Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Fargerikt gjennom nettinggjerdet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei Roar! Dette var jo rett og slett steintøft! Riktig kult i flott utsnitt og sveisne farger! Håper du har fin ferie! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Hei Roar! Dette var jo rett og slett steintøft! Riktig kult i flott utsnitt og sveisne farger! Håper du har fin ferie! Ittno' problem. Jeg har ferie året rundt. Men fant ut at istedenfor å bruke halve dagen på kommentarer så har jeg tatt pause her hvor jeg gjennomsnittlig bare fikk 3 tilbake og bruker tia på egne bilder. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Hei Roar! Dette var jo rett og slett steintøft! Riktig kult i flott utsnitt og sveisne farger! Håper du har fin ferie! Ittno' problem.Jeg har ferie året rundt. Men fant ut at istedenfor å bruke halve dagen på kommentarer så har jeg tatt pause her hvor jeg gjennomsnittlig bare fikk 3 tilbake og bruker tia på egne bilder. Roar Hehe..jeg har jo lagt inn masse feil i bildene mine bare for å se om jeg kan få deg i tale...men ikke faen! Det er labert for tiden her på kritikken, men sånn er det vel når folk har ferie og er opptatt med andre ting. Det er vel et sunnhetstegn. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Knallfriske farger og original komp med nettingen gj;r bildet veldig severdig. Fin dokumentasjon av Rodel;kka! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Herlig komposisjon hvor du fotograferer gjennom nettingen og hvor både nevnte netting og det som er bak blir skarpt. Har ikke tenkt på denne ideen, men her ser jeg jo hvor vellykket det kan bli. Ser også hvor fine dine "ikke manipulerte bilder" er. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Fargerikt og sjarmerende så det holder. Er vel med deg som med meg, må holde seg på rektig side av gjerde...og som oftest på utsia... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Takker så mye for kommentarer. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Graset ser veldig grønt og fint ut på andre sia av gjerdet Ett fint og artig motiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg