Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjon rundt Battlefield 1

Anbefalte innlegg

Godt råd til dere som sliter i BF1: bli med i en platoon med speak, følg ordre og støtt laget ditt.

Våres platoon har snudd mange kamper fra tap til vinn.

BF er ikke ment for å spille alene, det er et lagspill.

Snipers er som myggen, plagsom!

Når dere capper flag, hiv ut masse røyk.. Mygg liker ikke røyk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Var hardline bra egentlig? Kjøpte det, men testa det aldri.

Hadde faktisk en ganske bra SP. MP delen brukte jeg aldri tid på. MP var helt ok i betaen, men hadde ikke det lille ekstra som fikk interessen opp. BF1 droppet jeg totalt etter betaen. Selv en bra SP, til en brøkdel av prisen, kunne ikke få meg til å kjøpe det rælet der :(
Lenke til kommentar

Det er en sannhet med modifikasjoner du, våpenmodellen (tilogmed etter patchen til BF1) er ikke sammenlignbare det heletatt, men du velger å gjøre nettopp dette - enda du veit at dette er rør. Men ok, se under:

Dette er deg btw:

BF1:

https://bf4stats.com/pc/Nzz1

BF4:

http://bf1stats.com/pc/Nzz1

Du er uten sammenligning mer treffsikker i 1ern enn i 4ern - snittet er helt villt mye bedre

Hvis du antyder at BF1 er mer "leet" og mindre "arcade" enn 4ern, så må du gjerne gjøre en case her nå, så venter jeg i spenning mister :)

EDIT: Og jeg tror ikke trenger å antyde at moderne våpen er mer treffsikre og bedre enn våpen i fra WW1, men jeg gjør det likevel. Enda omtrent "ørteogbørti" % av våpene i BF1 ikke engang nådde den vante soldat under krigen en gang. BF1 kunne likegjerne vært Steampunk og ingen ville lagt merke til det

Dette betyr ikke at jeg syns at BF1 er et dårlig spill (i såfall så hadde alle spilt ARMA3 akkurat nå), jeg bare er veldig uenig med det du sa ang BF4 vs 1. Og ja - jeg synes både BF3 og 4 er bedre, særlig pga gunplay, som for meg er klart det viktigste i et FPS-spill

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BF1 hadde vært bra om våpnene var bra. 

Jaaaaada jeg vet at WW1 weps sugde... Men liker dem fortsatt ikke. Går alltid for sniper.

Forskjellen er at man må treffe i Bf1. I Bf4 var det bare å "spraye" og folk dør på 0.0000001s

Bortsett fra den lille detaljen at man kan faktisk ikke sikte når magasinet står rett i veien for siktet :) Men hurra for dere som kan sikte i BF1 :)
Lenke til kommentar

Hvis du antyder at BF1 er mer "leet" og mindre "arcade" enn 4ern, så må du gjerne gjøre en case her nå, så venter jeg i spenning mister :)

Jeg antyder ingen ting. Jeg var kanskje litt kjapp, og overdrev en "smule". Det jeg mener er at i BF4 så er det å velge det våpenet som pøser ut flest kuler i minuttet, og reaksjonstiden på spilleren som er viktigst for å få kills.

I BF1 må man liksom holde siktet på fienden litt lengre for å å en kill. Dette er min mening, samtidig som jeg elsker både BF4 og Bf1.

PS: Jeg er ikkje en killingmaskin, jeg er bare en medichore :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...