fredvoll Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Skal gå til innkjøp av P4/800 2,6 og ønsker helst å bruke Corsair TWINX 32(5)00LL Pair 2*256 MB evt. 2*512 MB. Tenker jeg går for et Abit IC-7 G evt MAX3, dette fordi de rett og slett ser bedre ut enn Asus P4C800 E Deluxe. Har hørt borti at det har vært trøbbel med Corsair-Minnebrikker på MAX3, lurer på om dette bare var et engangstilfelle og om noen her har prøvd enten Abit IC-7 G eller Abit IC-7 MAX3 sammen med Corsair Dual Pair RAM. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tror faktisk det ikke er et problem, har sett flere brukere med MAX-3 og Corsair DUAL uten problemer og klokker som f.en Har selv bestilt Abit IC-7 Max-3 Lenke til kommentar
Snorre_TM Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg bruker 2x 512MB Corsair TwinX 3700 Platinum brikker på mitt MAX-3 kort og har ikke hatt noen problemer med dette. Dette er overlegent det beste hovedkortet jeg har vært borti, så gå for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå