TomWhittaker Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Måtte bare si det. Dere har virkeli "funnet" en genial smiley i denne: Nesten så jeg må legge mej ned å "lol'e" Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Endlig nye smileys. Nå skal jeg spamme alle om jeg ikke blir bannet da Det hadde vært Dritt Velvel, Er man ond så er man ikke lenge til bursdagen uansett Håper ejg får bedre gaver i år Lotr3 kommer til og bli dritbra Matrix revolutions var også bra Jule nissen vet at jeg har vært en engel i år Men vet mamma det? jaja, har penger nok Oi klokken er snart 21 begynner og bli litt trøtt Men smileyende var meget bra Happy new Smileys evryone de er alle Endret 24. november 2003 av bugbear Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Måtte bare si det. Dere har virkeli "funnet" en genial smiley i denne: Nesten så jeg må legge mej ned å "lol'e" eneste problemet er at den er på 15KB noe som er ganske mye for noen med isdn. jeg er enig den er drit phet Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det burde ikke være noe problem. Smileyene legger seg jo i cache etterhvert, så folk behøver ikke å laste dem ned for hver eneste sidevisning. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 diskusjonen fortsetter her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=169492 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg