stclem Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvordan finner man ut hvem som leverer kabeltv til meg selv, og om de leverer breband. Renger med at det er enkelt hvis jeg vet hvem som leverer det. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har du kabel-tv nå asså? Da kan du vel finne frem forige faktura og se om du finner en logo og bedriftsnavn på den. eller så kan du skru på en eventuel "Info" kanal. har du ikke allerede kabel-tv så kan du gå til de forskjellige kabel-tv leverandørenes hjemmesider og så har de sikkert en søkefunksjon som finner ut om du kan få kabel-tv/bredbånd. eks: telenor avidi (anbefales ikke) hehe Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 telenor avidi (anbefales ikke) hehe Nei vel ? Kan ikke si meg enig i det. Har avidi i Bærum og er storfornøyd med det. Svært lite nedetid, får hastighetene jeg skal ha, og billig. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 telenor avidi (anbefales ikke) hehe Nei vel ? Kan ikke si meg enig i det. Har avidi i Bærum og er storfornøyd med det. Svært lite nedetid, får hastighetene jeg skal ha, og billig. Avidi fungerer kjempe fint her og.. aldri no problemer, får linja jeg sakl ha og nesten ikke nedetid, bor i oppgård... avidi er ikke noe online nei.. er kjempe fornøyd medmitt avidi abonnement. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er alltid noen som er fornøyd.(sikter til de som skryter av Telenor) Jeg har Tiscali og er kanonfornøyd!! Dette til tross for alle de som er misfornøyd her inne på forumet. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har ikke noen dårlig erfaring med kabel-tv fra avidi.. men internettforbindelsen som er treig og ustabil ( i fart, kanskje også nedetid enkelte steder, men det vet jeg ikke så mye om).. Kjøper man det for kabel-tvens skyld er det godt mulig det funker.. men jeg ville aldri kjøpt det etter alt jeg har hørt om telenor og avidi Har også opplevd en del.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Var vel ikke mange av innleggene der som svarte på det han spurte om? Merkelig hvordan folk plutselig lar det bli en diskusjon om avidi vs tiscali og slikt noe... Hyppig tendens her? Men gjør som Murty, finn ut hvilket selskap som levere kabel tv til deg, så er det en smal sak å finne ut om de kan levere nett. Gjør ikke de fleste kabeletv selskap det idag? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 telenor avidi (anbefales ikke) hehe Nei vel ? Kan ikke si meg enig i det. Har avidi i Bærum og er storfornøyd med det. Svært lite nedetid, får hastighetene jeg skal ha, og billig. Avidi fungerer kjempe fint her og.. aldri no problemer, får linja jeg sakl ha og nesten ikke nedetid, bor i oppgård... avidi er ikke noe online nei.. er kjempe fornøyd medmitt avidi abonnement. <off topic> Har Telenor avidi selv, pingtimen er "#¤&) dårlig Noen spesiell grunn?</off topic> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå