Skyttt Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei! Jeg har nå spilt Morrowind temmelig lenge, og alltid gått med skjold, i den tro at det vil beskytte meg i kamp. Men jeg har ofte undret meg over at skjoldet blir borte i det man trekker våpen. Og det blir heller aldri brukt mot andres angrep. Er det noen måte å "blocke" med skjoldet manuelt, eller fungerer skjoldet på samme måte som en normal del av rustningen din? Dette har irritert meg lenge! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Han blokker automatisk (I BLANDT). Avhengig av hvor mye skills du har i block. Jo høyere skills jo oftere blocker han slagene. Husk at du også kan trenes i block av folk. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det kan også være at våpenet du bruker er "two-handed", da hjelper det ikke om du går rundt med et skjold. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det må nesten være "two-handed" siden du skal alltid se en liten bit av skjoldet med "one-handed" våpner.. Men hvordan er det dere tjener penger, sliter alltid med det..? Og Hvilke "guilds" er dere medlemmer av, (f.eks i Balmora) Hadde bare vært litt morro og vite Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det må nesten være "two-handed" siden du skal alltid se en liten bit av skjoldet med "one-handed" våpner.. Men hvordan er det dere tjener penger, sliter alltid med det..? Og Hvilke "guilds" er dere medlemmer av, (f.eks i Balmora) Hadde bare vært litt morro og vite Siden jeg er thief så har jeg anskaffet mesteparten av min "formue" ved å stjele, fant først en soulgem i øverste etasje i Balmora Mage Guild verdt ca 60 000(hvis jeg husker riktig), deretter var det bare å plyndre de respektive husenes skattekamre i Vivec. Når det gjelder guilds så er jeg medlem i Thief guild, Fighters guild(obs, oppdragene i Thief og Fighters guild kræsjer med hverandre), Imperial, Mage guild og House Hlaalu. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Aah, da skjønner jeg. Bruker øks jeg! En knallgod en...er det bare å kaste skjoldet da? Eller hjelper det fortsatt på? Jeg tjener som oftest penger ved å stjele, eller simpelthen ved å gjøre oppdrag. Er fighter. Medlem av Imperial Legion og Fighters Guild. Har egentlig aldri hatt så stort behov for større summer penger i Morrowind jeg...flyr rundt med fem-seks tusen i lomma, og trenger egentlig ikke mer enn det. btw, kommer masse tøffe smileyer her nå, ser jeg. Tøft! Lenke til kommentar
Richard den store Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det må nesten være "two-handed" siden du skal alltid se en liten bit av skjoldet med "one-handed" våpner.. Men hvordan er det dere tjener penger, sliter alltid med det..? Og Hvilke "guilds" er dere medlemmer av, (f.eks i Balmora) Hadde bare vært litt morro og vite Veeel---- det har å gjøre med noe som heter sneak og noe som heter lockpick å gjøre ... Fighter er bare FOR lett i morrowind... wacker uansett dagoth ur på 3 slag jo Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det må nesten være "two-handed" siden du skal alltid se en liten bit av skjoldet med "one-handed" våpner.. Men hvordan er det dere tjener penger, sliter alltid med det..? Og Hvilke "guilds" er dere medlemmer av, (f.eks i Balmora) Hadde bare vært litt morro og vite Veeel---- det har å gjøre med noe som heter sneak og noe som heter lockpick å gjøre ... Fighter er bare FOR lett i morrowind... wacker uansett dagoth ur på 3 slag jo Prøv å ta Almanexia (var det ikke noe sånt hu het?) i Tribunal på 3 slag. Der holdt jeg på lenge med min stakkars selvlagde thief/assassin/mage lignende character. Alt annet var drit lett, mens bossen var hard as hell. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Ja, det må nesten være "two-handed" siden du skal alltid se en liten bit av skjoldet med "one-handed" våpner.. Men hvordan er det dere tjener penger, sliter alltid med det..? Og Hvilke "guilds" er dere medlemmer av, (f.eks i Balmora) Hadde bare vært litt morro og vite Veeel---- det har å gjøre med noe som heter sneak og noe som heter lockpick å gjøre ... Fighter er bare FOR lett i morrowind... wacker uansett dagoth ur på 3 slag jo Forholdsvis enig. Snart ferdig med alt som heter fighter-opplegg rundt omkring. Mangler bare hovedquesten og Tribunal da. Tar det helt til sist. Hovedquesten vanskelig som fighter eller? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kjøpte meg Morrowind på lanseringsdatoen. Har ikke spilt det så mye, men tenkte jeg skulle starte på nytt i kveld. Har lyst til å lage en egen class, men er usikker på hva jeg bør velge av skills o.l. Jeg kan vel kalles en nybegynner. Takker for tips.... Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Du burde satse på strength og endurance. Og på de våpena du liker og Heavy armor Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ja, jeg er medlem i thief, men de oppdragene er jo dritvanskelige.. PS : Pleier å stjele fra mage guild og butikkene o slikt jeg og (mente ikke at jeg sliter med penger selvom jeg skrev det , vet ikke hvorfor ejg skrev det men, gjort er gjort ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå