TheKims Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Haha, jeg er engineerhore så det holder på bf4. Har ennå #1 bazooka kills i Norge Hvordan finner man det ut? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Battlelog Battlelog har for meg vært nede ganske lenge, så tenkte de kanskje hadde lagt ned hele greia. Jeg kommer meg hvertfall ikke inn på Battlelog lengere. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Bruk en annen browser, battlelog er oppe den Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Battlelog Battlelog har for meg vært nede ganske lenge, så tenkte de kanskje hadde lagt ned hele greia. Jeg kommer meg hvertfall ikke inn på Battlelog lengere. Brukerfeil Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Battlelog Battlelog har for meg vært nede ganske lenge, så tenkte de kanskje hadde lagt ned hele greia. Jeg kommer meg hvertfall ikke inn på Battlelog lengere. Brukerfeil Ja det var det jaggu også Nå aner jeg ikke hva brukeren har gjort feil, men kom nå plutselig inn Edit: Finner fortsatt ikke noe topp i Norge/Verden. Ikke det at jeg forventet å finne meg på noen toppliste heller Endret 22. desember 2017 av TheKims Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Nå får ikke jeg åpnet battlelog heller plutselig, verken i Chrome, Opera eller Edge. Det er ett eller annet fishy ja Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Nå får ikke jeg åpnet battlelog heller plutselig, verken i Chrome, Opera eller Edge. Det er ett eller annet fishy ja Brukerfeil Edit: Jeg måtte bruke Firefox for å få opp battlelog. Endret 22. desember 2017 av TheKims Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Kom inn via Chrome til slutt da Viddaforce ass EDIT: Der fant jeg den. Det er den siste fana til høyre, nesten midt på siden, der det står "Leaderboards". Der finner du ranken din Endret 22. desember 2017 av bshagen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Kom inn via Chrome til slutt da Viddaforce ass EDIT: Der fant jeg den. Det er den siste fana til høyre, nesten midt på siden, der det står "Leaderboards". Der finner du ranken din Det var en gang VF, men det døde ut når Battlegrounds kom ut Var nå et artig gjeng å spille med så lenge det varte Edit: Sporet helt av her. Endret 22. desember 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Tenkte jeg skulle kose meg med BF1 i kveld. Men neida, Origin er nede for telling. Morsomt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jepp, og ikke bare Origin, men problemer med de fleste spill på både PC og konsoll. Ser ut som EA er fullstendig nede for telling. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Merker at det er nede ja. Synd! Noen som troller med litt DDOS denne jula også? Slo til på Premium nå med 70%+ rabatt eller hva det var. Fått inn noen timer i går og i dag. Utrolig gøy å spille BF1 igjen. Gått mange måneder uten. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Noen som vet når vi kan spille ranked? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) Origin er nede her også EDIT: Laget en info-tråd ang. dette. Håper folk kan bidra når de merker at servicen de bruker er nede. Takker for hjelpen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1798307 Endret 28. desember 2017 av bshagen Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Hei godtfolk Noen som vet dato på del 2 Turning Tides DLCen? Finner ingen info om det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 (endret) Hei godtfolk Noen som vet dato på del 2 Turning Tides DLCen? Finner ingen info om det. Dice har vel bare sagt Januar 2018 eller.no *Coming soon* When can I play it?If you’ve got Premium or own the Revolutions edition of Battlefield 1, you get early access to the first two maps (Cape Helles and Achi Baba) and the new Operation from December 11, 2017. You’ll also get early access to the next two maps (Heligoland Bight and Zeebrugge) in January 2018. Keep an eye on @Battlefield on Twitter to find out when you can start downloading your update. Endret 3. januar 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Holde oss på pinebenken slik er ikke særlig kult. Kjenner jeg er sulten på mer! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Satse på de er bedre enn første halv del av dlc. Ble fort lei begge de to banene. 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Litt snacks, TT DLC del 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå