Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurespørsmål? :o

Haha nei :p Det er bare det at jeg ikke ser helt poenget med å ta bryet å rezze folk i BF1. Du risikere ditt eget liv, du får 25 points som er en brøkdel for alt annet man kan gjøre. Det går raskere å spawne.

Conquest er ikke lenger conquest, så du får ikke igjen tickets for å rezze folk. Det er faktisk ikke et ticket-system i BF1 som de andre BF-spillene er basert på.  BF1 Conqeust = Domination. Medic-klassen er faktisk overflødig i BF1, det skiller seg ut veldig fra sine forgjengere hvor medic har alltid vært den dominerende klassen.

EDIT: For de som mener at BF1 er kopi av sine forgjengere tar skrekkelig feil. BF1 er det spillet i serien som skiller seg mest ut.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Hmm, fikk denne feilmeldinga når jeg søker etter server...

YjFHMHJE.jpeg

Et par ganger den har dukket opp. Noen som vet hva det kan gjelde? Står nevnt skjermkortet mitt der, men har oppdatert driveren..

det er et velkjent problem.. kameraten min fikk den samme meldinga. fant en workaround som funket for han. du kan jo prøve selv 

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/21705/memory-leak-possible-workaround#latest

kameraten min hadde problem med low memory og directX(usikker på om dem henger sammen).. begge forsvant da han prøvde det.

Endret av probin
Lenke til kommentar

Er alle mapsene så åpne? Savner de gamle BF-spillene hvor det fantes en del maps med fokus på infanteri i urbane strøk.

BF 2142. Det var gøy det.

Mon tro om folk spiller det fortsatt!

Noe som er jævla kjedelig er å løpe rundt i 5 min for å komme til flagg.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hmm, fikk denne feilmeldinga når jeg søker etter server...

YjFHMHJE.jpeg

Et par ganger den har dukket opp. Noen som vet hva det kan gjelde? Står nevnt skjermkortet mitt der, men har oppdatert driveren..

det er et velkjent problem.. kameraten min fikk den samme meldinga. fant en workaround som funket for han. du kan jo prøve selv 

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/21705/memory-leak-possible-workaround#latest

kameraten min hadde problem med low memory og directX(usikker på om dem henger sammen).. begge forsvant da han prøvde det.

Aha, men enn så lenge funker det. Trengte bare å restarte pcen. Men skal sjekke det der ut om det skjer igjen :)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har opplevd å bli revivet av en public deltager enda. Grusomt.

Siden jeg er medic selv vil jeg beklage på mine kumpaners vegne. De vet ikke bedre.

Når det er sagt, så er det jævlig ofte jeg føler det ikke går an å få de på beina igjen heller. Enter er det utrolig kjappe med å avslå det ellers så er det rett og slett litt buggete :p

Lenke til kommentar

DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt.

Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige :dremel:

Cpu flaskehals ;)

Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload.

Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si.

Kongespill :D

Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett.

2x gtx 1080 med HB bridge

6900k cpu

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige :dremel:

Cpu flaskehals ;)

6900k cpu

@nizzen

Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, er ikke betaen låst til 60 fps? Jeg får kun det, har du en workaround. Jeg sitter med samme skjerm som deg, og må bare si at dette er det nydeligste jeg har sett. Simpeltent elsker spillet.

Lenke til kommentar

Cpu flaskehals ;)

6900k cpu

@nizzen

Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, er ikke betaen låst til 60 fps? Jeg får kun det, har du en workaround. Jeg sitter med samme skjerm som deg, og må bare si at dette er det nydeligste jeg har sett. Simpeltent elsker spillet.

Ingen låst fps nei. Du må jo velge 3440x1440 @ 100hz i spillet. Står vel noen valg. Sikkert 60, 80 99.98 hz eller.no Skru av v-sync

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...