Arodem Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Alle tre spillene kommer i en samleboks til de nye konsollene og PC.Nå skal BioShock-spillene pusses opp Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er vel meget unødvendig 1 Lenke til kommentar
Skogen82 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Såg også de annonserte at de som allerede har spillene fra før fikk oppgraderinga gratis, så viss det stemmer er det penger å spare for de interesserte viss de kjøper spillene nå på steam salget ^^ Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Bra spill utenom det siste som jeg syntes ikke var så bra gadd ikke å full føre det. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Det ser jo helt likt ut som det gamle (som var pent nok det), føler ikke at dette er imponerendes godt nok. Så er også spørsmålet om jeg evt får lov å kjøpe B1 alene til en fair pris hvis jeg føler for å kjøpe det da (for 3-4 gang). 1en er fucktasticly bra OMNOM. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Ser ikkje så godt forskjellen på mobil, men det hadde jo vore eit gladeleg gjensyn med Rapture. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 if you already own BioShock, BioShock 2, and/or Minerva’s Den on Steam, you will be able to upgrade to the remastered version of the respective title(s) for free after release. http://steamcommunity.com/games/BioShockInfinite/announcements/detail/970906010089704391 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Bioshock er ikke et spill jeg kommer til å spille igjen, men det kan godt være en oppusset utgave av Bioshock 2 er det som skal til for å få meg gjennom det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snakes Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 De kommer bare til å putte spillet på ps4 og xbox1. Spillet blir ikke noe finere kanskje mer FPS men det er alt. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 if you already own BioShock, BioShock 2, and/or Minerva’s Den on Steam, you will be able to upgrade to the remastered version of the respective title(s) for free after release. http://steamcommunity.com/games/BioShockInfinite/announcements/detail/970906010089704391 AWESOME. Har eid infinite en stund nå, men kjøpte nettopp Bioshock 1 og 2 på steam salget. Er sånn som dette og som skyrim at remasters burde gjøres. Når en remaster lages til en konsoll bør alle oppgraderingene gjøres tilgjengelige gratis for de som eier spillet på pc. Warner Bros gikk nettopp tilbake til tegnebrettet med sin Arkham Remaster. Om den blir bra håper jeg den også blir tilgjengelig som gratis oppgradering på pc. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Har faktisk ikke spilt BioShock 2, kan være greit å ha denne pakken å vende tilbake til om jeg føler behovet for en ny gjennomspilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå