JetzBullet Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Godt råd til dere som sliter i BF1: bli med i en platoon med speak, følg ordre og støtt laget ditt. Våres platoon har snudd mange kamper fra tap til vinn. BF er ikke ment for å spille alene, det er et lagspill. Snipers er som myggen, plagsom! Når dere capper flag, hiv ut masse røyk.. Mygg liker ikke røyk! 1 Lenke til kommentar
Helden Skrevet 15. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2018 Dette gjør jeg med snipere, blir så glad bf1.png Alltid gøy å høre du rope: SMØRRR SMØR 1.png SMØØR 2.png SMØØØR 3.png SMØØØØRRR 4.png Når man får overdose av smør er det lurt å hvile litt 5.png Prøver du å ta meg igjen på knife kills? Lenke til kommentar
Helden Skrevet 15. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2018 Vi har forresten alltid plass til flere i squadene våre hvis dere trenger flere å spille med. Vi er flest folk innpå fredagene 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 15. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2018 Nei Helden, du er fremdeles smørkongen Alltid kjekt med flere kruttbrødre i platoonen vår. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Premiumpass koster nå 134.70kr på origin. Nye baner ute i kveld : Edit: oppdatering online Endret 30. januar 2018 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 30. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2018 La oss håpe at Dice har klart dette uten for mye krøll. Gleder meg til å sjekke ut TTK updaten samt 2 nye kart. Litt middag og jeg er klar. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2018 EA confirm Anthem delay to make room for a new Battlefield this October! HYPE https://www.pcgamesn.com/anthem/anthem-delay-new-battlefield-2018 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2018 Så ikke bekreftet enda om det gjelder Bad Company 3 eller BF 5 aka WWII? I WANT BAD COMPANY 3!! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2018 Blir nok Hardline 2 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2018 Var hardline bra egentlig? Kjøpte det, men testa det aldri. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2018 Var hardline bra egentlig? Kjøpte det, men testa det aldri.Hadde faktisk en ganske bra SP. MP delen brukte jeg aldri tid på. MP var helt ok i betaen, men hadde ikke det lille ekstra som fikk interessen opp. BF1 droppet jeg totalt etter betaen. Selv en bra SP, til en brøkdel av prisen, kunne ikke få meg til å kjøpe det rælet der Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2018 BF1 hadde vært bra om våpnene var bra. Jaaaaada jeg vet at WW1 weps sugde... Men liker dem fortsatt ikke. Går alltid for sniper. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 BF1 hadde vært bra om våpnene var bra. Jaaaaada jeg vet at WW1 weps sugde... Men liker dem fortsatt ikke. Går alltid for sniper. Forskjellen er at man må treffe i Bf1. I Bf4 var det bare å "spraye" og folk dør på 0.0000001s Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Det er en sannhet med modifikasjoner du, våpenmodellen (tilogmed etter patchen til BF1) er ikke sammenlignbare det heletatt, men du velger å gjøre nettopp dette - enda du veit at dette er rør. Men ok, se under:Dette er deg btw:BF1: https://bf4stats.com/pc/Nzz1 BF4: http://bf1stats.com/pc/Nzz1 Du er uten sammenligning mer treffsikker i 1ern enn i 4ern - snittet er helt villt mye bedreHvis du antyder at BF1 er mer "leet" og mindre "arcade" enn 4ern, så må du gjerne gjøre en case her nå, så venter jeg i spenning mister EDIT: Og jeg tror ikke trenger å antyde at moderne våpen er mer treffsikre og bedre enn våpen i fra WW1, men jeg gjør det likevel. Enda omtrent "ørteogbørti" % av våpene i BF1 ikke engang nådde den vante soldat under krigen en gang. BF1 kunne likegjerne vært Steampunk og ingen ville lagt merke til detDette betyr ikke at jeg syns at BF1 er et dårlig spill (i såfall så hadde alle spilt ARMA3 akkurat nå), jeg bare er veldig uenig med det du sa ang BF4 vs 1. Og ja - jeg synes både BF3 og 4 er bedre, særlig pga gunplay, som for meg er klart det viktigste i et FPS-spill Endret 3. februar 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 BF1 hadde vært bra om våpnene var bra. Jaaaaada jeg vet at WW1 weps sugde... Men liker dem fortsatt ikke. Går alltid for sniper. Forskjellen er at man må treffe i Bf1. I Bf4 var det bare å "spraye" og folk dør på 0.0000001s Bortsett fra den lille detaljen at man kan faktisk ikke sikte når magasinet står rett i veien for siktet Men hurra for dere som kan sikte i BF1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 Syns dere om de nye kartene da? Har ikke fått så mange kamper enda, men førsteinntrykket til denne øya og det båt kaoset der er så som så. Har ikke helt fått dreisen på det kartet enda. Zeebrugge virker greit nok etter det jeg har spilt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Hvis du antyder at BF1 er mer "leet" og mindre "arcade" enn 4ern, så må du gjerne gjøre en case her nå, så venter jeg i spenning mister Jeg antyder ingen ting. Jeg var kanskje litt kjapp, og overdrev en "smule". Det jeg mener er at i BF4 så er det å velge det våpenet som pøser ut flest kuler i minuttet, og reaksjonstiden på spilleren som er viktigst for å få kills. I BF1 må man liksom holde siktet på fienden litt lengre for å å en kill. Dette er min mening, samtidig som jeg elsker både BF4 og Bf1. PS: Jeg er ikkje en killingmaskin, jeg er bare en medichore Endret 3. februar 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 Synes balansen er morsom i BF1, men nå har jeg ikke testa etter ttk patchen så kanskje alt er fucka Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2018 Gratulerer! Du er valgt ut til å delta i den lukkede alfaen til Battlefield 1 Incursions... Noen andre har fått invite denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå