kml- Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Holdt på med en fyr en god stund nå, ikke hatt selve praten, men den lusker vel rundt hjørnet. Han skal på hyttetur neste uke, og jeg reiser til Spania i 3 uker. Så det blir en god stund fra hverandre. Brekker meg innvendig av tanken på at han skal hooke andre på den hytteturen. Det blir både gutter og jenter der. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg si noe? Eller vil jeg da virke påtrengende? Vil jo ikke skyve han unna, men samtidig tanken på han og en annen jente gjør meg kvalm.. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Folk er så forskjellig, noen menn kan føle at du fanger han om du sier noe.. Andre setter meget god pris på det.. Noen blir bare helt wow og frir til deg neste dag.. Finnes ingen fasit på dette desverre.. 1 Lenke til kommentar
kml- Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Folk er så forskjellig, noen menn kan føle at du fanger han om du sier noe.. Andre setter meget god pris på det.. Noen blir bare helt wow og frir til deg neste dag.. Finnes ingen fasit på dette desverre.. Takk for innspill! Tricky situasjon det her.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Prat med han, for det plager deg, hvis han blir furten pga du vil at dere skal være eksklusive og du ikke vil at han skal være borti andre jenter og deg samtidig så er han ikke interessert nok i ett forhold. Kjekt å få vite det NÅ i begynnelsen av romansen. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Dersom han genuint liker deg så vil det at du foreslår å være eksklusive være 100% positivt! dersom han ikke genuint liker deg så kan det være det samme uansett..... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg var nettopp i samme situajson selv, bare at jeg er gutt og holdeer på med en jente. Da hun skulle på ferie og jeg hadde hjertet litt i halsen så mannet jeg meg egentlig bare opp og tok opp ekslusivitet (trodde egentlig ikke hun ville gå med på det). Viste seg at hun hadde lyst til å spørre selv, men turte ikke. Anbefaler at du sier det på en skikkelig måte. Med mindre han er en pikk så syntes han ihvertfal det er koselig å høre at du liker han Dersom han ikke er klar for å være ekslsive så får du ihvertfall vite det Anonymous poster hash: 471c0...76b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå