ReaveЯ Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hmm, fikk denne feilmeldinga når jeg søker etter server... Et par ganger den har dukket opp. Noen som vet hva det kan gjelde? Står nevnt skjermkortet mitt der, men har oppdatert driveren.. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Prøvd å få bytta på kontroller innstillinger, fra l2 til l1 og r2 til r1, syns det er så mye bedre å sikte med l1 og skyte med r1 på ps4 kontrolleren. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Er alle mapsene så åpne? Savner de gamle BF-spillene hvor det fantes en del maps med fokus på infanteri i urbane strøk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tror ikke jeg har opplevd å bli revivet av en public deltager enda. Grusomt. Siden jeg er medic selv vil jeg beklage på mine kumpaners vegne. De vet ikke bedre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt. Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tror ikke jeg har opplevd å bli revivet av en public deltager enda. Grusomt. Seriøst, hva er vitsen med å reviva folk i BF1? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 lurespørsmål? :o Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) lurespørsmål? :o Haha nei Det er bare det at jeg ikke ser helt poenget med å ta bryet å rezze folk i BF1. Du risikere ditt eget liv, du får 25 points som er en brøkdel for alt annet man kan gjøre. Det går raskere å spawne. Conquest er ikke lenger conquest, så du får ikke igjen tickets for å rezze folk. Det er faktisk ikke et ticket-system i BF1 som de andre BF-spillene er basert på. BF1 Conqeust = Domination. Medic-klassen er faktisk overflødig i BF1, det skiller seg ut veldig fra sine forgjengere hvor medic har alltid vært den dominerende klassen. EDIT: For de som mener at BF1 er kopi av sine forgjengere tar skrekkelig feil. BF1 er det spillet i serien som skiller seg mest ut. Endret 2. september 2016 av Heradon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hvorfor spille på lag i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Hmm, fikk denne feilmeldinga når jeg søker etter server... Et par ganger den har dukket opp. Noen som vet hva det kan gjelde? Står nevnt skjermkortet mitt der, men har oppdatert driveren.. det er et velkjent problem.. kameraten min fikk den samme meldinga. fant en workaround som funket for han. du kan jo prøve selv https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/21705/memory-leak-possible-workaround#latest kameraten min hadde problem med low memory og directX(usikker på om dem henger sammen).. begge forsvant da han prøvde det. Endret 2. september 2016 av probin Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Er alle mapsene så åpne? Savner de gamle BF-spillene hvor det fantes en del maps med fokus på infanteri i urbane strøk. BF 2142. Det var gøy det. Mon tro om folk spiller det fortsatt! Noe som er jævla kjedelig er å løpe rundt i 5 min for å komme til flagg. Endret 2. september 2016 av Lami Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hmm, fikk denne feilmeldinga når jeg søker etter server... Et par ganger den har dukket opp. Noen som vet hva det kan gjelde? Står nevnt skjermkortet mitt der, men har oppdatert driveren.. det er et velkjent problem.. kameraten min fikk den samme meldinga. fant en workaround som funket for han. du kan jo prøve selv https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/21705/memory-leak-possible-workaround#latest kameraten min hadde problem med low memory og directX(usikker på om dem henger sammen).. begge forsvant da han prøvde det. Aha, men enn så lenge funker det. Trengte bare å restarte pcen. Men skal sjekke det der ut om det skjer igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Tror ikke jeg har opplevd å bli revivet av en public deltager enda. Grusomt. Siden jeg er medic selv vil jeg beklage på mine kumpaners vegne. De vet ikke bedre. Når det er sagt, så er det jævlig ofte jeg føler det ikke går an å få de på beina igjen heller. Enter er det utrolig kjappe med å avslå det ellers så er det rett og slett litt buggete Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 EDIT: For de som mener at BF1 er kopi av sine forgjengere tar skrekkelig feil. BF1 er det spillet i serien som skiller seg mest ut.Ja dessverre. Men det minner en god del om "Battlefield Heroes". Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 BF 2142. Det var gøy det.Det hadde ganske kjip setting, slik som BF1, men var et utrolig framskritt hva teamplay angikk i forhold til BF2. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt. Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige Cpu flaskehals Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload. Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si. Kongespill Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett. 2x gtx 1080 med HB bridge 6900k cpu Endret 2. september 2016 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt. Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige Cpu flaskehals Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload. Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si. Kongespill Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett. 2x gtx 1080 med HB bridge 6900k cpu @nizzen Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, er ikke betaen låst til 60 fps? Jeg får kun det, har du en workaround. Jeg sitter med samme skjerm som deg, og må bare si at dette er det nydeligste jeg har sett. Simpeltent elsker spillet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 DDU og så legge inn 372.54 igjen og bruk dx11. Nyeste driver disabler sli helt. Fordelte bare loaden utover kortene med ikke særlig god økning i FPS egentlig. CPUen går stadig 100% da, så gjett hvem som er den skyldige Cpu flaskehals Koser meg med 150-160 fps i 3440x1440 ultra. 85-99% gpuload. Det er høy last på 8 kjerner hos meg, så cpu har nok mye å si. Kongespill Makan til bra optimalisert beta har ikkje jeg sett. 2x gtx 1080 med HB bridge 6900k cpu @nizzen Har ikke hatt tid til å lese hele tråden, er ikke betaen låst til 60 fps? Jeg får kun det, har du en workaround. Jeg sitter med samme skjerm som deg, og må bare si at dette er det nydeligste jeg har sett. Simpeltent elsker spillet. Ingen låst fps nei. Du må jo velge 3440x1440 @ 100hz i spillet. Står vel noen valg. Sikkert 60, 80 99.98 hz eller.no Skru av v-sync Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Ja, spillet defaultet til 60hz hos meg, så kan hende det gjorde det hos deg og. Just crank it up! Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Takk begge to. Skal hjem fra jobb straks, da blir det testing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå