bshagen Skrevet 12. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2018 Påtide, gunplay i BF4 er klart overlegent det i BF1, så om det nærmer seg dette så er det gode nyheter imho Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Burde ha vært en maks grense på de ulike klassene i spillet. Noen av banene er helt forferdelig hvis man ikke bruker sniper. Hadde et game i stad der vi var 32 stk, 2 medics og 19 snipere. Motstander laget noenlunde det samme. Døde hele tiden av snipere. Kanskje det jeg misliker mest med spillet. Lite utsette egentlig utenom en del baner som er altfor åpne. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Burde ha vært en maks grense på de ulike klassene i spillet. Noen av banene er helt forferdelig hvis man ikke bruker sniper. Hadde et game i stad der vi var 32 stk, 2 medics og 19 snipere. Motstander laget noenlunde det samme. Døde hele tiden av snipere. Kanskje det jeg misliker mest med spillet. Lite utsette egentlig utenom en del baner som er altfor åpne. Jeg hadde et par faste servere i BF4 hvor det var sniper limit på to stk for hvert lag. Syntes det var en grei regel som førte til mere action på flaggene. Jeg er enig i at kartene i BF1 er alt for åpne, så skal man klare å gjøre det bra så blir man tvungen til å spille som Scout selv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Burde ha vært en maks grense på de ulike klassene i spillet. Noen av banene er helt forferdelig hvis man ikke bruker sniper. Hadde et game i stad der vi var 32 stk, 2 medics og 19 snipere. Motstander laget noenlunde det samme. Døde hele tiden av snipere. Kanskje det jeg misliker mest med spillet. Lite utsette egentlig utenom en del baner som er altfor åpne. Jeg er enig i at kartene i BF1 er alt for åpne, så skal man klare å gjøre det bra så blir man tvungen til å spille som Scout selv. Sludder og vas er min mening. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke satt meg så mye inn i servers på BF1, spilte selv på custom servers på BF4. Ikke kommet over noe regler i forhold til klasser på BF1, men kjenner frustrasjonen når man kommer ut i åpne områder der sniper kulene hagler i alle retninger Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke satt meg så mye inn i servers på BF1, spilte selv på custom servers på BF4. Ikke kommet over noe regler i forhold til klasser på BF1, men kjenner frustrasjonen når man kommer ut i åpne områder der sniper kulene hagler i alle retninger Dør man stadig vekk av snipere, så står man for mye stille. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke satt meg så mye inn i servers på BF1, spilte selv på custom servers på BF4. Ikke kommet over noe regler i forhold til klasser på BF1, men kjenner frustrasjonen når man kommer ut i åpne områder der sniper kulene hagler i alle retninger Dør man stadig vekk av snipere, så står man for mye stille. Vi har alle forskjellige meninger, jeg mener at flere kart er veldig åpne,aldri sett deg være enig med en person her inne så lenge det er kritikk av BF så tar ikke dette så tungt. Ikke for og knuse boblen din er det flere problemer med dette spillet der snipers er kanskje en av de største. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke satt meg så mye inn i servers på BF1, spilte selv på custom servers på BF4. Ikke kommet over noe regler i forhold til klasser på BF1, men kjenner frustrasjonen når man kommer ut i åpne områder der sniper kulene hagler i alle retninger Dør man stadig vekk av snipere, så står man for mye stille. Vi har alle forskjellige meninger, jeg mener at flere kart er veldig åpne,aldri sett deg være enig med en person her inne så lenge det er kritikk av BF så tar ikke dette så tungt. Ikke for og knuse boblen din er det flere problemer med dette spillet der snipers er kanskje en av de største. Det er nesten bare TheKims som klager da, og det har han gjort på alle battlefieldspilla. Den første posten han sin på dette forumet, var sikkert noe negativt om Battlefield Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Er nå nok av spillere som klager, ikke hele spillerbasen er på diskusjon. Men skal nå la dette ligge Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) For de som liker å spille f.eks conquest med sniper limit eller f.eks mix-modes, så er dette ødelagt av ED/Dice sin server strategi. Hvem har lyst til å leie en BF1-server som ikke har støtte for admin-tools ala Procon? Man får ikke gjort en dritt nesten, ingen skript, ingen ting. Det er veldig synd, jeg savner å ha en en liste med *favorittservere* med game-modes, fremfor å bare kjøre quick-match heletiden"Hei, bli med på server #155235432 a" Men ellers så er jo selvsagt BF1 et ekstremt bra spill ellers, spiller det i ny og ne selv - det er bare de små tingene som er litt plagsomme Endret 13. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Det er ingen tvil om at Bf1 er litt middels å spille alene, MEN å spille i squad og prate med venner (+noen øl), så er dette et av de beste spilla jeg vet om Skal jeg spille helt alene, så spiller jeg heller quake. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 MEN å spille i squad og prate med venner (+noen øl), så er dette et av de beste spilla jeg vet om De fleste spill blir episke da Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 13. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2018 Ikke satt meg så mye inn i servers på BF1, spilte selv på custom servers på BF4. Ikke kommet over noe regler i forhold til klasser på BF1, men kjenner frustrasjonen når man kommer ut i åpne områder der sniper kulene hagler i alle retninger Dør man stadig vekk av snipere, så står man for mye stille. Vi har alle forskjellige meninger, jeg mener at flere kart er veldig åpne,aldri sett deg være enig med en person her inne så lenge det er kritikk av BF så tar ikke dette så tungt. Ikke for og knuse boblen din er det flere problemer med dette spillet der snipers er kanskje en av de største. Dersom man opplever at snipere er et av de større problemene bør man kanskje vurdere å endre litt på sin egen strategi. Det å klarte opp på mappets høyeste punkt og nærmest skrike etter å få ei kule i planeten er det vi kaller dårlig strategi, likeledes dersom du blir beskutt av en sniper....ikke legg deg ned og vent på at den neste kula penetrerer skallen din som varm kniv i smør. Jeg har ikke benyttet mye tid med sniper rifler, men såpass har det blitt at jeg stadig undres over hva folk bruker denne flotte gelemassen de har mellom ørene til. At de ikke lærer etter å bli plukket ned fra samme sted 5 ganger på rappen, for deretter hoie om juks og bedrag i chatten, noe mer tilfredstillende enn å plukke dem for 6 gang finnes knapt. Så tipset blir: bruk fingrene på venstre hånd slik at du kan bevege spilleren din rundt, og hold deg på plasser der det ikke er åpenbart at en sniper vil plukke deg (trenchene ble bygget for en grunn i virkeligheten oxo). Den eneste bekymringen jeg har er de gangene jeg blir skutt av samme person mer enn en gang på rappen fra base til base (en gang kan være et lykkeskudd av dimensjoner, 2 ganger er som å vinne toppremien i lotto, vikinglotto, eurolotto, v75 og ekstra på samme kveld) 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Dette gjør jeg med snipere, blir så glad Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Dette gjør jeg med snipere, blir så glad bf1.png Alltid gøy å høre du rope: SMØRRR Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Dette gjør jeg med snipere, blir så glad bf1.png Alltid gøy å høre du rope: SMØRRR SMØR SMØØR SMØØØR SMØØØØRRR Når man får overdose av smør er det lurt å hvile litt 3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Spilte på en av de nye kartene, fiendelaget har skip som bomber resten av banen, laget mitt består av 25snipere 5assult og 2 medics, det var første og siste gangen jeg spilte det nye kartet. Det med admintools er vanskelig tema, for er det ordentlige folk som eier serveren så funker det knall, derimot hadde noen ganger på bf4 der du ble kicket fra serveren fordi du drepte admin..., er jo ikke spesielt ille det, men når du spiller med en større gruppe så er det ikke alle som har lyst til å forlate serveren fordi 1 forsvant... Kan si jeg gleder meg til et litt mere seriøst battlefield da hvis laget ditt taper så hopper folk ut for deretter å finne en ny server (sniper med 0k 20d "faen a gutta, laget her suger la oss finne et bedre lag") Kan være enig med kommentar ovenfor, er man en gruppe som bare spiller for å spille så er spillet perfekt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Spilte på en av de nye kartene, fiendelaget har skip som bomber resten av banen, laget mitt består av 25snipere 5assult og 2 medics, det var første og siste gangen jeg spilte det nye kartet. Det med admintools er vanskelig tema, for er det ordentlige folk som eier serveren så funker det knall, derimot hadde noen ganger på bf4 der du ble kicket fra serveren fordi du drepte admin..., er jo ikke spesielt ille det, men når du spiller med en større gruppe så er det ikke alle som har lyst til å forlate serveren fordi 1 forsvant... Kan si jeg gleder meg til et litt mere seriøst battlefield da hvis laget ditt taper så hopper folk ut for deretter å finne en ny server (sniper med 0k 20d "faen a gutta, laget her suger la oss finne et bedre lag") Kan være enig med kommentar ovenfor, er man en gruppe som bare spiller for å spille så er spillet perfekt. Klar tale over her at man må bare bevege seg mer så er jo 20 snipers per lag ikke noe problem. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Det med admintools er vanskelig tema, for er det ordentlige folk som eier serveren så funker det knall, derimot hadde noen ganger på bf4 der du ble kicket fra serveren fordi du drepte admin..., er jo ikke spesielt ille det, men når du spiller med en større gruppe så er det ikke alle som har lyst til å forlate serveren fordi 1 forsvant... Hvor ofte skjedde dette? Har aldri vært borti dette selv. Derimot har jeg vært borti Admin nukes når man ikke skal ha det og diverse annen snacks, og det helt klart litt ræva. Likevel, det gir mye mer valgfrihet når man kan spille på custom-servere, på den når BF4 var på sitt største så var det jo litt å velge mellom Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2018 Det med admintools er vanskelig tema, for er det ordentlige folk som eier serveren så funker det knall, derimot hadde noen ganger på bf4 der du ble kicket fra serveren fordi du drepte admin..., er jo ikke spesielt ille det, men når du spiller med en større gruppe så er det ikke alle som har lyst til å forlate serveren fordi 1 forsvant... Hvor ofte skjedde dette? Har aldri vært borti dette selv. Derimot har jeg vært borti Admin nukes når man ikke skal ha det og diverse annen snacks, og det helt klart litt ræva. Likevel, det gir mye mer valgfrihet når man kan spille på custom-servere, på den når BF4 var på sitt største så var det jo litt å velge mellom skjedde ikke så ofte men når man har en god streak med k/d er det kjipt å bare bli kasta ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå