kan endre lydoppsett under Options, hvis du ikke allerede har gjort det.
Lenke til kommentar

Fant ut at Sniper klassen har en Mauser uten scope, så da kan andre jukse så mye de vil, så bruker jeg et historisk korrekt våpen.

 

Snipere har også magiske kuler som kan sprenge det meste.

 

Jeg fikk mano a mano mot en armored car. Jeg skøyt på den, den så meg og fyrte av sim maxim, not giving a fuck, lader jeg om magiske kuler og fyrer av, og sprenger den.

 

En annen gang sprengte jeg igjen en armored car og tok liv av 3 stykker på en gang. 

 

Jeg greide også et magisk skudd, ved Flag B, skøyt jeg på en armored car, gjennom en gløtte i en dør og sprengte den på et skudd(var sikkert skadet fra før av) 

 

Yay for magiske kuler!

Disse prosjektilene er nok noe som hadde sitt utspring i 1ww. Jeg har lest om reversed bullet, som ble brukt mot stålbeskyttelsen i toppen av skyttergraver og tanks. Den kunne skade personer bak stålet ved at det fløy biter av stålet veggimellom inni i eks tanksen. Merkelig formulert, men tror du skjønner.

Mer om prosjektilene her.

https://en.wikipedia.org/wiki/K_bullet

https://en.wikipedia.org/wiki/Reversed_bullet

Lenke til kommentar

 

 

 

 

DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt.

Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige :dremel:

Cpu flaskehals ;)

Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload.

Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si.

Kongespill :D

Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett.

2x gtx 1080 med HB bridge

6900k cpu

@nizzen

Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, er ikke betaen låst til 60 fps? Jeg får kun det, har du en workaround. Jeg sitter med samme skjerm som deg, og må bare si at dette er det nydeligste jeg har sett. Simpeltent elsker spillet.

Ingen låst fps nei. Du må jo velge 3440x1440 @ 100hz i spillet. Står vel noen valg. Sikkert 60, 80 99.98 hz eller.no Skru av v-sync

 

Det stemmer ser jeg nå. Jeg blingsa litt der, og trodde det sto på 100 Hz.

Får forøvrig mellom 70-90 fps med et GTX1080 og 6700K på ei oppløsning på 3440*1440 noe som jeg sier meg fornøyd med. På ultra innstilling selvfølgelig, dette kan ikke nytes uten alle detaljer:-)  Nå er jeg sjeleglad for at jeg hoppet rett på storebroren og ikke 1070.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...