Tåka Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg lengter etter noen nye space combat spill ala Privateer 2 : The Darkening. Tie fighter og Elite osv og man bruker joystick, begynner å bli lei av den uendelige strømmen av "krigs spill" som kommer ut i dag, tenk med dagens teknologi å lage space combat spill det tror jeg ville bli konge rått! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 du er født 20 år for sent desverre Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Elite: Dangerous er vel det åpenbare svaret. Hiver du på en Oculus Rift eller Vive også så har du noe nær den ultimate spill-opplevelsen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Noen er det jo da. Tror disse er på PC, men er ikke sikker. Har ikke spilt dem selv, da jeg ikke er så stor fan av sjangeren. Etter TIE Fighter og Wing Commander blir det meste bare en nedtur uansett. Rebel Galaxy: Evochron Legacy: Strike Zuit Sero: Director's Cut (nb! Den vanlige versjonen har litt ujevn vanskelighetsgrad (har jeg hørt), med DC gjør ting mye bedre.) Star Conflict: Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Svaret her er vel enkelt, Elite: Dangerous sammen med Oculus Rift/HTC Vive. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det skjer jo littegrann framover da, siden sjangeren har fått mer omtale igjen etter Elite Dangerous og Star Citizen. Et spill jeg har på radaren, som ser ut som det er inne på noe, er House Of The Dying Sun, som er i early access nå. http://store.steampowered.com/app/283160/?snr=1_7_7_230_150_2 X3 er vel kanskje ikke helt nytt lenger, men om du er veldig opptatt av grafikk, så ser det jo fremdeles ganske pent ut. http://store.steampowered.com/app/2820/ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Må jo heller ikke glemme Star Citizen og No Man's Sky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå