Gå til innhold

Når kommer Playstation now til Norge?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen her vet når Playstation now vil bli lansert i Norge/Europa? Jeg vet det er noe som heter google, men står så mye forskjellig og lite relevant info. 

Jeg synes playstation now er et utrolig kult konsept som jeg virkelig håper blir bra! For de som ikke vet hva det er så kan du sammenligne det med netflix, istedet for filmer og serier så kan du ''streame'' spill, og ikke bare ps4 spill, men også ps3 og ps2 spill! Du vil da betale en månedspris (Som jeg håper ikke blir altfor dyr) som gir deg tilgang til et ''bibliotek'' av spill, og kan spille hva du vil av utvalget. Hvis det virkelig blir sånn, og jeg kan bare starte litt sly 3 fra ps2, også hoppe over til gran turismo 6 etterpå så er jo det helt utrolig og kommer til å bli dritfett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såklart er ikke Norge høyt på prioriteringslista, Sony trenger ikke gjøre en innsats engang for å selge konsollen sin i Norge. Hadde brukermassen vært mer kritisk til å kjøpe PS-konsoller, så hadde nok denne tjenesten funnet veien til Norge også. Forstår at Sony ikke gidder å bry seg om Norges-fanbase.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kun tilgjengelig i US, Canada og UK. Beta i Tyskland, Frankrike og Luxembourg. Om vi noen gang vil få det i andre land inkludert Norge vil tiden vise, men tror ikke vi er høyt på prioriteringslista.

Sony har sagt at de vil fokusere på å lansere det i land med god infrastruktur først, og at Norge dermed er høyt prioritert.

Lenke til kommentar

Såklart er ikke Norge høyt på prioriteringslista, Sony trenger ikke gjøre en innsats engang for å selge konsollen sin i Norge. Hadde brukermassen vært mer kritisk til å kjøpe PS-konsoller, så hadde nok denne tjenesten funnet veien til Norge også. Forstår at Sony ikke gidder å bry seg om Norges-fanbase.

Du synes vi er dårligere enn andre land på dette? Jeg er uenig, synes USA er mye verre på det å ikke være kritisk til det de kjøper, de forhåndsbestiller jo alt de ser og synes alt er tipp topp.

Lenke til kommentar

Kun tilgjengelig i US, Canada og UK. Beta i Tyskland, Frankrike og Luxembourg. Om vi noen gang vil få det i andre land inkludert Norge vil tiden vise, men tror ikke vi er høyt på prioriteringslista.

Sony har sagt at de vil fokusere på å lansere det i land med god infrastruktur først, og at Norge dermed er høyt prioritert.

Jeg håper du har rett. Tenkte mer utifra at det har vært veldig stille rundt Playstation Now så man får et inntrykk av at det er langt nede på prioriteringslisten for Sony? Men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du synes vi er dårligere enn andre land på dette? Jeg er uenig, synes USA er mye verre på det å ikke være kritisk til det de kjøper, de forhåndsbestiller jo alt de ser og synes alt er tipp topp.

Dessverre er vi nok det, Norge er år etter år det landet som kjøper flest kopier av "nye" FIFA-spill i forhold til innbyggertall.

For å spille nye FIFA-spill må man ha nye konsoller.

Tror FIFA-fansen har mesteparten av skylden i ukritisk kjøp av PS4 og Xbone, og at PS4 og Xbone er like utbredt om ikke mer i Norge enn tidligere konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...