Bollen123E Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Har dei siste dagane av og til opplevd å få opp detta (bilde) når eg surfa på nettet på mobilen. Fikk nettopp ny mobil og har opplevd det på begge. Både på wifi og på mobildata. I tillegg opplevde søstra mi det samme i går. Eg har lg g4, og ho har samsung galaxy s5 Har prøvd å laste ned avg antivirus uten hell noke tips? Edit: gjeld både i Google chrome og standard nettleser Endret 30. juni 2016 av Bollen123E Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) Har fått den mange ganger, kan virke som det er en pop-up som flere nettsider åpner. Du får ikke til å lukke den, den VIL at du skal installere noe malware møkk fordi den påstår du har noe virus. Bullshit. Eneste måten å komme bort er å avslutte nettleseren og starte nettleseren på nytt. Får den hyppigst når jeg surfer på xda forumet av en eller annen grunn ( http://forum.xda-developers.com ), aldri fått den når jeg surfer VG eller de fleste andre norske sider. Endret 30. juni 2016 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå