Tunky Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Ufattelig at de ikke har klart å fikse det på et såpass gammelt spill... Det er forøvrig samme møkket på PS4. Tar laaaang tid å quite fra en match. Tror nesten det er raskere å slå av PS4 og starte den og spillet på nytt. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. april 2018 Rapporter Del Skrevet 18. april 2018 Foretrekker slik det er i bf1 fremfor bf4. Spesielt når serveren har "readycheck". Så slipper alle å vente på de som sliter med p-ata disker og 3 minutter lastetid mellom rundene. Hvor lenge må dere vente for å forlate en server? Ventetiden mellom rundene er så å si fraværende nå. Men i BF4 kunne det bli ganske drøyt (spesielt etter oppdateringen med "readycheck". Ikke alle som forstod at de måte klikke "klar"). Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass? Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass? Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill. Takker! De som ikke er gratis kan kjøpes individuelt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2018 Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det? Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass? Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill. Takker! De som ikke er gratis kan kjøpes individuelt? Sikkert. Eller det ser du jo på origin. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 hva kan dette være da https://www.ea.com/neverbethesame Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 hva kan dette være da https://www.ea.com/neverbethesame Blir nok indianere vs cowboy Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 hva kan dette være da https://www.ea.com/neverbethesame Utifra bilde så ser det ut som en hest Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Kilden til det bildet? Såg det ikke når jeg trykket på den linken. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 hva kan dette være da https://www.ea.com/neverbethesame Utifra bilde så ser det ut som en hest he-he Kilden til det bildet? Såg det ikke når jeg trykket på den linken. Ligger inne i kildekoden, kommer opp når man deler link feks discord Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 https://www.youtube.com/watch?v=JPbKrMxZVPM Fulgte med på jackfrags i natt når han holdt på med "easteregghunt" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) Dagens gullkorn fra Bf1 chatten: Endret 11. mai 2018 av Nizzen 6 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 (endret) Denne er knall Endret 14. mai 2018 av JetzBullet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 Denne er knall Battlefield_1_Screenshot_2018.05.05_-_01.34.04.69.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå